Sinds een paar jaar probeer ik de Belastingdienst te overtuigen dat ik samen met vriendin geen recht hebben op zorgtoeslag.
Faal 1 van ze: werd tot eind 2008 toch elke maand gestort, wij hebben het netjes apart gehouden en terugbetaald toen er om werd verzocht.
Faal 2: na ontelbare telefoons/mails/aangetekende brieven werd er nog steeds gestort tot vorig jaar, toen begrepen ze eindelijk de boodschap......
En toen begon het gedonder, dan krijg je die mooie acceptgiro's om alles terug te betalen, maar daar komt hun volgende faal: we kregen dus met terugwerkende kracht die betalingen toegezonden, dus van 2005 tm 2007 werden dus de afgelopen 2 jaar een aantal acceptgiro's opgestuurd, in 1 keer was makkelijker leek me.
Gisteren plofte er dus weer eentje op de mat, dit keer met een betalingsvoorstel om het bedrag in termijnen te betalen, maar het ging hierbij dus maar als laatste heffing om 21 euro.....
Of ik de eerste termijn 20 euro wilde betalen en de 2de termijn 1 euro.....
Klacht: mongole voorstellen van een dienst die maar niet wil doorkrijgen dat je op iets geen recht meer hebt en toch stug blijft doorstorten.....