Omdat: er vaak troep in zit, de tegenstanders meteen met ze alle op je af komen rennen. en het niet bij je killstreak telt. dus je volgende dingen niet snel unlocked. zoals chopper gunner ofzo.quote:Op zondag 27 december 2009 20:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben prestige 1 level 42 maar ik krijg ook alleen UAVs en resupplies.![]()
[..]
Hoezo?![]()
Ligt het trouwens aan mij of verdwijnen sinds de laatste update af en toe de groene namen boven spelers? Ik zat daarnet weer van dichtbij op een teamgenoot te schieten omdat er geen naam boven stond...
Alleen al om die predator te krijgen moet ik geluk hebben en lukt het me 1x per 5 potjes ofzo.quote:Op zondag 27 december 2009 20:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Omdat: er vaak troep in zit, de tegenstanders meteen met ze alle op je af komen rennen. en het niet bij je killstreak telt. dus je volgende dingen niet snel unlocked. zoals chopper gunner ofzo.
Naar mijn mening kan je veel beter: Predator missile, Harrier , choper gunner. Dan hoef je na je predator nog maar 1 kill (even van uitgaan da je minstens 1 iemand killed) en dan heb je al harrier die vaak genoeg killed om je chipper gunner te krijgen
Ja naja ik ging er even vanuit dat iemand van level 70 wel makkelijk 5 killstreak haaltquote:Op zondag 27 december 2009 20:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen al om die predator te krijgen moet ik geluk hebben en lukt het me 1x per 5 potjes ofzo.
Ik gebruik 90% van de tijd de SCAR-H en die heeft nogal weinig ammo. Ook geen secondary geweer want daar zit de AT4-HS tegen vijandelijke vliegmachines.quote:Op zondag 27 december 2009 20:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja naja ik ging er even vanuit dat iemand van level 70 wel makkelijk 5 killstreak haaltZo niet dat heb ik niks gezegd
1 woord:quote:Op zondag 27 december 2009 20:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik gebruik 90% van de tijd de SCAR-H en die heeft nogal weinig ammo. Ook geen secondary geweer want daar zit de AT4-HS tegen vijandelijke vliegmachines.
als je die harrier dan eens vervangt door pave lowquote:Op zondag 27 december 2009 20:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Omdat: er vaak troep in zit, de tegenstanders meteen met ze alle op je af komen rennen. en het niet bij je killstreak telt. dus je volgende dingen niet snel unlocked. zoals chopper gunner ofzo.
Naar mijn mening kan je veel beter: Predator missile, Harrier , choper gunner. Dan hoef je na je predator nog maar 1 kill (even van uitgaan da je minstens 1 iemand killed) en dan heb je al harrier die vaak genoeg killed om je chipper gunner te krijgen
Ik kan niet zonder bling.quote:
Dat zal ik eens gaan proberen. Vind Harriers wel fijn, vaak hoef je idd alleen maar je Predator missle goed te plaatsen en je Harriers het werk laten doen om een AC-130 te krijgen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als je die harrier dan eens vervangt door pave low
2 kills met predator is een eitje, en dan nog 2 zelf (lijkt me ook niet zo lastig) en dan heb je een heli die ongeveer 4x sterker is dan een harrier. meestal maakt zo'n harrier maar 1 á 2 kills voordat iemand em alweer opblaast...
FMJ + holo/RDquote:Op zondag 27 december 2009 21:36 schreef ToverBami het volgende:
[..]
Welke 2 attachments gebruik je dan?
Hoezo niet? FMJ verhoogt alleen de damage van kogels die door een muur of iets dergelijks heen gaan en niet die van kogels die een onbeschermd doelwit treffen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef mstx het volgende:
[..]
FMJ + holo/RD
Zonder FMJ is het helaas niet te doen.
ik speel bijna alleen maar ffa, daar maakt mijn harrier ongeveer nooit minder dan 5 killsquote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als je die harrier dan eens vervangt door pave low
2 kills met predator is een eitje, en dan nog 2 zelf (lijkt me ook niet zo lastig) en dan heb je een heli die ongeveer 4x sterker is dan een harrier. meestal maakt zo'n harrier maar 1 á 2 kills voordat iemand em alweer opblaast...
30 - 1 voor mij met een FFA potje, ging gelijk dood en toen 30 kills achter elkaar, hehequote:Op maandag 28 december 2009 09:11 schreef Retarded het volgende:
gister op Wasteland 26 kills 0 deathsging erg lekker ...helaas had ik de Nuke niet als killstreak
Wasteland.quote:Op maandag 28 december 2009 09:11 schreef Retarded het volgende:
gister op Wasteland 26 kills 0 deathsging erg lekker ...helaas had ik de Nuke niet als killstreak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |