Ja, bekijk het dan maarquote:Op maandag 21 december 2009 22:03 schreef mafkees01 het volgende:
Wellicht had ik het weekend zelf geen tijd? Ook een optie nog?
Man, wat een kuttopic is dit. Als je een hele nacht in de jaarbeurs kan staan en dan om 4 uur je nest uitkomt ben je gewoon triest als je vervolgens gaat roepen dat je bijna doodging van de pijn. Watje!quote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef mafkees01 het volgende:
Tsjonge jonge zeg.. Ik had zaterdag een examen engels in arnhem. Ik ben om 9 uur vertrokken en was om 6 uur thuis. Daarna ging ik eten en douchen. Vervolgens een feest in de jaarbeurs van 11 tot 9 waarna ik ging slapen. Toen werd ik wakker om 4 uur.. Ik had echt wel tijd gemaakt.. Denk je dat ik voor de lol het hele weekend ga pijn lijden?
Wat een FOK held hoor.. Ja want je gaat na een 4.5 uur durend intensief examen en 24 uur wakker vooral niet naar bed omdat je dan nog klaarwakker bent..quote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Man, wat een kuttopic is dit. Als je een hele nacht in de jaarbeurs kan staan en dan om 4 uur je nest uitkomt ben je gewoon triest als je vervolgens gaat roepen dat je bijna doodging van de pijn. Watje!
Wat ze bedoelen is dat je je prioriteiten moet stellen. Als ik eigenlijk naar een feest zou gaan, maar ik heb pijn in mijn bek, dan ga ik naar de (nood)tandarts en niet naar dat feest. Zo simpel is het. Jij hebt ervoor gekozen om naar dat feest te gaan, terwijl je ook naar de tandarts had kunnen gaan (bijvoorbeeld zaterdag om een uur of 19 of op zondagochtend).quote:Op maandag 21 december 2009 22:10 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Wat een FOK held hoor.. Ja want je gaat na een 4.5 uur durend intensief examen en 24 uur wakker vooral niet naar bed omdat je dan nog klaarwakker bent..
Misschien dat jij snoepend het weekend doorkomt, maar ik begin daar niet aan
En dan je vrienden laten stikken? Ik kon ook niet weten dat dit op kwam zetten. Ik heb sterk getwijfeld ja, maar ik ga de avond verpesten voor 8 man omdat ik kiespijn heb... Daarnaast was het kaartje 50 euro en staan die gasten in alphen en komen ze niet in utrecht omdat ik moest rijden...quote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef actuarisje het volgende:
[..]
Wat ze bedoelen is dat je je prioriteiten moet stellen. Als ik eigenlijk naar een feest zou gaan, maar ik heb pijn in mijn bek, dan ga ik naar de (nood)tandarts en niet naar dat feest. Zo simpel is het. Jij hebt ervoor gekozen om naar dat feest te gaan, terwijl je ook naar de tandarts had kunnen gaan (bijvoorbeeld zaterdag om een uur of 19 of op zondagochtend).
Kiespijn is ook heel naar, maar er is echt ook wel een spoedtandarts op een paar km afstand. Been there, done that even googlen en je hebt er een. Kan je vaak binnen een uur terecht.quote:Op maandag 21 december 2009 22:40 schreef mafkees01 het volgende:
Ik trok het ook niet
Maar het is al 3maanden gepland en ga niet 1 dag van te voren afzeggen.. Besides keek ik er erg naar uit en ga dat niet opgeven.. Daarnaast was er niks aan de hand geweest als de treinen gewoon reden
Hebben jullie het weer wel gezien zaterdag en zondag? Ik heb nog steeds geen auto hoor (student) en ik kan wel leuk bellen en een afspraak maken, maar als er geen treinen rijden dan maakt het niet uit of het nou zaterdag/zondag of maandag is... Echt weer het fok gehalte hier
Voorlopig nog maar ff pijnstillers en hopen dat t woensdag goedkomt...
Misschien wel.. Ik heb alles flink onderdrukt met pijnstillers. Daarnaast keek ik erg uit na een feestje en zeker na het examen engels die dag en me scriptie inleveren afgelopen week wilde ik echt even genieten. Ik heb het zo druk gehad de laatste tijd met mijn onderzoek dat alles erin geschoten is... ff losgaan met vrienden en bijkomen...quote:Op maandag 21 december 2009 22:49 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Kiespijn is ook heel naar, maar er is echt ook wel een spoedtandarts op een paar km afstand. Been there, done that even googlen en je hebt er een. Kan je vaak binnen een uur terecht.
Oh ja en ook nog op fiets/loop afstand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |