quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap niet waarom vee direct geruimd wordt en men in Afrika niet ingrijpt ivm het HIVvirus... Moet daar niet ook geruimd worden?
anti-ODOL nieuwsquote:
Moeten ze me eerst zien te pakken.quote:
Dan zie ik je hier wel voor een bakkie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moeten ze me eerst zien te pakken.
Vandaag kerstman spelen, ik ga zo het land door met kerstpakketen
En ik lag zelfs in bed nog toen ik dat posttequote:
Ik was ook net bezig met een Kerstwens op m'n blogquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
Geblogged!
En hoe verleidelijk ook, niet over sneeuw of de NS.
Hou op, schei uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Amazon.co.uk is een slechte site voor mijn portemonneeAlles is er zo goedkoop
Van de week twee Wiigames besteld (Dead Space Extraction en A Boy and his Blob) voor 22 euro per stuk. Wario Land Wii was ook zo goedkoop, maar die heb ik nog maar even laten liggen.quote:
Ik heb zelf gister The Wire seizoen 4 en 5 besteld!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van de week twee Wiigames besteld (Dead Space Extraction en A Boy and his Blob) voor 22 euro per stuk. Wario Land Wii was ook zo goedkoop, maar die heb ik nog maar even laten liggen.
Daarnaast kosten boeken ook geen drol daarMaar goed, dit jaar koop ik niets meer!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Neem terug wat ik gisteren zei
http://www.insidegamer.nl(...)eel-van-de-game.html
Ze kunnen mijn anus likken!quote:"We hebben ze uiteindelijk gewoon waar voor hun geld gegeven. We hadden al zoveel dingen te doen dat we besloten hebben gedeelten van het spel eruit te halen om die later als download aan te bieden."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |