Ik trap er zelf ook nog al eens in. Hoor ik bij een quiz de eerste tonen van The Kelly Family - I Can't Help Myself, zeg ik het heel snel en hardquote:
Ja, dat zijn echt van die achteraf beter niet weetjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik trap er zelf ook nog al eens in. Hoor ik bij een quiz de eerste tonen van The Kelly Family - I Can't Help Myself, zeg ik het heel snel en hard.
Met Laura volgens mij.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:01 schreef venomsnake het volgende:
Bureau Jeugdzorg.
Waar bemoeien die lui zich mee?
Ze moeten dat grietje eens met rust laten.quote:
Inderdaad. Dat mokkel is al net zo interessant als Jordy van Loon.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:03 schreef venomsnake het volgende:
Ze moeten dat grietje eens met rust laten.
O, dan heb jij vast nog wel opnames van het dansende meisje in het zwarte jasje?!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
Zo tof vannacht he met Roel![]()
Ook Giel die even Aquarius draaideen het niet eens helemaal verkrachtte. Daarna 4hero met Les Fleurs, ik heb genoten
Jammer dat toen Annemieke kwam ze niet direct in die sfeer bleef en weer doodleuk een gitaarplaat opzette, ik heb de rest maar opgenomen
Ben er !!!!!!! Nu ga ik even keihard meezingen. Wereldplaatquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
HANS!
Van 2-10 heb ik opgenomen, dus als het daar tussen is heb ik hetquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
O, dan heb jij vast nog wel opnames van het dansende meisje in het zwarte jasje?!
Annemiekequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoelaat maakt iemand Annemieke wakker?
inddquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat liedje live op Wembley is kippenvel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |