Dat vond je dus leuk?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef Juicyhil het volgende:
En het leuke was ook dat de zanger van Kane, Dinand Woesthof, op dezelfde vlucht zat.
Echt, het was zo supertof. Zo geweldig livequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef Juicyhil het volgende:
En het leuke was ook dat de zanger van Kane, Dinand Woesthof, op dezelfde vlucht zat. Eerst dacht ik van wel tof dat ie niet patserig met een veul duurdere maatschappij gaat. Maar stonden we allemaal te wachten om in te stappen, kwam hij met zn blonde vriendin aanrennen "we hebben speedy boarding" (dat je als een van de eersten mag instappen). Dus dan zaten ze voorinHij nog de hele vlucht met zn winterjas en capuchon op
![]()
Ik zou van zo'n meisje verwachten dat ze ging playbackenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt, het was zo supertof. Zo geweldig live
Man o man, ik kan het nog steeds geloven.
Ik denk dat ze niet express worden weg laat tijdens het dansenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:03 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik zou van zo'n meisje verwachten dat ze ging playbacken![]()
Maar tof voor je
Zeg apebeer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef Apebeer het volgende:
Ik vind het zielig voor je juicy, daarom een kick voor jou
Hmm okequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet expres woorden weg laat tijdens het dansen
Als ik dat niet had gedaan stond de post van juicy nu al helemaal onderaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Zeg apebeer.
Ik vind je een leuke kutn00b hoor, echt waar. Ik denk dat je het in je hebt om toch een echt leuke user uit te groeien.
Maar om de manier waarop je nu nog vaak post gaat dat niet lukken. Je hoeft niet overal op te reageren. Je posts moeten echt meer inhoud hebben. Ook moet je eens leren om een post aan te passen ipv er een nieuwe post tegenaan te gooien.
Niet als flame bedoelt maar als oprecht opbouwende kritiek, hopelijk kun je er wat mee.
Precies waar hij hoort.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:06 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Als ik dat niet had gedaan stond de post van juicy nu al helemaal onderaan
Dan lees je ze toch lekker niet, volgens mij is er een optie om de posts van bepaalde gebruikers niet te zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Precies waar hij hoort.
Het ging me niet om die specifieke post maar om heel je postgedrag hier in KLB.
Probeer m'n kritiek anders op te vatten. Ik bedoel het niet negatief.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:07 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dan lees je ze toch lekker niet, volgens mij is er een optie om de posts van bepaalde gebruikers niet te zien
niet gelezenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:07 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dan lees je ze toch lekker niet, volgens mij is er een optie om de posts van bepaalde gebruikers niet te zien
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Probeer m'n kritiek anders op te vatten. Ik bedoel het niet negatief.
En volgens mij is die optie er niet, wil ook niet. Ik stoor me ook niet echt aan je, ik denk dat je een hogere kwaliteit kunt leveren dan je nu doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet terugplaatsen @admin
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef Apebeer het volgende:
[..]Jammer dat ik kennelijk niet goed uitgelegd krijg wat ik bedoel. Dat is mijn fout hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je wel hoor, ik heb alleen geen zin om mijn postgedrag aan te passen voor 1 specifieke persoonquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Jammer dat ik kennelijk niet goed uitgelegd krijg wat ik bedoel. Dat is mijn fout hoor.
Klopt, de vlucht naar Amsterdam die 2 uur later zou gaan die was gecancelled. De mensen kregen een hotelovernachting aangeboden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:13 schreef Fastmatti het volgende:
8 uur vertraging is vrij kut, maar ik zou eerlijk gezegd nog blij zijn dat je überhaupt bent aangekomen. Het alternatieg is tenslotte op een veldbedje slapen en dan de volgende dag maar hopen dat je een vlucht kunt krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When everything goes up, we make it roll...
Oh, wat ben je lekker wereldvreemd, echt heel sexyquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef ecktebaas het volgende:
ik heb nooit van dinand woesthoff gehoord
Die hebben pas wat te klagenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Klopt, de vlucht naar Amsterdam die 2 uur later zou gaan die was gecancelled. De mensen kregen een hotelovernachting aangeboden.
Vandaag is het volgens mij nog erger geworden in Londen.
Gisteren ook met wat mensen gepraat, die was niet eens een hotel aangeboden toen ze eergisteren waren gecancelled.
Weet je wat pas sexy is?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, wat ben je lekker wereldvreemd, echt heel sexy![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When everything goes up, we make it roll...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |