Hej... waarover heb jij nog meer je voorspelling gedaan?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een eenmalig succesje was, of dat ik er echt een neus voor heb. Time will tell, maar ik heb mijn voorspelling gedaan...
Walgelijk schattig jaquote:Op woensdag 23 december 2009 00:46 schreef MisterO het volgende:
Jongenssss, vinden jullie Vlarp en Steve ook zo schattig samenn???
Jaquote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej... waarover heb jij nog meer je voorspelling gedaan?
Of doel je (weer) op MisterO en mij?
Heeft hij ook dossiers over iedereen enzo?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan het Stroekie natuurlijk ergens niet kwalijk nemen dat ie zijn roddelarchief zo compleet mogelijk wil houden, zodat hij altijd dezen en genen kan inlichten via PM over de laatste ontwikkelingen.
Vindt iemand anders dit ook lichtelijk angstaanjagend klinken?
hoe houdt ik anders mijn reputatie als bejaarde roddelnicht hoogquote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor "ik vind dat ik het zelfverworven recht heb om alles als eerste te weten"?
Geen idee (maar het zou me niks verbazen...)quote:Op woensdag 23 december 2009 00:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Heeft hij ook dossiers over iedereen enzo?
Misschien moet je die wel niet hoog willen houden?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe houdt ik anders mijn reputatie als bejaarde roddelnicht hoog
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:49 schreef samjustme het volgende:
Ik heb ze niet samen gezien kan niet oordelen, picgraag
Wat doen we nu met Erik?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef MisterO het volgende:
Erik, wat kom je gefrustreerd over vandaag. Of voel ik dat toch verkeerd aan?...
Ik zeg, gooi alles er maar uit
Vandaag?!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef MisterO het volgende:
Erik, wat kom je gefrustreerd over vandaag. Of voel ik dat toch verkeerd aan?...
Ik zeg, gooi alles er maar uit
Hahaha, ik heb wel foto's van Pann jaquote:
Staan ze daar samen op?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb wel foto's van Pann ja
Ik ken jou als degene die altijd gefrustreerd is over dingen die jou overkomen. Maar nu ben je anderen aan het afzeiken. Das wat anders hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vandaag?!! Je bent hier te weinig
.
vraag het de oudgedienden die mij in levende lijve ontmoet hebbenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Heeft hij ook dossiers over iedereen enzo?
Hmm, niet dat ik weetquote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat doen we nu met Erik?
Heb jij em dingen verteld of zo?
Doe is niet zo onaardig tegen hem joh!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ken jou als degene die altijd gefrustreerd is over dingen die jou overkomen. Maar nu ben je anderen aan het afzeiken. Das wat anders hoor
Nou ja zeg... is toch leuk zo iets?quote:
Personal growth.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ken jou als degene die altijd gefrustreerd is over dingen die jou overkomen. Maar nu ben je anderen aan het afzeiken. Das wat anders hoor
door de kou veranderd in een ijskonijn ?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hmm, niet dat ik weet![]()
Ach, als manager hou ik me volgens de telegraaf graag op de vlakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |