Sommigen komen zo uit de kroeg rollenquote:Op woensdag 23 december 2009 07:43 schreef Cee het volgende:
"Welk nummer wil je hebben?"
"Ja euh Lenkravizzsjayougongomyway".
Lam.
Volgens mij hebben radiozenders gewoon een megacontract met Buma.quote:Op woensdag 23 december 2009 07:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat moet er eigenlijk betaald worden aan rechten als een nummer op de radio wordt gedraaid?
Een mutsquote:Op woensdag 23 december 2009 07:43 schreef Cee het volgende:
Heeft die man nu een gekke muts op? Of is z'n haar echt zo?
Er was al een brievenbus gelijk. Vorig jaar werd er volgens mij nog een tweede ingemaakt tijdens de actie zelf.quote:Op woensdag 23 december 2009 07:39 schreef Cee het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer hoe het in den beginne zat... Was het Glazen Huis toen ook al voorzien van een brievenbus? Of begonnen mensen op een gegeven moment geld naar het Huis te brengen door het bij een medewerker af te geven? En kwam de brievenbus later?
Toch geweldig om die constante toeloop bij de brievenbus te zien.Het houdt gewoon niet op, geen seconde.
Zo, genoeg gemijmerd.
Hmja, maar dat is vast enigszins om te rekenen naar een prijs per nummer. 0,25 euro, 5 euro, 20 euro??quote:Op woensdag 23 december 2009 07:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben radiozenders gewoon een megacontract met Buma.
Het tarief heb ik geen idee van.quote:Op woensdag 23 december 2009 07:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar dat is vast enigszins om te rekenen naar een prijs per nummer. 0,25 euro, 5 euro, 20 euro??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |