abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75958711
Door dat vele gezeik over Laura Dekker met 'r kut is maar weer eens duidelijk geworden hoe verschrikkelijk die Bureau Jeugdzorg organisatie eigenlijk is.

Stel ik verdenk de buurman van het psychisch mishandelen van zijn vierjarige dochtertje en ik bel Bureau Jeugdzorg, dan stellen ze een onderzoek in. Gevolg: tijdens het onderzoek staat het kind onder toezicht van deze organisatie en hebben ouders verminderd of geen zeggenschap over hun kind of het nu waar is wat ik zeg of niet. Gevolg is dat de nietsvermoedende ouders ineens een bureaucratische kutorganisatie over de vloer krijgen die ze doodleuk vertelt dat ze even niets meer te zeggen hebben over hun eigen vleesch ende bloedt.

Gevolg is dat ouders terecht oververhit reageren en deze primaire reactie meegenomen wordt in het onderzoek waarbij doodleuk gezegd wordt dat het kind mogelijk uit huis geplaatst zal worden, maar of dat gebeuren moet zal onderzoek uitwijzen. Gevolg daarvan is dat de stoppen helemaal doorslaan en het kind uit huis geplaatst wordt. Terwijl er in eerste instantie niets aan de hand was in dit gezinnetje. Dat wilde ik even kwijt

Klacht: Bureau Jeugdzorg

[ Bericht 2% gewijzigd door Adelante op 23-12-2009 10:26:08 (geen anti klachten :{w) ]
pi_75958747
Nou als jij zo graag je buurman hiermee kapot wil maken, wat doe je hier dan nog.
-
pi_75958774
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nou als jij zo graag je buurman hiermee kapot wil maken, wat doe je hier dan nog.
was meer dat het kan en dat de mogelijkheid in mij opkwam tijdens het tikken van de OP

niet dat ik het ga doen ofzo
pi_75958778
Kinderbescherming Bureau Jeugdzorg doet goede dingen maar slaan geregeld enorm de plank mis door hun hautaine, bureaucratische en arrogante houding jegens de gewone mens.
pi_75958861
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:47 schreef Misan het volgende:

[..]

was meer dat het kan en dat de mogelijkheid in mij opkwam tijdens het tikken van de OP

niet dat ik het ga doen ofzo
Sorry hoor meneer.
-
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 23 december 2009 @ 10:04:09 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75959248
Vind het op zich wel een topic met potentie, maar niet in KLB.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Admin woensdag 23 december 2009 @ 10:05:21 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_75959278
Wist u dat:
Bij sommige scholen worden alle hoogbegaafden, vervelende pubers en zittenblijvers preventief doorgestuurd naar Jeugdzorg.
Wist u dat je kind dat volkomen normaal is, bij uit huis plaatsing ( en dat gebeurd NIET enkel bij mishandeling, dat gebeurd ook bij ouders die ziek zijn, of alleenstaande ouder die ziek is) tussen zwakbegaafden, meisjes op de vlucht voor eerwraak, of loverboys, impulsieve gewelddadigen, kinderen waar nog geen plek voor is in gevangenis of gesticht, komt te zitten?
Wist u dat Jeugdzorg NOOIT een fout zal toegeven?
Wist u dat er voor kinfderen met drugsproblemen of gedragsproblemen GEEN hulp is?
Maar waag het niet om als een Laura een jaar of wat over te slaan van school, schoolverlaten is een straf zonder enig verweer tot je 18e.

Een beetje jongere van nu moet toch wel 1x met Jeugdzorg in aanraking zijn geweest, anders hoor je er niet bij.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 23 december 2009 @ 10:06:26 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75959313
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef yvonne het volgende:

Klopt niet, bij mij hebben ze het toegegeven.
10 jaar na dato.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 23 december 2009 @ 10:06:54 #9
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75959327
Eens met TS. Jeugdzorg moet ZELF onder toezicht gesteld worden. Ze proberen de tientallen door hun falen veroorzaakte doden nu te rechtvaardigen over de rug van een 14-jarige die niet:

*Emotioneel wordt verwaarloosd
*Fysiek wordt mishandeld
*Geestelijk wordt mishandeld

En zeg nou zelf: Er zijn veel schrijnender gevallen in Nederland waar beter naar gekeken kan worden dan naar een 14-jarige, die moet vallen onder preutse en oer-Hollandse braafheid. De meid heeft meer durf, hersens en ambitie dan de gemiddelde 14-jarige breezerslet. Ze wordt verdomme tussen de ergste gevallen geplaatst door JZ en de media. Dat is toch van de zotte?!

Verder is het een grof schandaal dat dit al is gebeurd. Geletterde mannen en vrouwen yuppen met een te grote bek en denkend alle kennis in pacht te hebben verwoesten de droom en het leven van een kind. Is dat niet tegenstrijdig in het doel van Jeugdzorg?
Het is alsof je VWO makkelijk aankunt, maar door diezelfde yuppies terug wordt gezet naar VMBO, speciaal klasje voor semi-analfabeten en kinderen met een zware achterstand.

Samenvatting: Jeugdzorg is een facistische organisatie, die ZELF onder toezicht moet.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  woensdag 23 december 2009 @ 10:08:44 #10
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_75959392
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef yvonne het volgende:
Wist u dat:
Bij sommige scholen worden alle hoogbegaafden, vervelende pubers en zittenblijvers preventief doorgestuurd naar Jeugdzorg.
Wist u dat je kind dat volkomen normaal is, bij uit huis plaatsing ( en dat gebeurd NIET enkel bij mishandeling, dat gebeurd ook bij ouders die ziek zijn, of alleenstaande ouder die ziek is) tussen zwakbegaafden, meisjes op de vlucht voor eerwraak, of loverboys, impulsieve gewelddadigen, kinderen waar nog geen plek voor is in gevangenis of gesticht, komt te zitten?
Wist u dat er voor kinfderen met drugsproblemen of gedragsproblemen GEEN hulp is?
Maar waag het niet om als een Laura een jaar of wat over te slaan van school, schoolverlaten is een straf zonder enig verweer tot je 18e.

Een beetje jongere van nu moet toch wel 1x met Jeugdzorg in aanraking zijn geweest, anders hoor je er niet bij.
doe maar een bron er bij dan....
A man's got to do what a man's got to do
  Admin woensdag 23 december 2009 @ 10:11:40 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_75959479
Trouwens: Actrice Anna Drijver die zo succesvol is, vanaf haar 14e al model en reisde zonder ouders de wereld over.
Alleen had ZIJ de mazzel dat er toen geen spraakmakende blunders van Jeugdzorg bekend waren..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 23 december 2009 @ 10:12:15 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_75959503
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:04 schreef Netsplitter het volgende:
Ook topics met potentie kunnen in KLB.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 23 december 2009 @ 10:13:46 #13
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75959553
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:11 schreef yvonne het volgende:
Trouwens: Actrice Anna Drijver die zo succesvol is, vanaf haar 14e al model en reisde zonder ouders de wereld over.
Alleen had ZIJ de mazzel dat er toen geen spraakmakende blunders van Jeugdzorg bekend waren..
Jep. Las een jaar of 6 geleden ook dat een Nederlandse jongen van rond de 14/15 uitzondering van de onderwijswet had gekregen. Helaas werd het zeilschip van zijn ouders overvallen en raakte hij zwaar gewond.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_75959556
Een vriend van mij doet dat voor zn werk, kinderen uit huis plaatsen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75959577
Eik zou er een beroep moeten zijn waarbij je de hele dag kinderen met een betonblok om hun nek in de maas moet flikkeren.

Ik zou per direct mn huidige baan opzeggen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75959623
Het is inderdaad beter als er geen instantie is die iets van toezicht houdt, zodat kinderen blijven worden mishandeld
pi_75959863
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:45 schreef Misan het volgende:
Stel ik verdenk de buurman van het psychisch mishandelen van zijn vierjarige dochtertje en ik bel Bureau Jeugdzorg. <knip>Gevolg is dat de nietsvermoedende ouders
Ja, eh, wat ist nou zijn het nou kindermishandelaars of onschuldige ouders?
pi_75960732
Mooi dat iedereen weet wat bureau jeugdzorg doet en dat het totaal niet werkt.

De mensen die er mee in aanraking komen zijn gewoon bang dat er een instantie is die hun wijst op fouten. Vervolgens als het helemaal mis gaat hoor je weer 'De instanties hebben ons niet geholpen '. Ja dat krijg je ervan als je nooit wil meewerken en ze zelf tegenwerkt . Maar gelukkig weten de meeste ouders prima op te voeden, kijk bijvoorbeeld maar naar de gemiddelde hyves
pi_75961019
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:23 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, eh, wat ist nou zijn het nou kindermishandelaars of onschuldige ouders?
ouders die onterecht beschuldigd worden
pi_75961068
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:02 schreef Demon_Hunter het volgende:
TS leest geenstijl en baseert zijn mening daarop..
Nee
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:04 schreef Netsplitter het volgende:
Waar anders? Ik klaag toch over Jeugdzorg?
pi_75961126
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:56 schreef Misan het volgende:

[..]

ouders die onterecht beschuldigd worden
Tja, lullig voor die mensen. Echt heel erg.
Maar minder erg dan daadwerkelijk misbruik wat niet beschuldigd word.
Maar dat is mijn mening.
pi_75961169
Ik denk zelf dat de aanpak van Jeugdzorg in het begin gewoon fout is. Meteen komen ze zeer aggressief een gezin binnen zetten met het idee dat varkentje wel even te wassen, wat in de meeste gevallen geen positieve uitwerking heeft en hierdoor de ouders eerder tegen zullen gaan werken dan dat de ouders ook maar enige medewerking verlenen. Als er daadwerkelijk kinderen mishandeld worden dan komt dat gauw genoeg naar voren, waarna er alsnog gepaste actie ondernomen kan worden.
pi_75961210
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef zovty het volgende:

[..]

Tja, lullig voor die mensen. Echt heel erg.
Maar minder erg dan daadwerkelijk misbruik wat niet beschuldigd word.
Maar dat is mijn mening.
daar gaat het nu toch niet over? bij misbruik zonder verdenking van buitenaf wordt jeugdzorg ook niet ingeschakeld, maar gebeurt er niets
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 23 december 2009 @ 11:03:10 #24
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75961248
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:48 schreef Pieter-utd het volgende:
Mooi dat iedereen weet wat bureau jeugdzorg doet en dat het totaal niet werkt.

De mensen die er mee in aanraking komen zijn gewoon bang dat er een instantie is die hun wijst op fouten. Vervolgens als het helemaal mis gaat hoor je weer 'De instanties hebben ons niet geholpen '. Ja dat krijg je ervan als je nooit wil meewerken en ze zelf tegenwerkt . Maar gelukkig weten de meeste ouders prima op te voeden, kijk bijvoorbeeld maar naar de gemiddelde hyves
Ja, dat zal het zijn.
Dank u wel voor je verlichtende woorden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75961286
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:03 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn.
Dank u wel voor je verlichtende woorden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee 'Jeugdzorg is kut', dat zak het wel zijn
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')