Ik moet weer even wennen aan een normaal seizoen na het bizar goede vorige seizoen. En ik kan er maar niet aan wennen dat ik nu op donderdag kan kijken. Het zit al zoveel jaren in mijn systeem dat het op vrijdag is, er lijkt iets niet te kloppenquote:Op zondag 3 oktober 2010 03:28 schreef Greetings het volgende:
Loopt lekker storm hier![]()
Die NaOnka is wel heel nep trouwens. Geloof niet dat ze echt zo is, maar zal wel van de productie zich zo moeten gedragen...

Dan kijk je het toch gewoon op vrijdagquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moet weer even wennen aan een normaal seizoen na het bizar goede vorige seizoen. En ik kan er maar niet aan wennen dat ik nu op donderdag kan kijken. Het zit al zoveel jaren in mijn systeem dat het op vrijdag is, er lijkt iets niet te kloppen

Het is nou nog steeds wel goed, maar dan op een meer idiote manier... al die vage karakters die ze op een eiland hebben gestopt verveeld in ieder geval niet..quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moet weer even wennen aan een normaal seizoen na het bizar goede vorige seizoen. En ik kan er maar niet aan wennen dat ik nu op donderdag kan kijken. Het zit al zoveel jaren in mijn systeem dat het op vrijdag is, er lijkt iets niet te kloppen

Neehee, Survivor moet uit principe gekeken worden zodra hij binnen isquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:52 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dan kijk je het toch gewoon op vrijdag

NaOnka is gewoon ghetto tras (South Central LA). Ze zal in het echt misschien anders zijn, maar dit gedrag doet ze echt wel uit vrije wil. Ik geloof niet dat de productie kandidaten instructies geeft over hoe ze zich moeten gedragen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:28 schreef Greetings het volgende:
Loopt lekker storm hier![]()
Die NaOnka is wel heel nep trouwens. Geloof niet dat ze echt zo is, maar zal wel van de productie zich zo moeten gedragen...

Al vind ik dit seizoen de kandidaten met de week dommer worden. Er wordt amper gestrategized in mijn ogen. Ik had gedacht dat Marty dat zeker in zich had, maar hij laat elke week steken vallen en gaat als een lam naar de slachtbank. Hij doet wel dingen maar lang niet genoeg. Hij moet binnenkort echt een mega backstab actie uithalen of hij gaat naar huis. En dat backstabben gaat in mijn ogen niet lukken omdat er al een aantal potentiële allies naar huis zijn (Kelly, Alina). Elke week wordt het voor hem lastiger om de numbers te krijgen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:48 schreef DaFrenk het volgende:
Was een mooie Tribal dit keer, dat betoog van Marty
Geweldig al die strategieën en backstabbing. Prachtig programma is het toch!

Ze zullen gewoon volwaardig deel uitmaken van de jury en alhoewel ook Jeff dat oneerlijk vindt moeten ze eigenlijk wel. Ze hebben in Palau namelijk Janu (die quitte) ook in de jury gelaten. Daarmee is een precedent gezet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Naonka heeft echt geen baan meer nu die uitgezonden is. Ze zou het goede voorbeeld moeten geven aan kinderen als docente, ik denk dat er een hoop ouders zijn die gaan klagen bij de school waar ze werkt.
Ik ben benieuwd hoe Jeff en de rest van de crew dit op gaat lossen m.b.t. de final tribal council enzo. Zouden die quitters nog vragen mogen stellen aan de final 3?

Die ponderosa filmpjes zijn verschrikkelijk, het maakt ze echt niets uit dat ze met 3 mensen zitten die gewoon nog hadden kunnen spelen...quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, zoiets zal het wel zijn inderdaad. Er zijn ook gewoon Ponderosa filmpjes van die twee trouwens.
Dat is waar, Janu stapte eruit in haar seizoen toen er al een jury werd gevormd. Ik dacht dat dit de eerste keer was dat dit gebeurde maar dus niet.

Als ze niet gequit was hadden ze haar wel uitgenodigd denk ik. Ze levert het type tv op waar ze kijkers mee kunnen trekken. Ik ben er in ieder geval niet rouwig omquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die twee meiden zijn echt verschrikkelijk dom. Ik hoop echt dat Naonka nooit uitgenodigd wordt voor een All Stars seizoen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |