Sorry, ik heb stiekem ook een kaart aan je moeder gestuurd met het woord "HOER!" op groot formaatquote:Op woensdag 23 december 2009 10:18 schreef Trannellius het volgende:
Sinds jaar en dag weten mensen dat ze van mij geen kerstkaart hoeven te verwachten. Ik vind het niet boeiend, tijdrovend en hoef ze ook niet terug te krijgen. Het betekent niet dat ik mensen geen warme dagen toe wens, maar ik doe dat gewoon niet via een stukje karton.
Sommige mensen kunnen daar niet mee om gaan. Elk jaar krijg ik van dezelfde mensen de vraag of ik ze al verstuurd heb, of ik hulp nodig heb bij het schrijven/uitdelen en of ik hun kaart een beetje leuk vond. En elk jaar geirriteerde opmerkingen over en weer wanneer ik ze wederom uitleg dat ik niets stuur.
Ik kreeg vanmorgen een smsje van een vriendin dat ze mijn kaart zo leuk vond, en erg verrast was dat ik wat stuurde. En dat ik in ene wel een vreemd net handschrift had. En net een smsje van een andere vriend, die het lullig vind dat hij geen kaart naar mij meer kon sturen, maar wat hem betreft ook de beste wensen krijg.
Klacht: iemand is zo idioot om kerstkaarten in mijn naam te versturen
Tja dat heb je wel eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:18 schreef Trannellius het volgende:
Sinds jaar en dag weten mensen dat ze van mij geen kerstkaart hoeven te verwachten. Ik vind het niet boeiend, tijdrovend en hoef ze ook niet terug te krijgen. Het betekent niet dat ik mensen geen warme dagen toe wens, maar ik doe dat gewoon niet via een stukje karton.
Sommige mensen kunnen daar niet mee om gaan. Elk jaar krijg ik van dezelfde mensen de vraag of ik ze al verstuurd heb, of ik hulp nodig heb bij het schrijven/uitdelen en of ik hun kaart een beetje leuk vond. En elk jaar geirriteerde opmerkingen over en weer wanneer ik ze wederom uitleg dat ik niets stuur.
Ik kreeg vanmorgen een smsje van een vriendin dat ze mijn kaart zo leuk vond, en erg verrast was dat ik wat stuurde. En dat ik in ene wel een vreemd net handschrift had. En net een smsje van een andere vriend, die het lullig vind dat hij geen kaart naar mij meer kon sturen, maar wat hem betreft ook de beste wensen krijg.
Wie zegt dat een vriend het doet?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:23 schreef L.no het volgende:
Wat een trieste actie zeg. Als jij het niet wilt sturen, dan moet die vriend het ook niet doen. Heeft ie echt niets beters te doen?
Heb je het wel gelezen?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:23 schreef L.no het volgende:
Wat een trieste actie zeg. Als jij het niet wilt sturen, dan moet die vriend het ook niet doen. Heeft ie echt niets beters te doen?
Wil je die kaart ook naar mijn moeder sturen?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb stiekem ook een kaart aan je moeder gestuurd met het woord "HOER!" op groot formaat
(met jouw naam eronder)
Okee, beste TS. Speciaal voor jou!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef Trannellius het volgende:
Wel goed dat mensen even de OP quoten. Ik zou anders echt niet weten waar ze op reageren.
Vervelend voor je, TS.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:18 schreef Trannellius het volgende:
Misschien gewoon je moeder / vader die jou naam er bij zet ?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:18 schreef Trannellius het volgende:
Dat dus. Bovendien, waar klaag je over? Wees blij dat je zelf niets hoeft te doen, luie hond.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Misschien gewoon je moeder / vader die jou naam er bij zet ?
Hoezo 'Wees blij dat je zelf niets hoeft te doen'. Ik kan me het standpunt van de TS heel goed voorstellen. Dat onnozele gedoe met het heen en weer sturen van kerstkaartjes...quote:Op woensdag 23 december 2009 11:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat dus. Bovendien, waar klaag je over? Wees blij dat je zelf niets hoeft te doen, luie hond.
Dat is voor het geval je je OP delete.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef Trannellius het volgende:
Wel goed dat mensen even de OP quoten. Ik zou anders echt niet weten waar ze op reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |