abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 maart 2000 @ 20:30:00 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_254182

de titel zegt het al
hoe is het afgelopen met die bedreigingen die het "gezinnetje" van Seki ontving?

Vreemd he dat alleen Seki bedreigingen krijgt... (sarcasme)

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_254183
Nou die Hageneze hebben gezien wat een lekker wijf mevrouw Seki, en wat voor geinig jongetje "Bolle" is, vervalt natuurlijk elluke vorm van bedreiging. Overigens geloven jullie toch zelf niet dat FC Den Haag (zeg geen ADO) fans echt vrouwen & kinderen bedreigen>> Kap noauh ! ADO Fans (Oh kut nou doe ik ut zelluf) hauwe van vrouwe en van kindere en natuurlijk van degradatie voetbal
Het hele zaakje is gewoon plichtmatig in mekaar gekankahhoeahd door die homo's (sorry hoor maar daar valt over te praten)van SBS6. Nau dat die agtelukke kankahmegaule denke dat asse an de beurs benne genoteert, datte zu nau wat zen. nau mooj nie... offe zal ik effe uit me stok hoeste... Mooi datte ze zakke hahahahahahahahahahahahahahahahah....
Je weet het vaak soms nooit

pi_254184
Het is idd FC Den Haag voor de echte supporter, ADO is een door het bestuur opgedrongen naam. Maar ff on topic, een stukje van de Maillist van FC Den Haag over dit onderwerp:

In de telegraaf (oke oke niet de beste krant van de wereld) van 21-03-2000
met foto van Tobi, Dennis en Koos.

De harde supporterskern van voetbalclub ADO Den Haag heeft Pascal, het zoontje van ` SBS 6 Bus-passagier `Seki` een reusachtige pluche beer cadeau gedaan. Het gulle gebaar komt na het voortijdige vertrek van de Bus uit Den Haag in verband met ongeregeldheden rond de buslocatie vorige week en de bedreigingen
aan het adres van het gezin van Seki, een echte feyenoord fan. ADO Holigans werden daar toen verantwoordelijk voor gehouden. De beer werd door de voorzitter (Met foto van de drie) Tobi, Dennis en Koos van de
supportersvereniging afgeleverd bij deze krant, met het verzoek de knuffel in Rotterdam te overhandigen aan de kleine Pascal. In een begeleidende brief maakt de harde kern van ADO Den Haag duidelijk dat ze
ten onrechte worden beschuldigd van de bedreigingen. "Je moet je niet druk maken
om de "Sukkel" die via internet een hoop onzin uit naam van de supporters de
wereld instuurt," aldus het ontwapenende briefje aan Pascal.

Dan weten jullie dat ook weer. Heb het ff letterlijk gekopierd, dus zonder foto en met wat toegevoegde text, maar ik had ff geen zin om het te editten, vandaar.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_254185
En nog maar een stukje dan:

Gebaar van Ado/Den Haag-supporters
datum: Dinsdag 21 maart 17:00
bron: Internetredactie
Seki springt uit zijn stoel als hij een artikel uit de krant van vandaag leest. Hij citeert het heugelijke nieuws: Ado-supporters geven zoon Seki een grote teddybeer.” In een begeleidende brief laten enige Ado-supporters weten dat ze niets te maken hebben gehad met de bedreigingen rondom Seki en zijn familie. “Waanzinnig bedankt!” zegt een emotionele Seki. “Ik hang het artikel in >de BUS op.” Jop is blij voor Seki. “Zie je, allemaal gelul.” “Dit is echt waanzinnig tof van ze.”,
gaat Seki verder “Echt een menselijk gebaar, het beste nieuws dat ik in tijden heb gehoord.” Seki richt zich vervolgens tot de camera: “Ik weet niet of jullie kijken, maar bij deze wil ik alle supporters van Ado
hartelijk bedanken.” Hij steekt een duim omhoog. De supporters van de Haagse club laten verder weten dat een raddraaier op internet de boel loopt te verzieken. Seki leest de begeleidende brief van de supporters : “Maak je niet druk om een zo’n sukkel die uit naam van de Ado-supporters deze onzin de wereld in stuurt.”
JC

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')