abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75958402
Of ik even 1100 euro wil bijbetalen

Achterlijke klapjosti's. Ik woon sinds eind mei weer alleen ipv met zn 2-en en in juni/juli is de stroom 30% goedkoper geworden.

Lees dan gewoon die fucking meters uit, stelletje hufters ipv maar gewoon gokken wat ik verbruikt heb !

Mooie boel, nu moet ik weer in de kou naar beneden lopen, de meterstanden opschrijven en gaan bellen met jullie voor een herberekening

Hufters, ik betaal niks bij, ik heb dit jaar minder verbruikt dan vorig jaar aangezien ik toen met zn 2-en was en nu maar alleen.

Sluit me desnoods maar af, ik had toch een BBQ in mn kerstpakket, dus dan gebruik ik die wel als vuurkorf en om eten op te maken
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 23 december 2009 @ 09:31:55 #2
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_75958419
Niks gaat vanzelf..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_75958470
Raar verhaal, je zou zeggen dat ze bij een schatting aanhouden wat ze ook geschat hadden bij het berekenen van het maandbedrag...
censuur :O
  woensdag 23 december 2009 @ 09:38:26 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75958551
owh, ik ben benieuwd. Ik moet altijd veel dokken, maar krijg naderhand veel terug. Nog niks op de deurmat gevonden btw
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 23 december 2009 @ 09:38:33 #5
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_75958554
1100 euro duur foutje van de Essent.
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_75958556
Heb je je meterstanden niet doorgegeven?

En afsluiten zullen ze niet doen, dat mogen ze niet in de winter.
pi_75958557
"Je moet gewoon betalen."
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_75958596
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:38 schreef spanishgirl het volgende:
1100 euro duur foutje van de Essent.
Foutje?
Zo te lezen had Vosje gewoon zijn stand door moeten geven. Zeker als je situatie is veranderd.
Misschien een TT change naar STOMME VOSJE!!!!
pi_75958605
Oplichters met schijt aan hun klanten want ze hebben er toch genoeg. Beetje schatten.. jalala geld!
Goeie klacht hoor.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_75958647
je bent gewoon te lam geweest om de meterstanden op tijd door te geven....

heb ik vorig jaar ook gedaan met het gas en nou hebben ze 450 kuub meer dan wat op de meter stond geteld....
pi_75958750
Weer zo een die er geen ruk van begrijpt "maar ik ben alleen en gebruik dus minder stroom!"

Oh, en je kachel is ook maar de helft van de tijd aan? Oh wacht. En als jij je meterstanden niet op tijd doorgeeft, ja dan worden die geschat inderdaad. Gelukkig is er voor dit soort klapjosti's de mogelijkheid om alsnog de meterstanden door te geven en kan aan de hand daarvan een herberekening gemaakt worden. En dan maar hopen dat de meterstanden (die ingeschat worden naar het verbruik van de afgelopen jaren) niet redelijk correct zijn - anders kun je dat geld gewoon betalen.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_75958762
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:42 schreef TheOneAndOnly het volgende:
(..)
en nou hebben ze 450 kuub meer dan wat op de meter stond geteld
(..)
Dat soort praktijken dus
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_75958881
1100 Euro moeten bijbetalen is nog niks vergeleken met "we hebben uw voorschot berekend op ¤4300/maand". Foutje bedankt. Maar ik vermoed dat dit dus ook een foutje is ergens want lijkt me erg veel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallon!
pi_75958921
ff belletje doen naar essent met juiste meterstanden... dan passen ze de eindrekening nog wel (bij mij tenminste wel.)
Als je een goeie reden aangeeft, bij mij was t destijd een defecte halfgare koelkast
Bij jou is het je halfgare defecte ex?

Owjah is wel je eigen schuld

[ Bericht 56% gewijzigd door unox1983 op 23-12-2009 09:59:10 ]
some rules can be bend, some rules can be broken
  woensdag 23 december 2009 @ 09:55:14 #15
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_75959007
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:38 schreef staticdata het volgende:
Heb je je meterstanden niet doorgegeven?

En afsluiten zullen ze niet doen, dat mogen ze niet in de winter.
Betekent niet dat ze het niet doen ...
Frysk bloed tsjoch op!
pi_75959116
Ik kreeg 500 terug
pi_75959149
Ja die meterstanden heb ik niet doorgegeven nee, maar vorig jaar moest ik 200 euro bij betalen.

En halverwege dit jaar is de stroom een stuk goedkoper geworden en ik ben sinds mei weer alleenwonend hier.

Nou maakt dat allemaal geen drol uit. Vorig jaar heb ik de standen wel doorgegeven en toen heeft men berekend dat ik 200 euro moest bijbetalen en elke maand een hoger maandbedrag.

Welke fucking DEBIEL daar bij Essent denkt dan nu op basis van schatting dat ik 1100 euro te weinig betaald heb? Afgezien van het feit dat ik dus weer alleen woon en dat de stroom goedkoper is geworden is dat gewoon onmogelijk zonder hennepkwekerij in mn kelder.

Ze roepen maar gewoon iets daar, die smerige zuigers.
vosss is de naam,
pi_75959229
Die schatting is toch compleet nergens op gebaseerd lijkt me dan?!

In elk geval niet op mijn verbruik van voorgaande jaren.
Hooguit op basis van een 2 persoons huishouden waarbij er 1 elke dag thuis de verwarming aan heeft.

Nou ik werk gewoon overdag en was 's nachts en heb maar af en toe de verwarming aan staan en douch nooit lang. Tevens is dit appartement keigoed geisoleerd, dus dat kan gewoon niet.

Compleet onmogelijk
vosss is de naam,
pi_75959411
heb je je eigen meterstanden al gecontroleerd met de waardes die op hun papier staan? kloppen die niet? dan geef je dat aan.. ff belletje doen.. ik kreeg ook een hoge rekening toen.. ik gebruikte voor een heel gezin terwijl ik alleen woon.. heb toen ff zo'n metertje aan diverse apperatuur gehad.. en dan een berekening maken wat zoiets nou op jaarbasis verbruikt en wat het zou moeten verbruiken (google) mijn koelkast kwam er ver bovenuit.. daarna was t probleem opgelost
pi_75959515
Nee nog niet, dat ga ik later vanmiddag doen.

Straks eerst naar de kapper en daarna inkopen doen voor mn verjaardag vanavond en dan ga ik wel eens kijken hoe en wat
vosss is de naam,
pi_75959627
bij mij viel hun schatting toen nog lager uit dan mijn werkelijke meterstand. gelukkig lagen de waardes redelijk dicht bij elkaar. als je hun een oorzaak kunt geven zullen ze niet moeilijk doen over de betaling (want je hebt t gebruikt, dus betalen zul je(er van uit gaande dat ze gelijk hebben ofc) maar dan word je maandbedrag wel weer bijgesteld naar je normale verbruik c.a. 130 p/m ?? schat ik ?
  woensdag 23 december 2009 @ 10:16:05 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_75959631
Hoe weten ze bij Essent nou dat je wijf is gaan lopen, vosss? Je moet ze bellen met dat soort info!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75964696
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:00 schreef vosss het volgende:
En halverwege dit jaar is de stroom een stuk goedkoper geworden en ik ben sinds mei weer alleenwonend hier.
Ze roepen maar gewoon iets daar, die smerige zuigers.
Nogmaals, electra maakt maar een klein deel van je betaling uit. Verreweg het duurst is gas. Wat minder electra verbruiken doet dus niet echt ter zake.

En nee, ze roepen niet iets, een programma heeft je meterstanden geschat aan de hand van je gemiddeld verbruik over de afgelopen 5 jaar (of, als je daar nog niet zo lang woont, de bewoner voor je). Vanmiddag de meterstanden doorbellen, een herberekening aanvragen en je probleem is opgelost.

Overigens, zelfs als zou je veel teveel moeten betalen, als ze er geen recht op hebben krijg je het gewoon terug hoor
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  woensdag 23 december 2009 @ 12:32:18 #24
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75964773
Gewoon niet betalen! Jij wint het uiteindelijk wel!
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_75965795
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Ensaf het volgende:
Gewoon niet betalen! Jij wint het uiteindelijk wel!
Is een risico . Tegenwoordig jagen ze al een incassobureau achter je aan voor 100 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')