Nu zat ik me af te vragen, of dat echt iets is uit deze tijd: er wordt veel uitgegaan deze tijd, maar dat is niet aan iedereen besteed, ook is uiterlijk belangrijker dan ooit en vergeten veel mensen sociale contacten door computergebruik.
Daarnaast vroeg ik me af, of er alleen wanhopige mannen bestaan, en geen wanhopige vrouwen (dat zou ook het probleem deels oplossen?).
Wat denken jullie?
Door alle ontwikkelingen zijn mensen gewoon vaker onzeker en meestal over zichzelf....
Degenen die dat niet zijn, zijn vaak alles behalve wanhopig, vrijgezel en ongelukkig...
quote:De meeste wanhopigen posten hier, en daarom valt dat op he.
Op donderdag 02 mei 2002 01:06 schreef BBun het volgende:
Ik krijg het gevoel dat er de laatste jaren zoveel mannen zijn die zich ongelukkig voelen met hun leven (meestal heeft het gebrek aan een vriendin daarin een groot aandeel).Nu zat ik me af te vragen, of dat echt iets is uit deze tijd: er wordt veel uitgegaan deze tijd, maar dat is niet aan iedereen besteed, ook is uiterlijk belangrijker dan ooit en vergeten veel mensen sociale contacten door computergebruik.
Daarnaast vroeg ik me af, of er alleen wanhopige mannen bestaan, en geen wanhopige vrouwen (dat zou ook het probleem deels oplossen?).
Wat denken jullie?
Misschien op FOK ja, maar over het algemeen is er weinig veranderd aangaande wanhopigheid denk ik.
quote:jah ik vindt t ook meevallen...
Op donderdag 02 mei 2002 09:31 schreef SolidArt het volgende:[..]
De meeste wanhopigen posten hier, en daarom valt dat op he.
Als je gaat kijken dat hier misschien 1 op de 100.000 mannen post, dan valt het nog wel mee, qua wanhopigheid...Misschien op FOK ja, maar over het algemeen is er weinig veranderd aangaande wanhopigheid denk ik.
ik ken wel een wanhopig jongen, belt ie 3 meisjes achter elkaar op om te zeggen die ie van ze houd en liefde nodig heeft anders zou hij zelfmoord plegen (zou ie toch niet doen maar hij wou gewoon aand8)
quote:Al zou ik wanhopig zijn dan had ik niet eens het lef om zoiets te doen
Op donderdag 02 mei 2002 09:40 schreef Sinterklaashaas het volgende:[..]
ik ken wel een wanhopig jongen, belt ie 3 meisjes achter elkaar op om te zeggen die ie van ze houd en liefde nodig heeft anders zou hij zelfmoord plegen (zou ie toch niet doen maar hij wou gewoon aand8)
quote:ik vondt ik toen niet lef, ik vondt em een zielig ventje.. en dat vonden die 3 meiden ook
Op donderdag 02 mei 2002 12:53 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Al zou ik wanhopig zijn dan had ik niet eens het lef om zoiets te doen
Wanhoop wordt veroorzaakt door het gevoel van gebrek aan controle over je leven. Gezien de maatschappij steeds veranderd, zal de wanhoop ook steeds een andere oorzaak hebben. Verkeerde studie/baan, geen vriend/vriendin, geloofsovertuiging, Sex voor het huwelijk (vroeger), homosexueliteit...
Voor zover mijn humble opinion
bv. Ja Rule, Always on Time dan meerappen, zoweer een zonnig gevoel,
M.O.B. money over bitches, can ya'll see, MURDER I.N.C.
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 14:29 schreef Multigirl het volgende:
Het klinkt een beetje raar maar wanneer je echt van jezelf houdt heb je niet snel behoefte om een vriend/vriendin te hebben.
quote:Laten we nu niet gaan generaliseren he.
Op donderdag 02 mei 2002 14:50 schreef extreme het volgende:
wanhopige mannen? joh! waar haal je het vandaan
hebben we in een topic ff 50% van de FOK! gebruikers te pakken
Daardoor durft ook het mannelijke geslacht er eerder voor uit te komen dat ze bijvoorbeeld wanhopig zijn.
quote:Al meer mensen dat nu eens zouden snappen, maar nee die vinden perse dat ik een vriendin moet hebben.
Op donderdag 02 mei 2002 14:46 schreef Frenkie het volgende:[..]
dit is precies wat ik dacht...
wat overigens niet de behoefte naar aandacht wegneemt, flirten blijf je doen. tenminste ik wel..
quote:Haha dan moet vijf vriendinnetjes in 3 maanden verslijten, is het zo over..
Op donderdag 02 mei 2002 16:28 schreef amorphous het volgende:
Al meer mensen dat nu eens zouden snappen, maar nee die vinden perse dat ik een vriendin moet hebben.
quote:Wat een kletskoek
Op donderdag 02 mei 2002 16:26 schreef iNTeRaCTiVe het volgende:
Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft, dat het tegenwoordig niet meer zo'n taboe is om wanhopig, depri ofzo te zijn en er ook eerlijk voor uit te komen.Daardoor durft ook het mannelijke geslacht er eerder voor uit te komen dat ze bijvoorbeeld wanhopig zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |