Nou ze zaten de bal rond te spelen als bij een handbal wedstrijdquote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef Zapper het volgende:
Heracles had absoluut meer verdiend gezien de (enorme) kansen die ze kregen, maar je moet ze wel maken. Met een echte spits voorin was dat ook wel gebeurd, maar wij hebben daar dan Dost staan... Overigens werd er geen tijd gerekt Marko, het waren echt overtredingen/botsingen waardoor het spel stil lag, was vanaf jouw kant niet te zien.
Uiteraardquote:Op zondag 14 februari 2010 21:45 schreef Zapper het volgende:
Een bal rond spelen vind ik meer de bal in de ploeg houden, maar PSV wist ook wel dondersgoed dat ze een gelukkige overwinning aan het behalen waren. Dat zag je goed aan de reacties bij de spelers. Mooi compliment toch?
Nuh-uh, het was gewoon na de eerste 15 minuten niet veel soeps..quote:Op maandag 15 februari 2010 02:23 schreef DeParo het volgende:
Hoe de laatste 15 minuten opeens een visie over een wedstrijd kunnen veranderen. De rest van de wedstrijd was PSV over het algemeen veruit de betere ploeg, PSV hoefde niet, en dat is de kracht. Een terechte overwinning daarom voor PSV, je moet verder kijken dan de 75e minuut, en dat is dus terug. Maar goed dat zullen de meeste mensen wel niet snappen.
nee bij PSV kon je duidelijk zien dat zij betere spelers hadden, en ook een duidelijke strategie, maar dat konquote:Op maandag 15 februari 2010 02:23 schreef DeParo het volgende:
Hoe de laatste 15 minuten opeens een visie over een wedstrijd kunnen veranderen. De rest van de wedstrijd was PSV over het algemeen veruit de betere ploeg, PSV hoefde niet, en dat is de kracht. Een terechte overwinning daarom voor PSV, je moet verder kijken dan de 75e minuut, en dat is dus terug. Maar goed dat zullen de meeste mensen wel niet snappen.
Het veld lag en ligt er altijd prachtig bij. Jij doelt waarschijnlijk op de mat in Groningen?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Zouden jullie trouwens niet zelf liever een gewone grasmat hebben ? Want het veld van jullie lag er echt waardeloos bij
Was je in het stadion of keek je op tv?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Zouden jullie trouwens niet zelf liever een gewone grasmat hebben ? Want het veld van jullie lag er echt waardeloos bij
Hij zat thuis voor de buis dus:quote:Op maandag 15 februari 2010 10:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Was je in het stadion of keek je op tv?
Op tv ziet het er inderdaad niet uit, met van die rare banen erin enzo, maar daar zie je in het stadion niks van
Want Dost is geen goede spits? 10 doelpunten voor een spits vind ik niet verkeerd....quote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef Zapper het volgende:
.....Met een echte spits voorin was dat ook wel gebeurd, maar wij hebben daar dan Dost staan...
denk dat de 17 andere velden er ietsje slechter bij lagen dan de onze, enig nadeel met dit weer is, rubber wordt dan spekglad. maar goed, dat kan eenzelfde nostalgie worden als een polletje gras, of een plas water dat de bal afremtquote:Op maandag 15 februari 2010 10:12 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Dost: 'Ik baalde behoorlijk toen ik spits werd'
Met tien doelpunten is Bas Dost dit seizoen clubtopscorer van Heracles Almelo. Bovendien is hij op de doelpuntenranglijst de hoogstgenoteerde speler met de Nederlandse nationaliteit. En dat voor iemand die eigenlijk helemaal geen spits wilde zijn.
'Vroeger speelde ik geregeld op het middenveld, maar bij FC Emmen vonden ze me ineens een echte spits', verhaalt Dost tegen Voetbal International. 'Daar baalde ik toen behoorlijk van. Altijd maar wachten op die ene bal… Achteraf denk ik dat het voor mij goed is dat ik voorin ben beland.'
Dost heeft zich naar eigen zeggen ontwikkeld tot een redelijk complete aanvaller. 'Ik ben goed als ik in de kaats word betrokken en een een-tweetje opzet. Daarnaast heb ik een neusje voor de goal. Aan de andere kant ben ik soms te lui en heb ik moeite met de omschakeling. Kijkend naar mijn lengte van 1 meter 96 kan het koppen nog een stuk beter.'
Dost is idolaat van Zlatan Ibrahimovic. 'Op het moment dat hij naar Ajax kwam, was ik verkocht. Gezien zijn lengte heeft hij een geweldige techniek. Ook Ruud van Nistelrooy en Klaas-Jan Huntelaar zijn topspitsen. Het lijkt mij fantastisch ooit in de Premier League te spelen. Maar voorlopig zit ik in Almelo prima. Mijn contract loopt nog twee jaar door.'
wat miep je nou? hij heeft er 10 gescoord, nog nooit gebeurd bij Heracles, beetje positiever mag wel hoorquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:26 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wat miep je nou? hij heeft er 10 gescoord, nog nooit gebeurd bij Heracles, beetje positiever mag wel hoor
Begin me toch af te vragen of jij wel verstand hebt van voetbal en of je uberhaupt wel Heracles fan bent....quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:32 schreef Zapper het volgende:
Ik vind het een zeer matige spits, zie hem liever z'n wedstrijden pakken in het tweede en invalbeurten maken
Misschien moet je je afvragen of ik juist wel verstand van voetbal heb, omdat ik Dost geen goede spits vind!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:33 schreef AskBrad het volgende:
Begin me toch af te vragen of jij wel verstand hebt van voetbal en of je uberhaupt wel Heracles fan bent....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |