was meer dat het kan en dat de mogelijkheid in mij opkwam tijdens het tikken van de OPquote:Op woensdag 23 december 2009 09:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nou als jij zo graag je buurman hiermee kapot wil maken, wat doe je hier dan nog.
Sorry hoor meneer.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:47 schreef Misan het volgende:
[..]
was meer dat het kan en dat de mogelijkheid in mij opkwam tijdens het tikken van de OP
niet dat ik het ga doen ofzo
Klopt niet, bij mij hebben ze het toegegeven.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef yvonne het volgende:
Wist u dat Jeugdzorg NOOIT een fout zal toegeven?
doe maar een bron er bij dan....quote:Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef yvonne het volgende:
Wist u dat:
Bij sommige scholen worden alle hoogbegaafden, vervelende pubers en zittenblijvers preventief doorgestuurd naar Jeugdzorg.
Wist u dat je kind dat volkomen normaal is, bij uit huis plaatsing ( en dat gebeurd NIET enkel bij mishandeling, dat gebeurd ook bij ouders die ziek zijn, of alleenstaande ouder die ziek is) tussen zwakbegaafden, meisjes op de vlucht voor eerwraak, of loverboys, impulsieve gewelddadigen, kinderen waar nog geen plek voor is in gevangenis of gesticht, komt te zitten?
Wist u dat Jeugdzorg NOOIT een fout zal toegeven?
Wist u dat er voor kinfderen met drugsproblemen of gedragsproblemen GEEN hulp is?
Maar waag het niet om als een Laura een jaar of wat over te slaan van school, schoolverlaten is een straf zonder enig verweer tot je 18e.
Een beetje jongere van nu moet toch wel 1x met Jeugdzorg in aanraking zijn geweest, anders hoor je er niet bij.
Ook topics met potentie kunnen in KLB.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:04 schreef Netsplitter het volgende:
Vind het op zich wel een topic met potentie, maar niet in KLB.
Jep. Las een jaar of 6 geleden ook dat een Nederlandse jongen van rond de 14/15 uitzondering van de onderwijswet had gekregen. Helaas werd het zeilschip van zijn ouders overvallen en raakte hij zwaar gewond.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:11 schreef yvonne het volgende:
Trouwens: Actrice Anna Drijver die zo succesvol is, vanaf haar 14e al model en reisde zonder ouders de wereld over.
Alleen had ZIJ de mazzel dat er toen geen spraakmakende blunders van Jeugdzorg bekend waren..
Ja, eh, wat ist nou zijn het nou kindermishandelaars of onschuldige ouders?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:45 schreef Misan het volgende:
Stel ik verdenk de buurman van het psychisch mishandelen van zijn vierjarige dochtertje en ik bel Bureau Jeugdzorg. <knip>Gevolg is dat de nietsvermoedende ouders
ouders die onterecht beschuldigd wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, eh, wat ist nou zijn het nou kindermishandelaars of onschuldige ouders?
Neequote:Op woensdag 23 december 2009 10:02 schreef Demon_Hunter het volgende:
TS leest geenstijl en baseert zijn mening daarop..
Waar anders? Ik klaag toch over Jeugdzorg?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:04 schreef Netsplitter het volgende:
Vind het op zich wel een topic met potentie, maar niet in KLB.
Tja, lullig voor die mensen. Echt heel erg.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:56 schreef Misan het volgende:
[..]
ouders die onterecht beschuldigd worden
daar gaat het nu toch niet over? bij misbruik zonder verdenking van buitenaf wordt jeugdzorg ook niet ingeschakeld, maar gebeurt er nietsquote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Tja, lullig voor die mensen. Echt heel erg.
Maar minder erg dan daadwerkelijk misbruik wat niet beschuldigd word.
Maar dat is mijn mening.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:48 schreef Pieter-utd het volgende:
Mooi dat iedereen weet wat bureau jeugdzorg doet en dat het totaal niet werkt.
De mensen die er mee in aanraking komen zijn gewoon bang dat er een instantie is die hun wijst op fouten. Vervolgens als het helemaal mis gaat hoor je weer 'De instanties hebben ons niet geholpen![]()
![]()
'. Ja dat krijg je ervan als je nooit wil meewerken en ze zelf tegenwerkt
. Maar gelukkig weten de meeste ouders prima op te voeden, kijk bijvoorbeeld maar naar de gemiddelde hyves
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Dank u wel voor je verlichtende woorden.Nee 'Jeugdzorg is kut', dat zak het wel zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |