Sorryquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:35 schreef tennisracket het volgende:
Hij probeerde de trein te koppen.
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja, want als die persoon zo wanhopig is, dat dit z'n enige uitweg is, dan is enige vertraging die jij oploopt natuurlijk het belangrijkste
via morta?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
Hoezo enige uitweg? Ik vind het een kutstreek. FF met je laatste daad "de wereld" tot last zijn. Dat ze reďncarneren in padden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja, want als die persoon zo wanhopig is, dat dit z'n enige uitweg is, dan is enige vertraging die jij oploopt natuurlijk het belangrijkste
Ja nou, vreselijk hč? Die 15 minuten vertragingquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hoezo enige uitweg? Ik vind het een kutstreek. FF met je laatste daad "de wereld" tot last zijn. Dat ze reďncarneren in padden.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Jij sympathiseert met spoorzelfmoordenaars? Of, jij hebt een hekel aan de onverschilligheid waarmee ik mijn egocentrische geklaag breng? Ik meld het nu alleen omdat het spoor rondom Den Haag misschien wel het hardst is getroffen door het winterse weer, en dan dít bovenop! Ja, dat vind ik echt kut ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja nou, vreselijk hč? Die 15 minuten vertraging
Laat me raden. JIj ben chronisch aan de Diarree, en je steft eraan?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:29 schreef wazoomie het volgende:
Er gaan toch mensen dood aan kak? Diarree en zo? KAK VERZIEKT JE TAAL! TS, EGOIST ALLEEN MAAR AAN JEZELF DENKEN EN NIET AAN MENSEN DIE ER MEE KUNNEN ZITTEN! JE BENT WALGELIJK, TS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |