abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86790775
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef DaFrenk het volgende:
Wat een tribal counsil _O_
Wat een chaos _O-
pi_87123345
Loopt lekker storm hier :P

Die NaOnka is wel heel nep trouwens. Geloof niet dat ze echt zo is, maar zal wel van de productie zich zo moeten gedragen...
  zondag 3 oktober 2010 @ 10:27:19 #228
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_87125620
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 03:28 schreef Greetings het volgende:

Die NaOnka is wel heel nep trouwens. Geloof niet dat ze echt zo is, maar zal wel van de productie zich zo moeten gedragen...
Ik moet weer even wennen aan een normaal seizoen na het bizar goede vorige seizoen. En ik kan er maar niet aan wennen dat ik nu op donderdag kan kijken. Het zit al zoveel jaren in mijn systeem dat het op vrijdag is, er lijkt iets niet te kloppen ;)
Spoilers!
pi_87134559
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik moet weer even wennen aan een normaal seizoen na het bizar goede vorige seizoen. En ik kan er maar niet aan wennen dat ik nu op donderdag kan kijken. Het zit al zoveel jaren in mijn systeem dat het op vrijdag is, er lijkt iets niet te kloppen ;)
Dan kijk je het toch gewoon op vrijdag ;)
pi_87203817
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is nou nog steeds wel goed, maar dan op een meer idiote manier... al die vage karakters die ze op een eiland hebben gestopt verveeld in ieder geval niet..
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:45:52 #231
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_87204050
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:52 schreef Greetings het volgende:

[..]

Dan kijk je het toch gewoon op vrijdag ;)
Neehee, Survivor moet uit principe gekeken worden zodra hij binnen is ;) Ik moet zeggen dat deze nieuwe dag mijn series wel beter over de week verspreid. Er zijn ook wat andere van dag veranderd dus nu heb ik iedere dag 1 of 2 eps te kijken in plaats van op sommige dagen 3 of 4.
Spoilers!
pi_87278128
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 03:28 schreef Greetings het volgende:

NaOnka is gewoon ghetto tras (South Central LA). Ze zal in het echt misschien anders zijn, maar dit gedrag doet ze echt wel uit vrije wil. Ik geloof niet dat de productie kandidaten instructies geeft over hoe ze zich moeten gedragen.

mijn favo speler tot nu toe is Marty. Die lijkt me taktisch het sterkst.

ik snap trouwens niet waarom Brenda die immunity idol zomaar aan NaOnka liet. NaOnka had duidelijk de clue nog niet door. Als jij hem dan wel snapt dan houd je toch gewoon je mond dicht en haal je hem later zelf op... :?

[ Bericht 4% gewijzigd door Vitamine_C op 07-10-2010 12:13:49 ]
hmmmm....WAT???
pi_87349776
Weinig spannende aflevering deze keer. Onbegrijpelijk dat die idol voor de 2e keer in deze serie zo wordt weggegeven.

Naonka is trouwens lerares :') Het zal maar bij je kind voor de klas staan...

Ik vind het aan het einde van elke aflevering altijd wel leuk om even de insights van Jeff Probst na te lezen in z'n blog trouwens :Y

http://popwatch.ew.com/author/ewjprobst/
pi_87350336
Zou Naonka nog wel een baan hebben? Ik kan me voorstellen dat die overdreven PTA's in de VS dit allemaal niet zo cool vinden...
Spoilers!
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:21:26 #235
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_88188285
wtf @ idol :D
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_88197817
Marty heeft zo zijn kans gemist vorige week. Hij en Jill waren ineens dik met die Fabio en wisten dat Kelly B de backup vote was. Als zij met Kelly hadden gepraat waren ze ineens de power alliance geworden en had dat domme gedoe van deze week niet plaats hoeven vinden.

Als die Marty dit jaar de smart/cunning guy moet zijn.... :{
Spoilers!
pi_88395357
Was een mooie Tribal dit keer, dat betoog van Marty :D

Geweldig al die strategieën en backstabbing. Prachtig programma is het toch!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_88398976
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:48 schreef DaFrenk het volgende:
Was een mooie Tribal dit keer, dat betoog van Marty :D

Geweldig al die strategieën en backstabbing. Prachtig programma is het toch!
Al vind ik dit seizoen de kandidaten met de week dommer worden. Er wordt amper gestrategized in mijn ogen. Ik had gedacht dat Marty dat zeker in zich had, maar hij laat elke week steken vallen en gaat als een lam naar de slachtbank. Hij doet wel dingen maar lang niet genoeg. Hij moet binnenkort echt een mega backstab actie uithalen of hij gaat naar huis. En dat backstabben gaat in mijn ogen niet lukken omdat er al een aantal potentiële allies naar huis zijn (Kelly, Alina). Elke week wordt het voor hem lastiger om de numbers te krijgen.

Naonka :{w
Spoilers!
pi_89448377
Wat een trut!!!!!!!!
  donderdag 2 december 2010 @ 22:28:11 #240
213232 Dayshine
Cómo está hoy?
pi_89453288
Haha Naonka is zo ontzettend onuitstaanbaar het is niet te geloven. Je weet dat je gaat stoppen, je krijgt de mogelijkheid om je reward op te geven zodat de rest van het kamp te eten heeft en droog blijft, en wat doe je? 'Nu uh I gave 110% so I deserved it...' Mijn god wat een verschrikkelijk kind, hoop dat ze zichzelf keihard tegenkomt in het leven. :)
Nothing succeeds like the appearance of success
pi_89482714
Naonka heeft echt geen baan meer nu die uitgezonden is. Ze zou het goede voorbeeld moeten geven aan kinderen als docente, ik denk dat er een hoop ouders zijn die gaan klagen bij de school waar ze werkt.

Ik ben benieuwd hoe Jeff en de rest van de crew dit op gaat lossen m.b.t. de final tribal council enzo. Zouden die quitters nog vragen mogen stellen aan de final 3?
Spoilers!
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:54:32 #242
213232 Dayshine
Cómo está hoy?
pi_89484953
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Naonka heeft echt geen baan meer nu die uitgezonden is. Ze zou het goede voorbeeld moeten geven aan kinderen als docente, ik denk dat er een hoop ouders zijn die gaan klagen bij de school waar ze werkt.

Ik ben benieuwd hoe Jeff en de rest van de crew dit op gaat lossen m.b.t. de final tribal council enzo. Zouden die quitters nog vragen mogen stellen aan de final 3?
Ze zullen gewoon volwaardig deel uitmaken van de jury en alhoewel ook Jeff dat oneerlijk vindt moeten ze eigenlijk wel. Ze hebben in Palau namelijk Janu (die quitte) ook in de jury gelaten. Daarmee is een precedent gezet.
Ze zijn bang dat als ze Naonka en P. Kelly niet toelaten tot de jury, ze daarmee sommige spelers benadelen (die immers de stem zouden kunnen krijgen) en dus zijn ze bang dat ze naderhand aangeklaagd zouden kunnen worden voor spelvervalsing (waarom zouden ze Janu immers wel mee laten doen maar Naonka en P. Kelly niet.)

Maar oneerlijk is het wel :P
pi_89486486
Ja, zoiets zal het wel zijn inderdaad. Er zijn ook gewoon Ponderosa filmpjes van die twee trouwens.

Dat is waar, Janu stapte eruit in haar seizoen toen er al een jury werd gevormd. Ik dacht dat dit de eerste keer was dat dit gebeurde maar dus niet.
Spoilers!
  zaterdag 4 december 2010 @ 00:23:05 #244
213232 Dayshine
Cómo está hoy?
pi_89504257
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, zoiets zal het wel zijn inderdaad. Er zijn ook gewoon Ponderosa filmpjes van die twee trouwens.

Dat is waar, Janu stapte eruit in haar seizoen toen er al een jury werd gevormd. Ik dacht dat dit de eerste keer was dat dit gebeurde maar dus niet.
Die ponderosa filmpjes zijn verschrikkelijk, het maakt ze echt niets uit dat ze met 3 mensen zitten die gewoon nog hadden kunnen spelen...
pi_89504868
Die twee meiden zijn echt verschrikkelijk dom. Ik hoop echt dat Naonka nooit uitgenodigd wordt voor een All Stars seizoen.
Spoilers!
pi_89507829
Lijkt me niet dat ze een quiter daarvoor vragen..zou belachelijk zijn. Jeff was ook echt duidelijk pissed.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:29:58 #247
213232 Dayshine
Cómo está hoy?
pi_89511143
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 00:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die twee meiden zijn echt verschrikkelijk dom. Ik hoop echt dat Naonka nooit uitgenodigd wordt voor een All Stars seizoen.
Als ze niet gequit was hadden ze haar wel uitgenodigd denk ik. Ze levert het type tv op waar ze kijkers mee kunnen trekken. Ik ben er in ieder geval niet rouwig om :P

Is er al meer bekend over het volgende seizoen?
pi_90113179
Dood topic hier zeg! :(

Maar die tribal van afgelopen woensdag was echt belachelijk. Krijgen Fabio, Dan en Jane het zo voorgekauwd van Jeff en dan nog stemmen ze niet op Holli. En dan stemt Jane nota bene op Sash waarvan al gezegd werd dat hij zijn immunity idol zou inzetten.
Echt te dom voor woorden. Dit is echt de domste final 5 ooit..... 8)7 8)7

Trouwens, morgen de finale dus. Ik denk dat Sash wint. Is de enige met een goed stel hersens en zal ook wel veel allies hebben in de jury.
pi_90115098
je geeft zelf al aan waarom het een dood topic is. Het is gewoon niet zo'n boeiend seizoen.... ;)
Spoilers!
  zondag 19 december 2010 @ 11:04:11 #250
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_90115131
Jane die zich er gewoon bij neerlegt ook. Ga dan gewoon het gevecht aan :')
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')