Oke...en waar is zoiets te koop? En is het bestemd voor haren? En heb je er natuurlijke kleuren van?quote:Op maandag 21 december 2009 20:07 schreef snkr-xxx het volgende:
Nope.. gewone haarverf glijdt daar zo vanaf. Haarverf dringt meestal in de haarschacht, de deposit kleuren. Dat gaat je niet lukken met synthetisch. Henna gaat ook niet werken.
Het schijnt dat je met van die katoen verf (van dylon ofzoiets?) wel een end kan komen..
Bij de Etos ligt dat wel, en nee dat is dus niet bestemd voor haren maar voor kleding. Maar synthetische haren houdt je ook het zachtst met wasverzachter ipv conditionerquote:Op maandag 21 december 2009 20:13 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Oke...en waar is zoiets te koop? En is het bestemd voor haren? En heb je er natuurlijke kleuren van?
Ik weet niet, zo ruim is het aanbod hier niet. Veelal heel donker haar en kroeshaar, en zij heeft licht steil haar.quote:Op maandag 21 december 2009 20:16 schreef Lano het volgende:
Kan ze niet gewoon een nieuwe kopen in de kleur die ze wil? En dan eerst je haar verven want dat matchend krijgen word ook nog lastig ben ik bang
Ja, ik zal morgen eens even gaan speuren, en misschien kan ik haar verrassen met een nieuwe in een betere kleur, en een bezoekje aan de kapper om de kleur zo goed mogelijk te krijgenquote:Op maandag 21 december 2009 20:52 schreef Lano het volgende:
De kans dat er geen kleurverschil in zit is heel klein ben ik bang, maar misschien kun je anders bij een kapperszaak vragen om een clip-in?
Wat is Claire's?quote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef snkr-xxx het volgende:
Claire's verkoopt ook wel van die synthetische haarstukken zag ik laatst, in verschillende kleuren![]()
Maar idd mensen haar is een stuk makkelijker te matchen met de eigen haarkleur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |