1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | De speler met de meeste wedstrijden voor mij team is ... en speelde ... wedstrijden! [b][*] De Wesley Sneijder- award!! [/b] De speler uit mijn eigen opleiding die het meest opbracht is ... en leverde ¤ ... op! Verkiesbaar: [b][*] De Koei- award!! [/b] Ik verkies ... [b][*] De Alfred Nobel- award!! [/b] Ik verkies ... [b][*] De Yuri van Gelder- award!! [/b] Ik verkies ... [b][*] De Louis van Gaal- award!! [/b] Ik verkies ... [b][*] De Fokje Modder- award!! [/b] Ik verkies ... |
Iddquote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef GotC het volgende:
Tvp, effe erover nadenken
Edit: Hoe zie je eigenlijk welke speler de meeste wedstrijden heeft gespeeld?
Jij hebt volgens mij nog spelers van je beginteam...da's makkelijk uitrekenenquote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef GotC het volgende:
Tvp, effe erover nadenken
Edit: Hoe zie je eigenlijk welke speler de meeste wedstrijden heeft gespeeld?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:03 schreef Outpost76 het volgende:
19-10-2009 (7/40) Benjamin van Luin , Verkocht : Bruine Ster Belgrado , 2 081 000 Eu TSI : 9 860
Voor beide awards met de cijfertjes geldt voor mij betreft de algemene status tot nu toe. Anders krijgen we vast heel veel '28 wedstrijden' en voor die andere is het ook gewoon leuk om te weten lijkt mij!quote:(Dit seizoen?)
Ja erg hequote:
Mn inzending aangepast na meer info.quote:Voor beide awards met de cijfertjes geldt voor mij betreft de algemene status tot nu toe. Anders krijgen we vast heel veel '28 wedstrijden' en voor die andere is het ook gewoon leuk om te weten lijkt mij!
Klopt maar door GotC dr wissel fout vond men de mijne niet boeiend meer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
De Koei- award!!
Ik verkies Outpost. Hij zal dit seizoen vast en zeker wel weer een fout gemaakt hebben.
Hehe, je moest ook welquote:Op woensdag 23 december 2009 09:54 schreef GotC het volgende:De Fokje Modder- award!!
Ik verkies Flappekz. Tsja.
Copycat!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:01 schreef NelisZ het volgende:
De Alfred Nobel- award!!
Ik verkies MrMoon, ik deed zelf niet mee aan de Fok!Cup, maar kreeg altijd netjes op tijd HT-mailtjes, ged geregeld![]()
Ach om nou (zoals veel) niets te stemmen of op iemand die m niet verdiend? Zo vond ik t wel een diplomatieke oplossing.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:13 schreef rompompom het volgende:
Bwhehe, was m'n tvp verwijderd.De Yuri van Gelder- award!!
Ik verkies Outpost. Omdat-ie 'm zelf zo graag wil..
Nee, we hebben je wel door. Je wilt die award gewoon graag hebben he?!?!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach om nou (zoals veel) niets te stemmen of op iemand die m niet verdiend? Zo vond ik t wel een diplomatieke oplossing.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, we hebben je wel door. Je wilt die award gewoon graag hebben he?!?!
Ik stem zelf niet op de modderfok-award, want dan heb ik minder concurrentie.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |