Maar niet altijd juist, ik ben bijvoorbeeld geen puber en gebruik nooit kauwgom. Ik heb wel een NY petje gehad, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:44 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Och, ik som slechts wat feiten op en knoop daar een eenvoudige conclusie aan vast. Het is in feite rete-eenvoudig.
Prima, als jij er maar in geloofdquote:Op woensdag 23 december 2009 22:44 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Och, ik som slechts wat feiten op en knoop daar een eenvoudige conclusie aan vast. Het is in feite rete-eenvoudig.
Proficiat. Je bent een waardig opvolger.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Maar niet altijd juist, ik ben bijvoorbeeld geen puber en gebruik nooit kauwgom. Ik heb wel een NY petje gehad, dat dan weer wel.
ik mag het hopen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ben jij een alter ego van W_T?
De lekkerste wijven in een tuinbroek met een goudvis die Leo heet in NWS. Veel interessanter.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:51 schreef C_N het volgende:
Ik wil wel een topic van de leukste users in nws 2009.![]()
Of zijn die er niet .
Dat kan heul niet, je vader kan nooit je opa zijn. Tenminste niet als je oma ook je moeder is.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:51 schreef zoalshetis het volgende:
zou een topic mogelijk zijn waar je marokkanen vraagt of hun ouders neef en nicht zijn. of hun opa en oma?
Hoop je dat ja?quote:
lijkt me wel een aanvullingquote:
leuk verdraaitquote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, je vader kan nooit je opa zijn. Tenminste niet als je oma ook je moeder is.
Ik vind het een belediging dat je DS4 en Pool met Weltschmerz vergelijkt. DS4 en Pool hebben tenminste echt verstand van die 'koran' en doen niet net alsof.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:00 schreef El_Matador het volgende:
DS4, Weltschmerz en Pool (en ik vergeet er vast nog een paar)
Van die kille immorele rechtenstudentjes die niet zelf kunnen nadenken maar als een blinde gelovige achter een koran (Het Wetboek) en een zooi imams (rechters en juristen) aanhobbelen.
quote:
verstand van de koran is een pré om als persoon wel of niet irritant gevonden te worden. wat is jouw verstand van de koran dan? als ze maar buigen is het goed?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vind het een belediging dat je DS4 en Pool met Weltschmerz vergelijkt. DS4 en Pool hebben tenminste echt verstand van die 'koran' en doen niet net alsof.
Dat ik Weltschmerz op z'n zachtst gezegd niet mag lijkt me dan ook duidelijk. Maar ik vind hem niet het meest irritant. Nee, die eer gun ik Dr.Nikita. Een beetje vanuit mijn Hongarije, mijn geliefde vakantieland, constant lopen te rellen tegen bevolkingsgroepen die ze daar helemaal niet hebben.
Een groot deel van de haatzaaiende opmerkingen in NWS wordt geplaatst door mensen die niet in Nederland wonen. Het is een merkwaardig fenomeen, maar op zich zijn ze wel consequent.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vind het een belediging dat je DS4 en Pool met Weltschmerz vergelijkt. DS4 en Pool hebben tenminste echt verstand van die 'koran' en doen niet net alsof.
Dat ik Weltschmerz op z'n zachtst gezegd niet mag lijkt me dan ook duidelijk. Maar ik vind hem niet het meest irritant.
Nee, die eer gun ik Dr.Nikita. Een beetje vanuit mijn Hongarije constant lopen te rellen tegen bevolkingsgroepen die ze daar helemaal niet hebben. Dat vind ik extra zuur omdat ik graag in Hongarije kom en het enorm jammer zou vinden om daar mensen zoals haar tegen te komen.
Het zet aan tot zelfreflectie en het positioneren van jezelf vind ik, ik vind dit soort evaluatie eigenlijk wel goed. Het moet niet misbruikt gaan worden voor scheld tirades maar dat is ook niet het geval.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Een groot deel van de haatzaaiende opmerkingen in NWS wordt geplaatst door mensen die niet in Nederland wonen. Het is een merkwaardig fenomeen, maar op zich zijn ze wel consequent.
Ik vind dit overigens maar een raar topic. Wat valt er mee te bereiken?
Sjonge, let nou even op, 'koran' was (onzinnige) beeldspraak van el_Matador, hij bedoelt daarmee het wetboek.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verstand van de koran is een pré om als persoon wel of niet irritant gevonden te worden. wat is jouw verstand van de koran dan? als ze maar buigen is het goed?
en daarnaast zijn moslims niet echt heel grootschalig in hongarije. sterker nog. ze zijn absoluut niet zo brutaal en veeleisend als in de rest van europa.
En degenen die er het hardst tegenin gaan (zoals maartena) wonen dan ook weer in het buitenland.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Een groot deel van de haatzaaiende opmerkingen in NWS wordt geplaatst door mensen die niet in Nederland wonen. Het is een merkwaardig fenomeen, maar op zich zijn ze wel consequent.
Dies ist eine Frustrandale, ich lass mein Frust raus! AAAAAAAAH!quote:Ik vind dit overigens maar een raar topic. Wat valt er mee te bereiken?
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Sjonge, let nou even op, 'koran' was (onzinnige) beeldspraak van el_Matador, hij bedoelt daarmee het wetboek.
Gelukkig heb je daar zelf ook van geleerd, he Whiskeyquote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Het zet aan tot zelfreflectie en het positioneren van jezelf vind ik, ik vind dit soort evaluatie eigenlijk wel goed. Het moet niet misbruikt gaan worden voor scheld tirades maar dat is ook niet het geval.
en jij ook? snotaap.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar zelf ook van geleerd, he Whiskey
Mijn zelfreflectie vind soms plaats in het dagelijks leven, hier op het forum heb ik mijn plek wel redelijk gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |