abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 maart 2000 @ 10:30:00 #1
2674 elfje!
Onrust stoker
pi_254264
Ik vind dat sommige bussers met kinderen deze kinderen als speelbal gebruiken.

Aziz: Heeft zijn zoon al een half jaar niet gezien. Ik heb het idee dat hij daar niet echt wakker van lag. Toen hij merkte dat hij daar medelijden van de andere passagiers mee kreeg, was zijn kind opeens een hot item. Je zou toch verwachten dat als hij, zoals hij zelf zegt, alles over heeft om zijn kind te zien, en SBS6 vertelt hem dat hij zodra hij de bus uit komt zijn kind mag zien, hij meteen zijn koffers pakt 6.000 piek of niet. Wat was nou ook al weer het belangrijkste in zijn leven?????

Seki: Hij heeft het telkens over zijn kind, terwijl als hij hem eindelijk ziet, hij zijn vriendin gaat staan aflebberen. Ook heeft hij gezegd dat hij het 2 weken voor hij de bus inging hij het zo druk had met dingen regelen dat hij geen tijd voor zijn zoon had. Ook bij hem denk ik dat zijn liefde voor zijn kind extra uitgespeeld wordt om zieltjes te winnen bij het publiek.
Hij blijft er maar op hameren dat iedereen die kinderen iets aan doen afgeslacht moeten worden blabla (tuurlijk ben ik het daarmee eens). Alleen is hij met zijn botte gevloek en agressieve gedrag waarschijnlijk de reden dat kinderen andere kinderen iets aan doen. Seki-spelen wordt het nieuwste kinder spelletje.


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')