of de clue?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
Mja dat wel, kijk je net een kwartier film komt er weer een reclame..
Wel heb ik een hekel als mensen dan gaan zappen..want dan altijd weer te laat terug zappen bij de film waardoor ik stuk mis en de 'kloe' er niet meer van begrijp..
Ja, even testenquote:
Cluequote:Op woensdag 23 december 2009 09:59 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Kan ook![]()
Geen idee hoe je het schrijft namelijk .
Harry Potter gisterenquote:
Qløuëquote:
Zet RTL eens op s'nachtsquote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Mister1977 het volgende:
Als er veel naakte vrouwen in de reclames voorkomen heb ik er geen moeite mee.![]()
Helaas gebeurt dat bijna nooit.
quote:
Is idd klote om op te wachten, maar als je ondertussen ff wat gaat doen (schijten, hond uitlaten) altijd net 1 minuut te kortquote:Op woensdag 23 december 2009 09:42 schreef DiabloSam het volgende:Klacht: TE lange reclames op tv
Helemaal terecht! Welke mongool heeft dat verzonnen? Meestal zoek je je ook nog eens de tering naar dat kruisje want die hebben ze op de meest onlogische of meest slecht zichtbare plaats getieft...quote:Op woensdag 23 december 2009 09:42 schreef DiabloSam het volgende:Sub-klacht: Pop-up reclames op websites die je weg moet klikken om verder te kunnen met waar je mee bezig was
Haha, ja dat zal het zijn man, heb je niks beters te doen dan poep praten?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef NotYou het volgende:
Kut, het meest veelzijdige stukje vlees, kut!![]()
Werkelijke klacht: ts is homoseksueel en kut reclames sluiten niet aan op zijn seksuele geaardheid en behoeften.
Blijkbaar niet maar gelukkig heb ik wel genoeg beters te doen dan series of zelfs films(!) te kijken op de Nederlandse televisie waar deze onuitgezonderd verpest worden door reclames, grote banners in beeld, ondertitels en op sbs6 zelfs onderbroken worden voor een programma als Hart van Nederland.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:05 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Haha, ja dat zal het zijn man, heb je niks beters te doen dan poep praten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |