abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75936549
Geen idee of dit de juiste plek is om deze vraag te stellen, ik probeer het gewoon:

Wij wassen onze tupperware allemaal in de vaatwasser. So far so good...als we echter iets eetbaars in de bakjes doen, gaat dat naar zeep smaken. Zelf als het er heel even in zit...
Andere artikelen hebben hier geen last van.

We hebben een nieuwe Bosch vaatwasser, gebruikten voorheen alles in 1 van Sun tabletten en nu alles in 1 van de AH. Maakt geen verschil. Er zit veel kalk in ons water overigens.

Makkelijkste oplossing is natuurlijk de bakjes voortaan met de hand wassen, maar we hebben de vaatwasser niet voor niets toch? (kristallen wijnglazen, pannen met anti aanbak en messen uit ons messenblok gaan de vaatwasser al niet in)

Iemand de gouden tip?
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:36:44 #2
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75936789
Op welke stand doe je ze in de vaatwasser dan? Misschien dat dat nog een verschil maakt, wij doen ze namelijk ook altijd in de vaatwasser en nog nooit iets gemerkt.
ฝัน
pi_75937301
Kan het niet aan de vaatwastabletten liggen? Ik heb ook een tijdje die van AH gebruikt en toen smaakte ook alles van kunststof naar zeep. Nu heb ik Dreft en nergens last meer van.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_75938795
We hadden dus eerst die van sun en nu van AH. Ik zal die van Dreft eens gaan proberen. Stand is de 'normale' stand van de vaatwasser. Extra naspoelen overigens.

Bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')