Daar heb je een .quote:Op woensdag 23 december 2009 13:31 schreef Adelante het volgende:
Dat weet je nooit zeker, JK, voor hetzelfde geld heeft die mevrouw nu een rits.
Jij bent viesssssssss.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik voel me wel een beetje vies nu ik in [OUD] heb gepost.
Waar heb ik dat eerder gehoord deze weekquote:
omg! noes!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik voel me wel een beetje vies nu ik in [OUD] heb gepost.
Gaan we nu een heel middag tipocs volpotse ?quote:
Ik ben er net onderuit!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moet ik maar even heel lang en heet gaan douchen.
BEN JE NAKEND AAN HET FOK!KEN?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:36 schreef Tally het volgende:
Ik ben er net onderuit!
Dus plek genoeg voor jou
Ja en de verwarming hoog.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
BEN JE NAKEND AAN HET FOK!KEN?
Benen bij elkaar T!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en de verwarming hoog.
Anders heb ik zo een blaasontsteking!
Soms.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:38 schreef Joene het volgende:
Fok! jij met kleren an JK?
Die LUCHT !quote:
Mja anders heeft de buurman aan de overkant een witte kerst!quote:
Sommige vrouwen wassen zich J.quote:
Gatverrrrr.quote:
Alleen met water T , anders gaat het JEUKEN !!!!quote:
Te Slecht voor woorden met kleren an fok!kenquote:
Hey, onder mijn kleren ben ik nakend!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef Joene het volgende:
Te Slecht voor woorden met kleren an fok!ken
NIET !quote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hey, onder mijn kleren ben ik nakend!
Ja maar dat weten JK en J. niet A.!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:39 schreef Adelante het volgende:
Of de MacBook op schoot, dat warmt ook wel :;')
Vandaag heb ik me gewoon netjes gedoucht.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij heel andere dingen onder de douche..
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar dat weten JK en J. niet A.!
ik wil het niet weten T.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaag heb ik me gewoon netjes gedoucht.
Gister echter
De douchewand moet ook kalkvrij.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij heel andere dingen onder de douche..
Ik heb wel eens van die kerkgangers gehad aan de deur die begon over mijn heilige kruis.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En als er dan zo iemand aanbelt: "Kwak, kwak."
Whehehe.
quote:
Also, die waren gelijk bekeerd, dunkt me.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef Tally het volgende:
Ik heb wel eens van die kerkgangers gehad aan de deur die begon over mijn heilige kruis.
Toen had ik alleen een t shirtje aan. En ik dacht dat die lang genoeg was
En toen ze dr over begonnen keek ik naar benedenEn zag dat het t shirtje toch niet zo lang was als ik dacht.
Nou die vroegen of meneer thuis wasquote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Also, die waren gelijk bekeerd, dunkt me.
mislukt! Ging om half 6 wegquote:Op woensdag 23 december 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
oeh! doe je goed Nol!
Ik ga denk ik ook over een uurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |