Meisjes die hun meisje-zijn misbruikenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
We willen fooi joh, ga jij maar eens door dit grafweer te werk.
edit: ik bezorg ochtend kranten kan pas ná kerst langs de deuren..
Waarom niet doen, voor zon 40 huizen, waarvan 3kwart open doet (ja iedereen geeft me wat, Ben gewoon zo lief onschuldig meisje
) Verdien je toch wel rond 100-150
Dus waarom niet doen dan?
Vanwege je gevoel van eigenwaarde en zelfrespect? Je bent toch geen bedelaar?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
Waarom niet doen, voor zon 40 huizen, waarvan 3kwart open doet (ja iedereen geeft me wat, Ben gewoon zo lief onschuldig meisje
Dat is heel anders dan folders of gratiz rommel blaadje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja goed he.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
Meisjes die hun meisje-zijn misbruiken.
Hoer!.
Nee maar stel jij krijgt een bonus/ fooi op je werk, sla jij dat dan af ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Vanwege je gevoel van eigenwaarde en zelfrespect? Je bent toch geen bedelaar?
Zo ben ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:27 schreef IJsblock het volgende:
Ik ben altijd bang dat als ik niks geef, dat er de week erop foldertjes met hondepoep ertussen in mijn brievenbus zit....
Als ik er voor moet bedelen wel ja. En je kiest toch zelf voor het werk? Dus niet zeiken als het sneeuwt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja goed he.![]()
![]()
[..]
Nee maar stel jij krijgt een bonus/ fooi op je werk, sla jij dat dan af ?
Niet dus.![]()
Nou en als ik dan mensen gelukkig nieuwjaar ga wensen en er geld voor krijgt waarom niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |