abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75900273
Echt kut. Donderdagavond na een mok cup a soup ging ik kapot van de pijn. Out of the blue deed me kies superpijn. De hele nacht wakker gebleven en wel 6 pijnstillers weggewerkt.
Afijn, ik dacht: naja, dat gaat wel over...Dus vrijdag afgewacht... Maar het werd maar erger en erger. Toen het 3 uur was kon ik het niet meer houden. Ik belde de tandarts, maar deze nam niet meer op..

Met nog een zooi pijnstillers ben ik de dag doorgekomen maar het ergste moest nog komen: het weekend.
Kreunend van de pijn en gewapend met pijnstillers ben ik dit hele zware weekend doorgekomen.. Hoe is het mogelijk vraag ik me nog af..

Vanochtend direct de tandarts gebeld en ik kon om 17:10 terecht. EINDELIJK dacht ik. Ik moet ervan af, ik kan dit niet meer... Wat denk je? Geen vervoer.
Mijn tandarts zit in Hilversum en ik woon in Alphen a/d Rijn omdat ik verhuisd ben. Ik kon dus niet weg. Nu moet ik dus woensdag om 5 uur en hopen dat er dan vervoer is..

Hoe kom ik dit door? Waar het met pijn begon kan ik nu niet meer eten en drinken, amper praten en lachen. Dit doet zoveel pijn

Klacht: lijkt me duidelijk...
  Moderator / Redactie FP maandag 21 december 2009 @ 22:01:35 #2
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75900322
Touwtje + deur?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 21 december 2009 @ 22:01:58 #3
250488 Teezie
niet(machine)
pi_75900341
mafkees
Chubun Tomata
  maandag 21 december 2009 @ 22:02:14 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_75900359
Want er was het hele weekend geen enkele tandarts in Nederland die je kon helpen?
pi_75900427
TS poetst zijn tanden niet goed.
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
pi_75900437
Wellicht had ik het weekend zelf geen tijd? Ook een optie nog?
pi_75900471
ik ben weleens op zondag naar een tandarts geweest ergens aan de andere kant van Nederland, weekenddienst is daarvoor. En geen tijd hebben is gelul, als je pijn hebt maak je wel tijd.

En je kan toch gewoon een tandarts bij je om de hoek opbellen en je laten inschrijven?
  maandag 21 december 2009 @ 22:04:27 #8
139330 TNA
For the stars that shine
pi_75900497
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:03 schreef mafkees01 het volgende:
Wellicht had ik het weekend zelf geen tijd? Ook een optie nog?
Ja, bekijk het dan maar Klagen over pijn omdat je "geen tijd had" naar de tandarts te gaan
  maandag 21 december 2009 @ 22:04:40 #9
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_75900511
Je gaat kapot van de pijn, maar wil geen tijd vrijmaken in het weekend? Verklaar je nader...
pi_75900524
Geen spoed tandarts in de buurt?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_75900538
Ik deel je leed. Ik heb ook al last van mijn kies.
pi_75900631
Tsjonge jonge zeg.. Ik had zaterdag een examen engels in arnhem. Ik ben om 9 uur vertrokken en was om 6 uur thuis. Daarna ging ik eten en douchen. Vervolgens een feest in de jaarbeurs van 11 tot 9 waarna ik ging slapen. Toen werd ik wakker om 4 uur.. Ik had echt wel tijd gemaakt.. Denk je dat ik voor de lol het hele weekend ga pijn lijden?
pi_75900664
kruidnagel in je kies duwen blijkt ontzettend goed te helpen tegen de pijn, mocht je nog een pijnstiller zoeken. Zelf nog nooit kiespijn gehad, dus geen ervaring met de werking
  maandag 21 december 2009 @ 22:07:53 #14
163231 Dentiwan
Denk aan je tanden !
pi_75900715
Zat avond/weekend dienst tandartsen aanwezig. En een andere tandarts nemen is geen optie?
De zwarte wolf komt eraan !
pi_75900736
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef mafkees01 het volgende:
Tsjonge jonge zeg.. Ik had zaterdag een examen engels in arnhem. Ik ben om 9 uur vertrokken en was om 6 uur thuis. Daarna ging ik eten en douchen. Vervolgens een feest in de jaarbeurs van 11 tot 9 waarna ik ging slapen. Toen werd ik wakker om 4 uur.. Ik had echt wel tijd gemaakt.. Denk je dat ik voor de lol het hele weekend ga pijn lijden?
Man, wat een kuttopic is dit. Als je een hele nacht in de jaarbeurs kan staan en dan om 4 uur je nest uitkomt ben je gewoon triest als je vervolgens gaat roepen dat je bijna doodging van de pijn. Watje!
pi_75900896
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Man, wat een kuttopic is dit. Als je een hele nacht in de jaarbeurs kan staan en dan om 4 uur je nest uitkomt ben je gewoon triest als je vervolgens gaat roepen dat je bijna doodging van de pijn. Watje!
Wat een FOK held hoor.. Ja want je gaat na een 4.5 uur durend intensief examen en 24 uur wakker vooral niet naar bed omdat je dan nog klaarwakker bent..
Misschien dat jij snoepend het weekend doorkomt, maar ik begin daar niet aan
pi_75901354
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:10 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

Wat een FOK held hoor.. Ja want je gaat na een 4.5 uur durend intensief examen en 24 uur wakker vooral niet naar bed omdat je dan nog klaarwakker bent..
Misschien dat jij snoepend het weekend doorkomt, maar ik begin daar niet aan
Wat ze bedoelen is dat je je prioriteiten moet stellen. Als ik eigenlijk naar een feest zou gaan, maar ik heb pijn in mijn bek, dan ga ik naar de (nood)tandarts en niet naar dat feest. Zo simpel is het. Jij hebt ervoor gekozen om naar dat feest te gaan, terwijl je ook naar de tandarts had kunnen gaan (bijvoorbeeld zaterdag om een uur of 19 of op zondagochtend).
pi_75901680
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef actuarisje het volgende:

[..]

Wat ze bedoelen is dat je je prioriteiten moet stellen. Als ik eigenlijk naar een feest zou gaan, maar ik heb pijn in mijn bek, dan ga ik naar de (nood)tandarts en niet naar dat feest. Zo simpel is het. Jij hebt ervoor gekozen om naar dat feest te gaan, terwijl je ook naar de tandarts had kunnen gaan (bijvoorbeeld zaterdag om een uur of 19 of op zondagochtend).
En dan je vrienden laten stikken? Ik kon ook niet weten dat dit op kwam zetten. Ik heb sterk getwijfeld ja, maar ik ga de avond verpesten voor 8 man omdat ik kiespijn heb... Daarnaast was het kaartje 50 euro en staan die gasten in alphen en komen ze niet in utrecht omdat ik moest rijden...
Zo ben ik ook weer niet...
pi_75901711
saridon 2x met gelijk erachter aan 2 aleve helpt altijd

bij mij dan he en niet teveel van mixen want dan krijg je weer buikpijn
pi_75902231
Als ik echt zo'n kiespijn had dat ik het weekend niet door kon komen, dan was ik niet naar een feest gegaan, want dan trek ik dat echt niet. Dan zou ik alles op alles zetten om naar de spoedtandarts te gaan. En anders een morfine pilletje regelen, helpt ook prima.
pi_75902553
Ik trok het ook niet
Maar het is al 3maanden gepland en ga niet 1 dag van te voren afzeggen.. Besides keek ik er erg naar uit en ga dat niet opgeven.. Daarnaast was er niks aan de hand geweest als de treinen gewoon reden
Hebben jullie het weer wel gezien zaterdag en zondag? Ik heb nog steeds geen auto hoor (student ) en ik kan wel leuk bellen en een afspraak maken, maar als er geen treinen rijden dan maakt het niet uit of het nou zaterdag/zondag of maandag is... Echt weer het fok gehalte hier

Voorlopig nog maar ff pijnstillers en hopen dat t woensdag goedkomt...
  maandag 21 december 2009 @ 22:45:26 #22
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_75902795
Tsjonge jonge. Was er in Alphen aan de Rijn nu dit weekend echt geen tandarts die je even een wortelkanaal behandeling kon geven. Kan ik me dus echt niet voorstellen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_75903036
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:40 schreef mafkees01 het volgende:
Ik trok het ook niet
Maar het is al 3maanden gepland en ga niet 1 dag van te voren afzeggen.. Besides keek ik er erg naar uit en ga dat niet opgeven.. Daarnaast was er niks aan de hand geweest als de treinen gewoon reden
Hebben jullie het weer wel gezien zaterdag en zondag? Ik heb nog steeds geen auto hoor (student ) en ik kan wel leuk bellen en een afspraak maken, maar als er geen treinen rijden dan maakt het niet uit of het nou zaterdag/zondag of maandag is... Echt weer het fok gehalte hier

Voorlopig nog maar ff pijnstillers en hopen dat t woensdag goedkomt...
Kiespijn is ook heel naar, maar er is echt ook wel een spoedtandarts op een paar km afstand. Been there, done that even googlen en je hebt er een. Kan je vaak binnen een uur terecht.
Oh ja en ook nog op fiets/loop afstand
pi_75905413
Alphen a/d Rijn? Daar ga ik naar school. Kutgat.
pi_75905549
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:49 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Kiespijn is ook heel naar, maar er is echt ook wel een spoedtandarts op een paar km afstand. Been there, done that even googlen en je hebt er een. Kan je vaak binnen een uur terecht.
Oh ja en ook nog op fiets/loop afstand
Misschien wel.. Ik heb alles flink onderdrukt met pijnstillers. Daarnaast keek ik erg uit na een feestje en zeker na het examen engels die dag en me scriptie inleveren afgelopen week wilde ik echt even genieten. Ik heb het zo druk gehad de laatste tijd met mijn onderzoek dat alles erin geschoten is... ff losgaan met vrienden en bijkomen...

Maargoed, ik had het kunnen doen. Zal het volgende keer in mijn hoofd houden

@hierboven: kut voor jou Ik vermaak me prima hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')