abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75934342
KLB-Culinair.

TS stond net in de keuken zijn zalmfilet te bakken (echte bazen eten biefstuk , dat weet ik, maar ik koos nu voor zalmfilet. Waarom dat is behoeft verder geen uitleg, neem het gewoon voor feit aan, lieve klb-er).

En toen dacht ik dus, goh, misschien is het lekker als ik daar wat ui-ringen doorgooi. TS wilde ook wat kikoman erbij doen, maar helaas, die was op. Da's wel lekker hoor!

Dus ik pakte een grote ui, uit het uienmandje, en wat bleek toen ik 'm opensneed: Aan beide kanten zat zo'n hele dikke prop. Ja, da's gek he? Hoewel dat natuurlijk vaker het geval is bij m.n. grote uien. Gevolg: er bleef maar een klein beetje ui over.
Een FUUUUUUU-momentje.

2e verhaaltje

Ooit, lang, lang, lang geleden hoorde ik eens van een jongen dat hij gezellig in Frankrijk op vakantie was met zijn ouders, in zo'n leuke Eurocamptent. Jazeker. (Daar hoef je heul niet zo neerbuigend over te doen). Hij dacht: goh, ik heb een E-eeeeeenorme dorst. Hij liep richting de koelkast, trok deze open, en zag een overheerlijk pak melk. Echte mannen drinken uit pak, jwtz. Hij zette het pak aan zijn lippen......FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!

Lees hier wat er gebeurde:
1Er zaten allemaal mieren in het pak, die hij opdronk.

Dames en heren, dit is KLB-Culinair.

Voor al uw culinaire uitglijers en FUUUUUU-momenten. DUMP ZE HIER!
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:33:18 #2
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_75934368
Kon je niet gewoon de afhaalchinees bezoeken?
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_75934378
Blikjes tomatenpuree die niet opengaan en wanneer je al je kracht in de strijd werpt en het blikje met moeite open weet te trekken, zit alles op de muren en het plafond.
pi_75934599
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:33 schreef Dastan het volgende:
Blikjes tomatenpuree die niet opengaan en wanneer je al je kracht in de strijd werpt en het blikje met moeite open weet te trekken, zit alles op de muren en het plafond.
Ik heb een keer mijn vinger gesneden aan zo'n blikje
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_75934712
Het tweede verhaal redt dit topic.
pi_75934782
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:33 schreef IJsblock het volgende:
Kon je niet gewoon de afhaalchinees bezoeken?
Ik had niet echt grote honger, en dan is zo'n zalmfilet een goede uitkomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')