quote:Actuele storingen
Er zijn momenteel geen storingen bekend.
Htc en macbook hier, ben er nog niet achter hoe het werkt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:20 schreef TNA het volgende:
Tether erop los.
Mag ik in je kont plassen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit bij mijn ouders nu, mn vader is jarig en de kerstdagen komen er aan.
Ik dacht ik ga eten achter internet en ondertussen wat tv kijken. Is er ineens een storing bij UPC. Geen internet geen telefoon en geen tv en radio.
Nu zit ik maar op mijn telefoon terwijl er een dvd opstaat.
Klacht: Stink UPC met haar storingen.
Helpt niet, tv, telefoon en radio ligt er ook uit en heeft niks met de modem te maken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:29 schreef badboynova het volgende:
reset de modem gewoon ff lui ding.
Hoe kan je trouwens op je mobiel zitten terwijl er een dvd op staat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:34 schreef Sapstengel het volgende:
[quote]Op dinsdag 22 december 2009 17:32 schreef Apebeer het
Nouja heb ik iig wel internet.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:35 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Hoe kan je trouwens op je mobiel zitten terwijl er een dvd op staat?
Tering... verwend ofzo? Gloeiende hey.... Je zit GVD nog te posten van je mobiel ook. Wat miep je nou man? Heb je ruzie daar ofzo, dat je zo frustie raakt over UPC? En besides... je kan toch tetheren met je foon aan je laptop? Doe dannnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit bij mijn ouders nu, mn vader is jarig en de kerstdagen komen er aan.
Ik dacht ik ga even achter internet en ondertussen wat tv kijken. Is er ineens een storing bij UPC. Geen internet geen telefoon en geen tv en radio.
Nu zit ik maar op mijn telefoon terwijl er een dvd opstaat.
Klacht: Stink UPC met haar storingen.
Als ik je vader was dan had ik je naar buiten gestuurd om kastanjes te zoeken zodat je daarna een kastanjepoppetje kan maken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..].
Dvd op tv en op de bank zittend internetten op mn telefoon.
Oja en resetten hielp niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |