SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef Roi het volgende:
TS is 16
echtnietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ts is *bijna* 23
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
ITS A CONSPIRACY..............quote:Van verschillende mensen hoor ik dat het wel bestaat, maar niemand weet waar.
Ja, die konden ze helaas ook niet leverenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef zovty het volgende:
Gall&Gall al eens geprobeerd? Zou me verbazen als ze m daar niet hebben.
Waar dan wel? duitsland/belgië is niet ver van hier vandaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:26 schreef Buschetta het volgende:
[..]
ITS A CONSPIRACY..............
Ze bestaan nog wel alleen in NL weet ik niet.
aha!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:27 schreef nuget het volgende:
dat komt omdat het alleen te verkrijgen is als promotie materiaal... niet in de handel dus.
nee, je moet ergens heen gaan waar het personeel of flugel brigade zo lief is je die fles te geven... kans is klein maar het kanquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Trafasi het volgende:
[..]
aha!
Ik moet dus bij het promo team van flugel gaan werken?
Volgens mij liggen ze hier gewoon in de supermarkt (Tsjechie).quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Trafasi het volgende:
[..]
aha!
Ik moet dus bij het promo team van flugel gaan werken?
Flugel is zooo lekker zoetquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:31 schreef maartena het volgende:
Flugel, is dat niet van die kinder-disco-alcohol die je op je 16e nog heel stoer vind? En zit daar ook niet nog iets van een energy drink in ofzo?
Koop een fles Jagermeister of zo, dan hoor je weer bij de 18-jarigen.
Nah, de gall en gall hier in nijmegen had ik net aan de telefoon, en die wisten van niks...quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:33 schreef Dennis_enzo het volgende:
Wel eens gekocht als cadeau bij de Gall en Gall.
En tóch smaakt dat anders.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Gewoon rode wodka-red-bull dus..
Ik vind het lekkerquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:50 schreef Onufriev het volgende:
Flugel
Bijna even triest als Breezers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |