Dit is de enige dag van de week dat ik aanwezig benquote:
Nog voor dat jij FOK! ontdekt heb!quote:
dat verdient een centraaltjequote:Op donderdag 24 december 2009 08:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog voor dat jij FOK! ontdekt heb!
quote:Op donderdag 24 december 2009 08:56 schreef Joene het volgende:
Dit had natuurlijk al veel eerder moeten plaatsvinden !
Nu wegwezen newbie !
Ik nog 1 dag werken en dan mag ik volgende week gewoon weerquote:
Thanks, en voor zover ik het nog niet gedaan had, gefeli en veel succes + plezier op 1 feb man! Blij dat het eindelijk weer eens wat mee lijkt te zitten voor je!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Fijne vakantie dan, n00cje.
En de rest natuurlijk ook.
Euh... Je heilige kruis tonen?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik nog 1 dag werken en dan mag ik volgende week gewoon weer
Dat ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:31 schreef n00cL30n het volgende:
Zou het niet weten....
Maar nog triester... Waarom krijgt dit een kans?
Ik toon mijn kruis aan 1 ieder die maar kijken wil n00bquote:Op donderdag 24 december 2009 09:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euh... Je heilige kruis tonen?
Ik heb het gemerkt ja.quote:Op maandag 28 december 2009 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik toon mijn kruis aan 1 ieder die maar kijken wil n00b
Goedemorgen!
Mooi dat ik dan niet geweest ben!quote:Op maandag 28 december 2009 14:52 schreef n00cL30n het volgende:
Oh ja... Festival of Lights in Noorderdierenpark Emmen viel nogal tegen, als je het mij vraagt.
Klopt, kijk naar de foto's en je hebt het al gezien.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:34 schreef n00cL30n het volgende:
Een of ander labieltje en iedereen adoreert haar... Het is maar goed dat het in ONZ is....
Hey B-D, wat is er ooit met die B&H sc gebeurd...? Ik maar een banner maken, gebeurd er niets meer mee....
Alles lekker hoor, ben alleen opzoek naar lekkere schoenen om in te fitnessen. (body combat)quote:
Mja. Er staat wat filequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |