abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4034044
Ik krijg het gevoel dat er de laatste jaren zoveel mannen zijn die zich ongelukkig voelen met hun leven (meestal heeft het gebrek aan een vriendin daarin een groot aandeel).

Nu zat ik me af te vragen, of dat echt iets is uit deze tijd: er wordt veel uitgegaan deze tijd, maar dat is niet aan iedereen besteed, ook is uiterlijk belangrijker dan ooit en vergeten veel mensen sociale contacten door computergebruik.

Daarnaast vroeg ik me af, of er alleen wanhopige mannen bestaan, en geen wanhopige vrouwen (dat zou ook het probleem deels oplossen?).

Wat denken jullie?

pi_4034492
Hmmm ik weet het niet, volgens mij zijn de meeste mensen of gewoon schijterds geworden.. maar ut libgt waarschijnlijk niet aan het internet.. de meeste van mijn persoonlijke contacten spreek ik dagelijks over internet en de meesten daarvan zijn ook gewoon IRL vrienden van me... daarbij hebbik via internet 2 vriendinnen gehad (de huidige meegerekend)dus daar zal het echt niet aan liggen...
Wat wel waar is dat vrouwen de laatste jaren wat mondiger zijn geworden en zich minder gauw laten inpakken, ik denk eerder dat het daardoor komt... en geloof me er zijn ook zat wanhopige vrouwen hoor.. vaak nog leuke ook, maar ze zijn zo onzeker als de pest... en dat is het punt gewoon... de mensen van nu DURVEN GEEN RISICO MEER TE NEMEN...

Door alle ontwikkelingen zijn mensen gewoon vaker onzeker en meestal over zichzelf....
Degenen die dat niet zijn, zijn vaak alles behalve wanhopig, vrijgezel en ongelukkig...

"Peace means reloading our guns!" "The absence of war does not mean peace...."
pi_4034550
Mannen zijn toch niet wanhopigeren dan vrouwen zijn...
Wel denk ik inderdaad dat er meer aandacht wordt besteed aan hoe je eruit moet zien via de media. Maar tenslotte gaat het erom gelukkig te zijn met je eigen omgeving en die kun je zelf creeren...met wat neem je genoegen he?
Iemand heeft ooit is gezegd; "ik huil liever in een Rolls royce dan in een lelijke eend" Maar volgens mij ben je met een rolls royce in de minderheid en voel je je daardoor meer eenzaam en alleen en...wanhopig.
pi_4034829
Sluit me aan bij Satan.NB & mimike
MESS WITH THE BEST DIE LIKE THE REST
pi_4035555
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 01:06 schreef BBun het volgende:
Ik krijg het gevoel dat er de laatste jaren zoveel mannen zijn die zich ongelukkig voelen met hun leven (meestal heeft het gebrek aan een vriendin daarin een groot aandeel).

Nu zat ik me af te vragen, of dat echt iets is uit deze tijd: er wordt veel uitgegaan deze tijd, maar dat is niet aan iedereen besteed, ook is uiterlijk belangrijker dan ooit en vergeten veel mensen sociale contacten door computergebruik.

Daarnaast vroeg ik me af, of er alleen wanhopige mannen bestaan, en geen wanhopige vrouwen (dat zou ook het probleem deels oplossen?).

Wat denken jullie?

De meeste wanhopigen posten hier, en daarom valt dat op he.
Als je gaat kijken dat hier misschien 1 op de 100.000 mannen post, dan valt het nog wel mee, qua wanhopigheid...

Misschien op FOK ja, maar over het algemeen is er weinig veranderd aangaande wanhopigheid denk ik.

donderdag 2 mei 2002 @ 09:40:04 #6
22392 Sinterklaashaas
Tupac Amaru Shakur R I P 71 96
pi_4035632
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 09:31 schreef SolidArt het volgende:

[..]

De meeste wanhopigen posten hier, en daarom valt dat op he.
Als je gaat kijken dat hier misschien 1 op de 100.000 mannen post, dan valt het nog wel mee, qua wanhopigheid...

Misschien op FOK ja, maar over het algemeen is er weinig veranderd aangaande wanhopigheid denk ik.

jah ik vindt t ook meevallen...

ik ken wel een wanhopig jongen, belt ie 3 meisjes achter elkaar op om te zeggen die ie van ze houd en liefde nodig heeft anders zou hij zelfmoord plegen (zou ie toch niet doen maar hij wou gewoon aand8)

Cockteasen: "Een kip voor de haan neerzetten, zodra hij er op wil haal je de kip weg"
  donderdag 2 mei 2002 @ 12:53:19 #7
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_4037862
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 09:40 schreef Sinterklaashaas het volgende:

[..]

ik ken wel een wanhopig jongen, belt ie 3 meisjes achter elkaar op om te zeggen die ie van ze houd en liefde nodig heeft anders zou hij zelfmoord plegen (zou ie toch niet doen maar hij wou gewoon aand8)

Al zou ik wanhopig zijn dan had ik niet eens het lef om zoiets te doen
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 2 mei 2002 @ 12:55:04 #8
22392 Sinterklaashaas
pi_4037879
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 12:53 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Al zou ik wanhopig zijn dan had ik niet eens het lef om zoiets te doen

ik vondt ik toen niet lef, ik vondt em een zielig ventje.. en dat vonden die 3 meiden ook
Cockteasen: "Een kip voor de haan neerzetten, zodra hij er op wil haal je de kip weg"
  FOK!Fotograaf donderdag 2 mei 2002 @ 14:06:08 #9
17893 Forno
pi_4039076
Joh ik ben al 4 (bijna 5 jaar) vrijgezel. En daardoor heb ik slechts enkele momenten wanhopig gevoeld. Waarom ik dat zo weinig heb ervaren is mij ook een raadsel? Misschien omdat ik daarvoor 4 jaar een hele vaste relatie heb gehad. Maar dat lijkt me stug. Ik mis de sex natuurlijk! Maar het is niet het sexgebrek dat me op die enkele momenten wanhopig maakt. Ik mis die arm om me heen zo nu en dan. Als je even niet lekker in je vel zit. Ik mis iemand waar ik mijn diepste gevoelens aan kan vertellen. Die vlagen waaien ook snel weer voorbij hoor. Genoeg over mijn prive leven, terug ontopic.

Wanhoop wordt veroorzaakt door het gevoel van gebrek aan controle over je leven. Gezien de maatschappij steeds veranderd, zal de wanhoop ook steeds een andere oorzaak hebben. Verkeerde studie/baan, geen vriend/vriendin, geloofsovertuiging, Sex voor het huwelijk (vroeger), homosexueliteit...

Voor zover mijn humble opinion

donderdag 2 mei 2002 @ 14:29:23 #10
26488 Multigirl
God is a DJ
pi_4039444
Ik denk dat het komt omdat mannen hunzelf minder snel accepteren dan vrouwen. Ik generaliseer wel natuurlijk maar dat moet je maar niet kwalijk nemen
Het klinkt een beetje raar maar wanneer je echt van jezelf houdt heb je niet snel behoefte om een vriend/vriendin te hebben.
Suck you all!
  donderdag 2 mei 2002 @ 14:44:09 #11
22392 Sinterklaashaas
pi_4039656
trouwens ff tussendoor als je je wanhopig voelt, zien een liedje.. seriues dit helpt..

bv. Ja Rule, Always on Time dan meerappen, zoweer een zonnig gevoel,

M.O.B. money over bitches, can ya'll see, MURDER I.N.C.

donderdag 2 mei 2002 @ 14:46:18 #12
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4039684
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 14:29 schreef Multigirl het volgende:
Het klinkt een beetje raar maar wanneer je echt van jezelf houdt heb je niet snel behoefte om een vriend/vriendin te hebben.
dit is precies wat ik dacht...
wat overigens niet de behoefte naar aandacht wegneemt, flirten blijf je doen. tenminste ik wel..
  donderdag 2 mei 2002 @ 14:50:04 #13
17075 extreme
-wannahave-
pi_4039727
wanhopige mannen? joh! waar haal je het vandaan
hebben we in een topic ff 50% van de FOK! gebruikers te pakken
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  FOK!Fotograaf donderdag 2 mei 2002 @ 15:10:27 #14
17893 Forno
pi_4040031
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 14:50 schreef extreme het volgende:
wanhopige mannen? joh! waar haal je het vandaan
hebben we in een topic ff 50% van de FOK! gebruikers te pakken
Laten we nu niet gaan generaliseren he.
pi_4041358
Omdat wanneer een vrouw die hier post dat ze wanhopig is binnen 5 seconden de , en andere smilies om haar oren vliegt.
pi_4041436
Tja, uiteindelijk zijn we allemaal een stel uitgehongerde wolven he...
pi_4041508
Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft, dat het tegenwoordig niet meer zo'n taboe is om wanhopig, depri ofzo te zijn en er ook eerlijk voor uit te komen.

Daardoor durft ook het mannelijke geslacht er eerder voor uit te komen dat ze bijvoorbeeld wanhopig zijn.

You've ain't seen nothing yet!
pi_4041540
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 14:46 schreef Frenkie het volgende:

[..]

dit is precies wat ik dacht...
wat overigens niet de behoefte naar aandacht wegneemt, flirten blijf je doen. tenminste ik wel..

Al meer mensen dat nu eens zouden snappen, maar nee die vinden perse dat ik een vriendin moet hebben.
  donderdag 2 mei 2002 @ 16:30:08 #19
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4041573
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 16:28 schreef amorphous het volgende:
Al meer mensen dat nu eens zouden snappen, maar nee die vinden perse dat ik een vriendin moet hebben.
Haha dan moet vijf vriendinnetjes in 3 maanden verslijten, is het zo over..
  FOK!Fotograaf donderdag 2 mei 2002 @ 16:51:10 #20
17893 Forno
pi_4041923
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 16:26 schreef iNTeRaCTiVe het volgende:
Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft, dat het tegenwoordig niet meer zo'n taboe is om wanhopig, depri ofzo te zijn en er ook eerlijk voor uit te komen.

Daardoor durft ook het mannelijke geslacht er eerder voor uit te komen dat ze bijvoorbeeld wanhopig zijn.

Wat een kletskoek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')