jazeker, lekker op de bank met mn tobo op schootquote:
Erstige vrijheidsbeperking als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:06 schreef Lauwra het volgende:
oordopjes tegen geluid. Slaap je lekker, doet wonderen voor mensen om je heenen duur zijn ze ook al niet.
En dat deed ik van juni tot begin deze maand met mn huisgenoten in capellequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef Captain_Hero het volgende:
Haha, jij woont in een huis met chronische verliespatienten. Ik ga lekker pintemannen beuken met mijn huisgenoten.
Zoetermeer, Capelle. Je kan beter gewoon in Rotterdam gaan wonen in plaats van ernaastquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat deed ik van juni tot begin deze maand met mn huisgenoten in capelle
ze bedoelt denk ik deze oordoppen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Erstige vrijheidsbeperking als je het mij vraagt.
Huisgenoot. Je andere huisgenoot huilt ook over geluidsoverlast.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef Captain_Hero het volgende:
Haha, jij woont in een huis met chronische verliespatienten. Ik ga lekker pintemannen beuken met mijn huisgenoten.
Mja, ik verhuisde tijdelijk voor een tijdelijke baan, en ik ging liever op de fiets naar mn werk dan met de autoquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:15 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Zoetermeer, Capelle. Je kan beter gewoon in Rotterdam gaan wonen in plaats van ernaast
Ooow... voor die janksmoel...quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef bioloogje het volgende:
[..]
ze bedoelt denk ik deze oordoppen.
[ afbeelding ]
Huisfag aan het huilen? Meen je dat nou? Ik dacht dat ie van die oordoppen had.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Huisgenoot. Je andere huisgenoot huilt ook over geluidsoverlast.
't tis trouwens 'n kerel(tje)quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:36 schreef Heremeteit het volgende:
Wat een zeikwijf, gevoelig poppetje zeker?Als je nou keihard muziek draaide, ok, maar een beetje zachte muziek heeft niemand last van. En dat gezeur over die plee is helemaal achterlijk, weet dat figuur dan niet dat s'mans scheitmomenten heilig zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |