SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angela is echt zooo liefquote:Op woensdag 23 december 2009 06:32 schreef NorthernStar het volgende:
Goeiemorgen.
Angela is nog wach, valt me niks tegen.
Angela heeft gezongen, thee gemaakt, mensen gewekt, lief geweest. Verder was Gerard geniaal en hebben we een overload aan dronken studenten gehad.quote:
Wat heeft ze gezongen?quote:Op woensdag 23 december 2009 06:43 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Angela heeft gezongen, thee gemaakt, mensen gewekt, lief geweest. Verder was Gerard geniaal en hebben we een overload aan dronken studenten gehad.
Een zelfgeschreven lied (Ekdom ging tranen), een gedeelte van give me just a little bit more (Hoe heet die nou officieel) en Iedereen is van de wereld.quote:
Lijkt me verstandigquote:Op woensdag 23 december 2009 06:46 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Een zelfgeschreven lied (Ekdom ging tranen), een gedeelte van give me just a little bit more (Hoe heet die nou officieel) en Iedereen is van de wereld.
Ook is er trouwens nog gecrowdsurfed, en nog echt megaveel dingen gebeurd. Geweldige nacht.. Ik ga even een uurtje tukken denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |