Op de teringverbinding van de buren die alleen ontvangst heeft op het balkonquote:
Er moet een telefoonlijn worden aangevraagd voor je huisquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef Dibble het volgende:
[..]
Op de teringverbinding van de buren die alleen ontvangst heeft op het balkon
Maar cmon, 5 fuckin weken, is toch te sad voor woorden. En dan zeker wel geld van de rekening trekken voor die maand
![]()
whahaa op dat tijdstip 'dacht' ik hetquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef flashlightstar het volgende:
jammer dat je zo bent geworden
Kut, maar m'n sigaret houd me wel warmquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoe is dat nou, in je winterjas buiten internetten?
Geek, bel die flikkers af (kan binnen 8 dagen) en neem xs4all. Binnen een dag online met een tijdelijke dongel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef Dibble het volgende:
Wat een kutbedrijf. Heb vorig week wat internets van hun besteld en staat in de brief dat het 4 tot 5 weken kan duren voordat ik de modem ontvang en sjiek pr0n kan downloaden.
OMG, we leven in 2009. Duurt fockin 5 weken![]()
Kuthoeren, kwestie van naar de centrale gaan, op de switch drukken en modem op de bus tyfen
ook telfort ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef -Beer- het volgende:
Was bij mij binnen een week geregeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |