abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76183773
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:49 schreef Renesite het volgende:

[..]

Huh? Dus ik moet OOK nog een nieuwe OV jaarkaart?
Ik denk dat ze die OV-jaarkaart bedoelen die geldig is van jan - dec 2009.
Lekker vaag allemaal
pi_76184927
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:50 schreef Renesite het volgende:

[..]

Kinda... Ik snap er nou helemaal geen ene hol meer van. heb de retourenveloppe (Want hij moet terug) maar gestuurd.

Ik snap niet dat ze wel de uitlevering van een tijdelijke kaart voor elkaar weten te boxen, maar niet een kaart mijn foto en gegevens in een automaat kunnen zetten. Is dat dan echt zoveel werk !
Blijkbaar... nu vanaf 1 januari reizen met die tijdelijke en zodra je je persoonlijke hebt, die tijdelijke terugsturen en reizen met die persoonlijke en zorgen dat je uiterlijk 31 januari je reisproduct activeert op je persoonlijke zodat je ook in februari kan reizen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 29 december 2009 @ 16:31:30 #178
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_76184999
quote:

[..]

Hoezo nieuwe OVjaarkaart? De chipkaart is júist ter vervanging van de jaarkaart.
Het kaartje waar in je quote over gesproken wordt is gewoon het treinkaartje, of bedoel je dat niet?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:32:18 #179
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76185027
Nah gewoon oude kaart 2009 en chipkaart meenemen zover ik weet. Geen treinkaartje of een nieuwe OVjaar kaart o.i.d
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 29 december 2009 @ 16:34:09 #180
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_76185077
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Nah gewoon oude kaart 2009 en chipkaart meenemen zover ik weet. Geen treinkaartje of een nieuwe OVjaar kaart o.i.d
Je moet wel een treinkaartje laten zien als je met 40% korting reist. Alleen in 2009 werd er nog gewerkt met zowel oude ovjaarkaart én chipkaart tegelijk.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:36:50 #181
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76185171
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Je moet wel een treinkaartje laten zien als je met 40% korting reist. Alleen in 2009 werd er nog gewerkt met zowel oude ovjaarkaart én chipkaart tegelijk.
Hmmm ok. Maar je hoeft toch alleen maar je ov-chipkaart mee met tijdelijke product op en je mag dan toch ook gewoon in kortingsperiodes reizen? (gratis)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 29 december 2009 @ 16:38:10 #182
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_76185216
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:36 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Hmmm ok. Maar je hoeft toch alleen maar je ov-chipkaart mee met tijdelijke product op en je mag dan toch ook gewoon in kortingsperiodes reizen? (gratis)
Ik snap nu niet helemaal wat j bedoeld.
pi_76185238
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:36 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Je moet je OV-chipkaart hebben, dat is genoeg als je in je vrij reizen periode reist, reis je in je kortingsperiode moet je je OV-chipkaart bij je hebben plus een kaartje die je met 40% korting hebt gekocht.
pi_76185301
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:29 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Blijkbaar... nu vanaf 1 januari reizen met die tijdelijke en zodra je je persoonlijke hebt, die tijdelijke terugsturen en reizen met die persoonlijke en zorgen dat je uiterlijk 31 januari je reisproduct activeert op je persoonlijke zodat je ook in februari kan reizen
En dit dus, waar datgene boven deze post over gaat snap ik niet helemaal.
pi_76185522
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:42 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]

Hoera, tijdelijke kaart in ieder geval in bezit !!
kreeg er vanmiddag drie in de bus!

Weet iemand hoe het zit met bedrijven die niet mee doen aan de OV Chipkaart? Ik moet elke dag met de Syntus richting zutphen om daar over te stappen naar deventer. Alleen de Syntus doet niet mee...
pi_76185570
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:46 schreef Stienn het volgende:

[..]

kreeg er vanmiddag drie in de bus!

Weet iemand hoe het zit met bedrijven die niet mee doen aan de OV Chipkaart? Ik moet elke dag met de Syntus richting zutphen om daar over te stappen naar deventer. Alleen de Syntus doet niet mee...
Wat wil je daarvan weten? Reis je in je vrij reizen toon je je OV-chipkaart, anders koop je een strippenkaart.
pi_76185625
Die vaagheid is echt enorm frustrerend. Sta ik, op aanraden van de brief die ik thuis heb gekregen, in de AH om de hoek om mijn reisproduct op te halen, is het ophaalpunt stuk. Nou ja, dat kan. Ik moest toch langs Utrecht Centraal. Daar vraag ik aan een NS-medewerker waar ik zo'n poort kan vinden, krijg ik als antwoord; bij het busstation. Ik daar naartoe; medewerker weet nergens van. Ik terug; ja, er staat er ook een tegenover de Douglas. Daarheen; ophaalpunt kaduuk. Hij heeft het die dag af en aan wel gedaan, maar op dat moment niet. Wel wist de dame achter de counter me te vertellen dat ik 'waarschijnlijk' pas per 1 januari kan ophalen. Aha.

Dus, we pakken er thuisgekomen de site van studentenrijsbewijs.nl bij;

home -
Geef mij informatie over: Ja. Hoe ik kan reizen met mijn Studenten OV-chipkaart?
quote:
Vanaf 1 januari 2010 is de Studenten OV-chipkaart, geladen met een studentenreisproduct het geldige vervoerbewijs.
Roept bij mij de vraag op of ik dan een kaartje moet kopen om m'n reisproduct op te gaan halen. Zonde (er zit geen paaltje in de buurt waar ik ben op 1 januari). Of had de mevrouw het gewoon fout? Ik bedoel, ik heb daar geen bericht over gehad..

Reisproduct ophalen:
quote:
Je kunt je abonnement activeren vanaf twee weken voordat je recht op studiefinanciering ingaat.
Dat zou half december zijn, zie je, het klopt wel!
quote:
De precieze datum kun je vinden als je inlogt op je persoonlijke gegevens via www.ocwduo.nl
*Naar die site! Waar de zit ik nu weer? Aha, ministerie. Ok, inloggen persoonlijke gegevens. Ah, dan zit ik weer op de ib-groep-site. DIG-ID.. godver, waar heb ik die gelaten? *opzoeken*

Aha, per half januari tot half februari ophalen. Maarre, moet ik dan tot half januari betaald reizen? Wat een onzin!

Dan maar op http://www.ov-chipkaart.nl/ kijken, misschien staat daar wat op.
quote:
Op www.studentenov-chipkaart.nl kun je zien wanneer jij jouw studentenreisproduct voor 2010 en verder kunt ophalen.
Ah, daar eens kijken dan. Maar goed, dat had ik al gedaan, dat opzoeken. Hey, verdomd, dat is studentenreisbewijs weer. Ja, zie je, de link op studentenov-chipkaart.nl verwijst weer naar www.ocwduo.nl.

Goh, waar staat het nu toch? Veelgestelde vragen maar eens proberen.
quote:
2. Hoe reis ik vanaf 1 januari als ik mijn reisproduct voor 2010 en verder nog niet heb opgehaald
Jaaa, dat is het!
quote:
Klik hier voor het antwoord.
Grmbl *klik*
quote:
Totdat je jouw studentenreisproduct voor 2010 en verder hebt opgehaald, kun je gewoon blijven reizen met het tijdelijke studentenreisproduct dat al op jouw kaart staat. Haal je studentenreisproduct voor 2010 en verder uiterlijk 31 januari 2010 op.
Aha, staat er dan al iets tijdelijks op? Nou, dat scheelt weer.

Is het nou zo moeilijk om dat gewoon duidelijk te vermelden.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_76185801
quote:
Met "papieren kaartje" bedoelde ik een papieren treinkaartje uit de kaartautomaat.
pi_76185855
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:46 schreef Stienn het volgende:
Daar check je nog niet in en uit, maar laat je de studenten-OV-chipkaart zien aan de controleurs. Zie ook deze pagina van de Syntus-website.
pi_76186206
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef Janetje het volgende:

Heel verhaal

Is het nou zo moeilijk om dat gewoon duidelijk te vermelden.
Als je de brief van de IB groep (Reizen in 2010) gelezen had was dit allemaal duidelijk geweest.
You dream it, I live it.
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:04:00 #191
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76186251
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:02 schreef Meddo het volgende:

[..]

Als je de brief van de IB groep (Reizen in 2010) gelezen had was dit allemaal duidelijk geweest.
Als je die brief had gehad In mijn brief staat nog steeds dat ik het vanaf de 16e op kan halen & op internet staat (met mijn achternaam) tussen 13 en 18 januari (o.i.d.)
Maar goed; ik reis bijna nooit met de trein, dus ik maak mij er niet druk om. Het is alleen wel gruwelijk irritant voor de mensen die het echt nodig hebben
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_76186335
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:02 schreef Meddo het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij die informatie kan halen uit een brief waarin staat dat ik per half december dat product kan ophalen, en dat toch echt, per se, voor 1 januari moet doen.

-edit- Ik las inderdaad dat sommige mensen later nog een brief hebben gekregen met die uitleg erin, maar die heb ik tot nu toe nog niet mogen ontvangen.
pi_76186385
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:05 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij die informatie kan halen uit een brief waarin staat dat ik per half december dat product kan ophalen, en dat toch echt, per se, voor 1 januari moet doen.
Ik heb vorige maand nog een mail gehad van de IB-groep waar dit in staat, dat was na de mail (ik heb niet eens een brief gehad) waarin staat dat dat vanaf de 15e kon.
pi_76186503
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:07 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik heb vorige maand nog een mail gehad van de IB-groep waar dit in staat, dat was na de mail (ik heb niet eens een brief gehad) waarin staat dat dat vanaf de 15e kon.
De brief die ik kreeg, gaf aan dat er per 1 januari uitsluitend met de ov-chipkaart gereisd kon worden, dat ik per half december inderdaad kon ophalen en dat ook vóór 1 januari moest doen. Maar meer informatie dan dat was er niet (over dat onderwerp). Geen mails gehad overigens.
pi_76186535
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:10 schreef Janetje het volgende:

[..]

De brief die ik kreeg, gaf aan dat er per 1 januari uitsluitend met de ov-chipkaart gereisd kon worden, dat ik per half december inderdaad kon ophalen en dat ook vóór 1 januari moest doen. Maar meer informatie dan dat was er niet (over dat onderwerp). Geen mails gehad overigens.
De communicatie verloopt inderdaad slecht, laten we het daar maar op houden
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:11:02 #196
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76186540
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:10 schreef Janetje het volgende:

[..]

En als je nu de eerste letter van je achternaam invoert op die ov-chipkaart site, dan zie je dat het later is geworden
pi_76186605
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:11 schreef automatic_ het volgende:

[..]

En als je nu de eerste letter van je achternaam invoert op die ov-chipkaart site, dan zie je dat het later is geworden
Ik zag het inderdaad ergens halverwege m'n zoektocht, half januari tot half februari was het dacht ik. Naja, wat doe je eraan.
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:11 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

De communicatie verloopt inderdaad slecht, laten we het daar maar op houden
Uiteindelijk komen we er wel.
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:13:51 #198
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76186650
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:12 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ik zag het inderdaad ergens halverwege m'n zoektocht, half januari tot half februari was het dacht ik. Naja, wat doe je eraan.
Haha, niets. Ik las net dit trouwens: http://www.gelderlander.n(...)isse-over-ovchip.ece
pi_76186665
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:12 schreef Janetje het volgende:

[..]

Uiterlijk de 31 januari moet je dat product ophalen, en je kunt uiterlijk vanaf 1 januari.
pi_76186859
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:14 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Uiterlijk de 31 januari moet je dat product ophalen, en je kunt uiterlijk vanaf 1 januari.
Echter werkt het bij sommigen nu al wel
You dream it, I live it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')