Laatste post.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij begon pas met het hele "ik ben IRL zo eenzaam" verhaal lang nadat hij mij al pm'de met opmerkingen over mijn opleiding () . Of die in m'n fotoboek schreef. Hoe moet ik dat weten dan? Het is niet alsof dit pas sinds kort aan de gang is ofzo, dat was al voor z'n 1e ban.
ik mis waarschijnlijk iets, maar wat is hier zo speciaal aan?quote:Op maandag 21 december 2009 19:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het wel speciaal dat een jongen op zo'n idee komt.Behalve als je vriendin sowieso al elke week in de nagelstudio zit dan.
Ik vond het wel een leuke discussie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze staan ook allemaal als 1 grote 'bazen groep' lijn recht tegenover je. Terwijl jouw post het hele probleem al weergaf
.
Hoe moet je wat ook weten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij begon pas met het hele "ik ben IRL zo eenzaam" verhaal lang nadat hij mij al pm'de met opmerkingen over mijn opleiding () . Of die in m'n fotoboek schreef. Hoe moet ik dat weten dan? Het is niet alsof dit pas sinds kort aan de gang is ofzo, dat was al voor z'n 1e ban.
Ik niet, want ze luisteren nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke discussie.
Slaap lekkerquote:
Hoe moet ik weten dat hij zo sociaal eenzaam is? Ik heb hem vroeger wel eens zien posten dat hij naar vrienden ging, zuipen enzo. Moet ik er dan alvast maar rekening mee houden dat hij sociaal minder capabel is dan hij zich voordoet? Ik verwacht ook niet dat mensen dat bij mij doen, waarom zou ik dat dan bij hem doen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe moet je wat ook weten?
Ik verwacht niet dat jij- of wie dan ook- hier als zijn psycholoog optreed, maar ik zie niet in waarom mensen zó op hem moeten reageren. Als iemand sociaal minder capabel is dan hebben die discussies toch helemaal geen zin?
Jaja je hebt al reactie.quote:
Het gaat erom dat de bazen hier zich dan beter voelen. Op internet kunnen ze alles maken. En dat geeft waarschijnlijk een zodanig goed gevoel, wat ze in real life nog nooit hebben ervaren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe moet je wat ook weten?
Ik verwacht niet dat jij- of wie dan ook- hier als zijn psycholoog optreed, maar ik zie niet in waarom mensen zó op hem moeten reageren. Als iemand sociaal minder capabel is dan hebben die discussies toch helemaal geen zin?
en het probleem is?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de bazen hier zich dan beter voelen. Op internet kunnen ze alles maken. En dat geeft waarschijnlijk een zodanig goed gevoel, wat ze in real life nog nooit hebben ervaren.
Is eenzaam en minder capabel hetzelfde? Die conclusie kun je zelf wel trekken denk ik. En hoezo 'dan hij zich voordoet', je vind hem daadwerkelijk capabel overkomen in sociaal opzicht?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat hij zo sociaal eenzaam is? Ik heb hem vroeger wel eens zien posten dat hij naar vrienden ging, zuipen enzo. Moet ik er dan alvast maar rekening mee houden dat hij sociaal minder capabel is dan hij zich voordoet? Ik verwacht ook niet dat mensen dat bij mij doen, waarom zou ik dat dan bij hem doen?
Ik vertrouwde het niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie heeft al op één van mijn linkjes geklikt?
Ik vrees dat je gelijk hebt, maar het is wel erg easy in dit geval.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de bazen hier zich dan beter voelen. Op internet kunnen ze alles maken. En dat geeft waarschijnlijk een zodanig goed gevoel, wat ze in real life nog nooit hebben ervaren.
je linkjes zijn niet goed te zien, maar ik ben in staat om op een van hen te klikkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie heeft al op één van mijn linkjes geklikt?
Dat het super sneu is. En dat je beter even wat tijd kunt steken in je echte leven en zelfontwikkeling, dan het 'missende stukje' op internet aan de te vullen door stoere helden daden.quote:
Ik weet niet, ik zie het als lachen om een gehandicapte. Is degene die lacht niet een stuk triester?quote:
Onzin. Als ik met iemand woorden heb, het laat rusten en hij komt me vervolgens lastigvallen, wie ben ik dan om dat te negeren? Gandhi?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |