Youtube even zoeken en gij vindquote:Op woensdag 23 december 2009 10:35 schreef Marissaatje het volgende:
Zijn er nog ergens beelden te vinden van een zingende Angela?
Preciesquote:Op woensdag 23 december 2009 10:37 schreef -Hans- het volgende:
Heel goed Ekdom. Gewoon draaien die plaat, direct.
Ik hoor Gerard niet zo vaak / nooit doordeweeks vanwege werk, maar ik volg 'm de laatste dagen en het is een erg leuke, goede, sympathieke DJ met een verdomd goeie stem.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:37 schreef -Hans- het volgende:
Heel goed Ekdom. Gewoon draaien die plaat, direct.
Ook als ze dat niet zouden hebben hoor je te reageren zoals Ekdom doet. Ging nog even naar de bus toe om ongetwijfeld wat mooie woorden te zeggen. Klasse!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Precies!
Ze hebben wel enige inspraak dus!
Ik hoor dat er 1tje is langsgeweest.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:37 schreef pronkjewail het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Batterij is bijna leeg dus kan niet alles teruglezen. Zijn de fok!-smsjes nog in beeld geweest?
Mwah, ik denk dat Giel zelfs een uitzondering zou makenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:40 schreef Tito het volgende:
Giel had hem niet direct gedraait, die heeft volgens mij nog nooit direct een plaat gedraait.
Denk niet dat je dat zo kan zeggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:40 schreef Tito het volgende:
Giel had hem niet direct gedraait, die heeft volgens mij nog nooit direct een plaat gedraait.
En de tekening in ontvangst te nemenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook als ze dat niet zouden hebben hoor je te reageren zoals Ekdom doet. Ging nog even naar de bus toe om ongetwijfeld wat mooie woorden te zeggen. Klasse!
Haar vader is een jaar geleden overleden en voor hem vroeg ze de plaat aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Wat was er met dat meisje dan, ik zit alleen maar mee te lurken nu en niet te luisteren... zo verslaafd ben ik
Ik kan hem op mijn werk niet openen... maar da's hetzelfde liedje als dat ze vanmorgen bij Giel zong? Dat was zoquote:
+ 100 euro.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haar vader is een jaar geleden overleden en voor hem vroeg ze de plaat aan.
ach gossiequote:Op woensdag 23 december 2009 10:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haar vader is een jaar geleden overleden en voor hem vroeg ze de plaat aan.
Vader van het meisje is een half jaar geleden overleden.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Wat was er met dat meisje dan, ik zit alleen maar mee te lurken nu en niet te luisteren... zo verslaafd ben ik
Op een of andere manier grijpt de beste DJ van Nederland (toch?) altijd naast de prijzen. Mensen vinden Evers schijnbaar beter. Heb dus een paar keer weer voor het huis gestaan, maar de man is geweldig. Ekdom is zo belangrijk in het huis. Maar ben het verder helemaal met je eens hoor. Je hoort mensen op de Grote Markt ook met enig regelmaat zeggen dat Ekdom de man is die alle liedjes kent. Zo is hetquote:Op woensdag 23 december 2009 10:39 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik hoor Gerard niet zo vaak / nooit doordeweeks vanwege werk, maar ik volg 'm de laatste dagen en het is een erg leuke, goede, sympathieke DJ met een verdomd goeie stem.
Heeft ie al eens wat respectabele prijzen gewonnen?
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:42 schreef Patch het volgende:
[..]
En de tekening in ontvangst te nemen
Ekdom is heerlijk. Hij is sympathiek, grappig en gewoon tof.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op een of andere manier grijpt de beste DJ van Nederland (toch?) altijd naast de prijzen. Mensen vinden Evers schijnbaar beter. Heb dus een paar keer weer voor het huis gestaan, maar de man is geweldig. Ekdom is zo belangrijk in het huis. Maar ben het verder helemaal met je eens hoor. Je hoort mensen op de Grote Markt ook met enig regelmaat zeggen dat Ekdom de man is die alle liedjes kent. Zo is het.
Amsterdamquote:Op woensdag 23 december 2009 10:46 schreef Noortje. het volgende:
Oh nu weg want moet nog dingen doen. Ciao en tot vanavond hoop ik.
Thanks!quote:
Gisternacht nog Aquarius van de Party Animalsquote:Op woensdag 23 december 2009 10:40 schreef Tito het volgende:
Vorig jaar tijdens het Glazen Huis in Breda zaten Koen en Sander erin. Ik vind dit ook een geweldig leuke combinatie die twee. Ik denk dat als je Koen of Sander alleen met 2 andere in het huis zet, dat je dan niet de sfeer hebt dan dat je zowel Koen als Sander in het huis zet.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op een of andere manier grijpt de beste DJ van Nederland (toch?) altijd naast de prijzen. Mensen vinden Evers schijnbaar beter. Heb dus een paar keer weer voor het huis gestaan, maar de man is geweldig. Ekdom is zo belangrijk in het huis. Maar ben het verder helemaal met je eens hoor. Je hoort mensen op de Grote Markt ook met enig regelmaat zeggen dat Ekdom de man is die alle liedjes kent. Zo is het.
The Reasonquote:Op woensdag 23 december 2009 10:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja maar da's straks pas. Ik blijf nog even, moet toch nog ontbijten.
Hoobastank!
't Is wel Coen met een C!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:49 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Vorig jaar tijdens het Glazen Huis in Breda zaten Koen en Sander erin. Ik vind dit ook een geweldig leuke combinatie die twee. Ik denk dat als je Koen of Sander alleen met 2 andere in het huis zet, dat je dan niet de sfeer hebt dan dat je zowel Koen als Sander in het huis zet.
Zelfde geld voor Gerard. Als Gerard er nu niet in zou zitten dan is het gelijk een stuk rustiger denk ik. Hetgeen wat je met Koen en Sander hebt is denk hetzelfde als met Gerard en Giel. Die twee horen gewoon sowieso in het huis te zitten.
Verander Giel door Michiel en je verhaal klopt.. de chemie tussen Ekdom en Veenstra is groter dan de chemie tussen Ekdom en Beelenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:49 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Vorig jaar tijdens het Glazen Huis in Breda zaten Koen en Sander erin. Ik vind dit ook een geweldig leuke combinatie die twee. Ik denk dat als je Koen of Sander alleen met 2 andere in het huis zet, dat je dan niet de sfeer hebt dan dat je zowel Koen als Sander in het huis zet.
Zelfde geld voor Gerard. Als Gerard er nu niet in zou zitten dan is het gelijk een stuk rustiger denk ik. Hetgeen wat je met Koen en Sander hebt is denk hetzelfde als met Gerard en Giel. Die twee horen gewoon sowieso in het huis te zitten.
En je schrijft z'n naam ook nog eens als 'Coen'.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:50 schreef pr0tege het volgende:
Ow wacht,
Vorig jaar zat alleen Koen in het huisKom ik net achter
Eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Verander Giel door Michiel en je verhaal klopt.. de chemie tussen Ekdom en Veenstra is groter dan de chemie tussen Ekdom en Beelen
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Ook het mini glazenhuis in Madurodam is ingesneeuwd!
Je hoort mij niet klagen... Ekdom zorgt voor de sfeer met zijn humor, Giel met zijn mildere manier van presenteren en Annemieke vanwege het feit dat ze zich zelf heeft bewezen dat ze een goede DJ is.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan de chemie groter zijn, het is dit jaar ook gewoon heel erg genieten met de drie DJ's.
Dat ken. Heb ik ook met sommige muziek genres maar dan andersom. Dan vind ik een vrouwelijke stem mooier dan een mannen stem.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ik niet houd van vrouwelijke DJ's door hun stemmen. Een mannelijke stem klinkt gewoon veel beter.
Mjaaa oke die band tussen die 2 is wel groter jaa maar Giel en Gerard voelen elkaar ook goed aan hoor. Nu luister ik vooral veelal naar Giel en Ekdom omdat ik dan altijd aan het werk ben. Als Veenstra moet ben ik al vaak thuis.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Verander Giel door Michiel en je verhaal klopt.. de chemie tussen Ekdom en Veenstra is groter dan de chemie tussen Ekdom en Beelen
Herkenbaar. Al heb ik het vrijwel bij ieder genre. Ik ben gewoon fan van vrouwen en vrouwenstemmenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat ken. Heb ik ook met sommige muziek genres maar dan andersom. Dan vind ik een vrouwelijke stem mooier dan een mannen stem.
Indeeeed.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat ken. Heb ik ook met sommige muziek genres maar dan andersom. Dan vind ik een vrouwelijke stem mooier dan een mannen stem.
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nu weg. Fijne avond en middag enzo.
Alleen Ilse wasquote:Op woensdag 23 december 2009 10:53 schreef Sj0rSz het volgende:
Goooooodmorning!
Nog toffe dingen gemist vannacht?
Ik vind claudia ook prettig om naar te luisteren.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al heb ik het vrijwel bij ieder genre. Ik ben gewoon fan van vrouwen en vrouwenstemmen.
Maar, bij DJ's heb ik meer met mannenstemmen indd. Al ben ik één van de weinigen hier die Claudia (en dus ook haar stem) prima te pruimen vind.
Zeker weten, Giel is niet zo irritant aanwezig als vorig jaar... dat heeft deels te maken met het feit dat hij Gerard en Annemieke als persoonlijkheden niet zo makkelijk kan overvleugelen... Annemieke is echt een openbaringquote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan de chemie groter zijn, het is dit jaar ook gewoon heel erg genieten met de drie DJ's.
Ik vind trouwens de combinatie Gerard en Annemieke bijzonder sterk. Sowieso doet Annemieke het boven verwachting goed. De eerste 2 dagen vond ik het niet veel, maar ze is nu goed los. Zal geen fan van haar programma worden, maar ze doet het nu goedquote:Op woensdag 23 december 2009 10:49 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Eens. Met die bewuste zaterdagavond als absoluut hoogtepunt ever.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua editie blijft voor mij die van 2 jaar geleden met Gerard, Michiel en Rob onovertroffen, deze is echter een goeie tweede
optredens tot 23 uur geloof ikquote:Op woensdag 23 december 2009 10:56 schreef Tito het volgende:
Wat is er morgen avond allemaal in Groningen te doen?
Is het allemaal om 8uur al afgelopen of zijn er de hele avond optredens?
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:03 schreef StarGazer het volgende:
Zo ik ben er ook weer. Heerlijk sfeertje gisternacht en lekker losgegaan. Was geloof ik ook nog een paar keer in beeld
Morguhquote:Op woensdag 23 december 2009 11:03 schreef StarGazer het volgende:
Zo ik ben er ook weer. Heerlijk sfeertje gisternacht en lekker losgegaan. Was geloof ik ook nog een paar keer in beeld
quote:
quote:
Volgens Gerard blijven het ook one-day-fliesquote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef djkoelkast het volgende:
Die fireflies mogen ook nog wel eens voorbij komen, heb eens goed geluisterd en het is best een tof nummertje
Gisteren was ik er zeker, maar helaas niet toen de dames er waren.. Ik stond er rond 15:40 - 17:05. Heb wel de blijdschap gezien tijdens de nieuwe tussenstand. Was mooi om te zienquote:Op woensdag 23 december 2009 11:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
[..]
Ja was echt super wederom.
Hans, was jij er gister nog? De dames in bikini nog gezien?
Vanmorgen om half 7 is die gedraaidquote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef djkoelkast het volgende:
Die fireflies mogen ook nog wel eens voorbij komen, heb eens goed geluisterd en het is best een tof nummertje
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:09 schreef djkoelkast het volgende:
quote:
Het album even snel beluisterd en ik vind het lang niet slecht. Toch weer een beetje anders. Heel erg poppy muziek, maar met synth invloeden. Doet een beetje denken aan de geweldige Nederlandse band The Mo uit begin jaren '80. Ik vind het leukquote:Op woensdag 23 december 2009 11:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens Gerard blijven het ook one-day-flies
Dan lig ik nog op 2 oren manquote:Op woensdag 23 december 2009 11:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Vanmorgen om half 7 is die gedraaid
Inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan lig ik nog op 2 oren man![]()
Ik sta echt nooit voor 10u op.
1 van de 20 is volgens mij doorgekomenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:20 schreef Captain_Slow het volgende:
Zijn heel vroeg vanmorgen onze SMSjes nog doorgekomen?
Ik zie sowieso geen "IK HERHAAL" sms-jes meer?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:20 schreef Captain_Slow het volgende:
Zijn heel vroeg vanmorgen onze SMSjes nog doorgekomen?
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:24 schreef djkoelkast het volgende:
Nou geen twijfels meer he, het is Ryan Shaw.
Volgens mij liep het uit de handquote:Op woensdag 23 december 2009 11:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zie sowieso geen "IK HERHAAL" sms-jes meer?
Mwa, ik vind hem wel meevallen onderhand. Orgeltje is wel lekker, maar het zal niet in mijn platenkast komen en ik zal het zelf niet draaien.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Captain_Slow het volgende:
Hij wordt helemaal niet beter, ook al hoor je hem veel te vaak..
Half 8 begint de tv uitzending dus ik neem aan ook de optredens maar als je gaat vroeg heen gaan als grote markt vol is gaat hij op slotquote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoelaat beginnen de optredens morgen? En hoelaat is het ong. afgelopen?
Zo bedoelde ik het niet. Het is gewoon een kutplaat. Gerard Ekdom heeft z'n eigen smaak er weer doorgedrukt.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tot vannacht werd er nog over gespeculeerd hoor
Op slot?! Heb je wel een probleem als de persoon die de sleutel heeft spoorloos isquote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Half 8 begint de tv uitzending dus ik neem aan ook de optredens maar als je gaat vroeg heen gaan als grote markt vol is gaat hij op slot
Maar makkelijke grappen blijf ik maken hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 11:29 schreef Godtje het volgende:
Het is ook wel flauw ook die grappen over Marco. Ik heb hem meerdere keren ontmoet en die man is zo ontzettend vriendelijk en oprecht. Nergens arrogant en gewoon een vriendelijke spontane kerel.
Het is dat de jocks het zo'n te gekke plaat vinden, maar ik vind het persoonlijk ook niet zo heel bijzonder. Aan de ene kant kijk ik ook niet vreemd op dat het juist deze plaat lijkt te worden omdat alle 3 de jocks het een leuke plaat vinden en dan vooral Ekdom.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Het is gewoon een kutplaat. Gerard Ekdom heeft z'n eigen smaak er weer doorgedrukt.
Ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar makkelijke grappen blijf ik maken hoor
quote:
Mooie foto !quote:Op woensdag 23 december 2009 11:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh ja, weet niet of deze al gepost was, voor boven het bed van Gerard
[ afbeelding ]
Ik vroeg mij gister al af, is deze gefotoshopt? Qua Gerard voor het glas?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij lag ie daar echt.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vroeg mij gister al af, is deze gefotoshopt? Qua Gerard voor het glas?
God, zeg! Dat is wel héél erg fout!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ookquote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij lag ie daar echt.
Branding! It's all about the branding! ;-)quote:Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef borisz het volgende:
Domien we weten wel dat je Domien heet hoor....
Ja dat heb ik ook geleerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Branding! It's all about the branding! ;-)
Zeur niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook geleerd.. Ik vind het alleen irritant
.
Ga dan de TV headlines doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Branding! It's all about the branding! ;-)
Watskeburt?quote:
Als je ze de eerste keer ziet, valt het wel meequote:
Hij heeft een vriendin gevonden op de ijsbaanquote:
Hij had toch al een vriendin?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin gevonden op de ijsbaan![]()
Nou dat zal zij dan wel zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij had toch al een vriendin?
En dan linea recta naar de tattooshop om 'm te laten overtrekkenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Jeeej een handtekening op je voorhoofd
Pleonasmequote:
ik ook, jammer.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens 1 FOK! smsje gezien van onze minismsactie gisteren, zijn er nog meer geweest?
Hoeveel zijn er verstuurd?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens 1 FOK! smsje gezien van onze minismsactie gisteren, zijn er nog meer geweest?
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er 2 gedaan, van de rest weet ik het nietquote:
Roelquote:
Ik 3quote:Op woensdag 23 december 2009 12:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gedaan, van de rest weet ik het niet
Hmm, ik vind het een beetje duf nummer.quote:
Hansiequote:
Gerard welquote:Op woensdag 23 december 2009 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
Whehehe wat is dit voor nummer zeg, ik ken het niet
Drie keer tien voor requests en setje kerstzegels.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef Godtje het volgende:
Hoeveel hebben de Fokkers eigenlijk gedoneerd?
Zullen er misschien wel meer zijn, dan die in deze reeks posten.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef Godtje het volgende:
Minimaal 35 euroquote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef Godtje het volgende:
Dat snap zelfs ik nog.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zullen er misschien wel meer zijn, dan die in deze reeks posten.
40 Euro voor Innuendo van Queen maar die is nog steeds niet lang geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef Godtje het volgende:
Ik heb iig al 15 euro gedoneerd en doe vanmiddag wss nog watquote:Op woensdag 23 december 2009 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat snap zelfs ik nog.
Ik tot nu toe 15 euro maar ik wil morgen bij de afsluiting misschien nog wel even 50 euro doen.
Iddquote:Op woensdag 23 december 2009 12:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Gerard begint een beetje moe te worden
Mooie tekstquote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef Tourniquet het volgende:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin,
spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Geweldig was dat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |