abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75889346


Ik ben bezig met een klachtenbrief voor Seetickets. Dit omdat ik net als veel anderen afhankelijk ben van het OV (Zowel bus, trein, als tram). Vandaag was er een voorstelling in Scheveningen en ik kon hier niet komen. De voorstelling was niet afgelast en ik kan geen geld/bonnen of een andere datum krijgen omdat het volgens hen in de voorwaarden staat dat zij niets aan omstandigheden van bezoekers kunnen doen.

Ik vind het echt idioot dat de voorstelling in deze omstandigheden door is gegaan. Ik wil het hier dus niet bij laten zitten maar ben erg slecht in dit soort brieven omdat ik al snel denk dat ik 'te hard' overkom...

Iemand die hier wel goed in is en me een stukje op weg wil helpen?
pi_75889840
Ja, maar ik vind dat ze gelijk hebben, dus helaas.
pi_75889841
Ik kan me voorstellen dat je er van baalt, maar je hebt verder weinig rechten. Er is geen weeralarm meer en in principe is het mogelijk om te reizen. NS heeft ook sporadisch gereden. Hoe laat was die voorstelling?

Ik zou het op coulance gooien en vragen of je een tegemoetkoming kan krijgen. Seetickets kan namelijk niets aan de omstandigheden doen, de zaalhuur e.d. moet ook gewoon betaald worden, dus meestal gaan evenementen gewoon door.
pi_75889898
Ik zou bij je vervoerder klagen, door hen kon je niet op tijd bij de musical zijn.
  maandag 21 december 2009 @ 18:49:47 #5
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_75889943
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:47 schreef kahlie het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je er van baalt, maar je hebt verder weinig rechten. Er is geen weeralarm meer en in principe is het mogelijk om te reizen. NS heeft ook sporadisch gereden. Hoe laat was die voorstelling?

Ik zou het op coulance gooien en vragen of je een tegemoetkoming kan krijgen. Seetickets kan namelijk niets aan de omstandigheden doen, de zaalhuur e.d. moet ook gewoon betaald worden, dus meestal gaan evenementen gewoon door.
Buiten dat is Seetickets een kuttent als het dit soort dingen betreft
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 21 december 2009 @ 18:50:06 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_75889952
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik zou bij je vervoerder klagen, door hen kon je niet op tijd bij de musical zijn.
Die beroepen zich op overmacht.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_75889957
Had je op tijd moeten vertrekken? Was toch duidelijk dat er al dagen sneeuw ligt.
pi_75890008
Ondanks dat ik je wel begrijp (ik heb hier ook kaartjes voor een concert liggen voor vanavond) heb je inderdaad geen poot om op te staan. Aan annulering zitten ook behoorlijk wat kosten aan verbonden en die komen ze ook niet op jou verhalen. En zoals gezegd, het is niet hun schuld dat de wegen onbegaanbaar zijn en dat het OV niet rijdt.
pi_75890034
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef UncleSam het volgende:
Had je op tijd moeten vertrekken? Was toch duidelijk dat er al dagen sneeuw ligt.
Het is inderdaad heel verantwoordelijk om de weg op te gaan... En als je met het OV wil gaan is er een grote kans dat je gelijk een hotel kan boeken voor vanavond.
pi_75890055
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:47 schreef kahlie het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je er van baalt, maar je hebt verder weinig rechten. Er is geen weeralarm meer en in principe is het mogelijk om te reizen. NS heeft ook sporadisch gereden. Hoe laat was die voorstelling?
Hier in de omgeving reden 0 bussen dus ik kon niet naar het station. De treinen reden idd sporaridsch. In Den Haag reden er geen trams naar Scheveningen en bussen zeer sporadisch. Maar waar ik vooral ook van baalde was de reactie van de medewerker van Seetickets aan de telefoon, ik begon namelijk al om half 10 vanmorgen met bellen want als ik op tijd zou willen zijn zou ik heel vroeg weg moeten (normale reistijd is al 1,5 uur naar Scheveningen). Alleen zij wist het ook niet, ze wist ook niet wanneer het ze het wel zou weten of het door zou gaan en toen ik aangaf waarom ik het graag wilde weten zei ze dat zij daar ook niets aan kon doen. Dat laatste zal natuurlijk best waar zijn maar klantvriendelijk noem ik het niet.

De voorstelling was om 15.00
pi_75890099
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef UncleSam het volgende:
Had je op tijd moeten vertrekken? Was toch duidelijk dat er al dagen sneeuw ligt.
Het was niet bekend of de voorstelling wel of niet door ging. Hier heb ik wel meerdere keren naar geinformeerd maar niemand kon me iets vertellen. Het zou vanmiddag weer uren gaan sneeuwen en zonder die extra sneeuw reden er hier al GEEN bussen, vanaf het station amper treinen en in Den Haag geen trams. Ik heb het niet gegokt omdat ik bang was niet meer thuis te komen en net als veel mensen moet ik gewoon morgen werken.

Daarbij, Erwin van Lambaart was net op TV aan het vertellen dat ze de castbussen met sneeuwkettingen hebben laten rijden omdat het anders te gevaarlijk was, alsof iedereen die optie heeft?
pi_75890185
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:53 schreef Trusten het volgende:

[..]

Het was niet bekend of de voorstelling wel of niet door ging. Hier heb ik wel meerdere keren naar geinformeerd maar niemand kon me iets vertellen. Het zou vanmiddag weer uren gaan sneeuwen en zonder die extra sneeuw reden er hier al GEEN bussen, vanaf het station amper treinen en in Den Haag geen trams. Ik heb het niet gegokt omdat ik bang was niet meer thuis te komen en net als veel mensen moet ik gewoon morgen werken.

Daarbij, Erwin van Lambaart was net op TV aan het vertellen dat ze de castbussen met sneeuwkettingen hebben laten rijden, alsof iedereen die optie heeft?
Maar, wat kan Seetickets daar aan doen?
pi_75890186
Hoe vaak moet ik er wel niet voor school maken omdat dat nodig is voor de opleiding
Maar het is vakantie nu, dus niet veel zin
-
pi_75890314
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:55 schreef Dennis101 het volgende:
Maar, wat kan Seetickets daar aan doen?
De voorstelling aflassen (zoals ze zondag ook hebben gedaan) omdat je anders zowel je personeel als je bezoekers in gevaar brengt...

Maar goed, ik ben het blijkbaar niet met de meesten hier eens. Kom er zelf wel uit
pi_75890345
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef Trusten het volgende:

[..]

De voorstelling aflassen (zoals ze zondag ook hebben gedaan) omdat je anders zowel je personeel als je bezoekers in gevaar brengt...

Maar goed, ik ben het blijkbaar niet met de meesten hier eens. Kom er zelf wel uit
Ben ik op zich wel met je eens, maar die kosten van de annulering verhalen ze toch ook niet op jou?
pi_75890431
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:59 schreef Dennis101 het volgende:
Ben ik op zich wel met je eens, maar die kosten van de annulering verhalen ze toch ook niet op jou?
Ik begrijp je niet geloof ik..
  maandag 21 december 2009 @ 19:03:49 #17
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_75890499
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet geloof ik..
Denk je dat het annuleren inhoudt dat de organisator geen kosten heeft? De inkomsten vallen weg, kosten misschien gedeeltelijk. Dus waarom zou Seetickets dat verlies nemen? Of neem je dan ook genoegen met een gedeeltelijke restitutie?

En als het verplaatst wordt, betaal je dan ook extra omdat de organisator extra kosten heeft gemaakt?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_75890509
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet geloof ik..
Nou jij verwacht dat je gecompenseerd wordt omdat je niet kan komen, maar wie compenseert hun als ze een voorstelling moeten afblazen? Want dat kost hun ook een behoorlijke smak geld. Nu kun je zeggen dat dat het risico van het bedrijf is, maar het is net zo goed jouw risico dat je niet kan komen.
pi_75890601
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:04 schreef Dennis101 het volgende:
Nou jij verwacht dat je gecompenseerd wordt omdat je niet komen, maar wie compenseert hun als ze een voorstelling moeten afblazen? Want dat kost hun ook een behoorlijke smak geld. Nu kun je zeggen dat dat het risico van het bedrijf is, maar het is net zo goed jouw risico dat je niet kan komen.
Klopt maar in dit geval gaat het wel om een hele grote groep mensen die neit kan komen (de halve zaal was leeg) en aangezien dit hooguit een paar keer per jaar voorkomt vind ik dat ik van zo'n grote organisatie wel wat coulance mag verwachten...
pi_75890678
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Of neem je dan ook genoegen met een gedeeltelijke restitutie?
Ja hoor, als ik nieuwe kaartjes moet kopen en bijv. de tweede kaart gratis kreeg of een musicalbon zodat ik het ook weer bij hen moet uitgeven dan zou ik al tevreden zijn aangezien zij er weinig aan kunnen doen dat ik (en vele anderen) niet kunnen komen maar ik kan er ook niets aan doen dat ik niet kan komen.
pi_75890747
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:06 schreef Trusten het volgende:

[..]

Klopt maar in dit geval gaat het wel om een hele grote groep mensen die neit kan komen (de halve zaal was leeg) en aangezien dit hooguit een paar keer per jaar voorkomt vind ik dat ik van zo'n grote organisatie wel wat coulance mag verwachten...
Seetickets is niet de organisator he! Dat is of het theater wat de voorstelling geeft of het gezelschap zelf. Dus denk dat je zelfs nog eerder daar moet zijn.
pi_75890782
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:07 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ja hoor, als ik nieuwe kaartjes moet kopen en bijv. de tweede kaart gratis kreeg of een musicalbon zodat ik het ook weer bij hen moet uitgeven dan zou ik al tevreden zijn aangezien zij er weinig aan kunnen doen dat ik (en vele anderen) niet kunnen komen maar ik kan er ook niets aan doen dat ik niet kan komen.
In dat geval kan je in je brief zeggen dat je het onverantwoord vond om mensen de weg op te sturen en dat je geen mogelijkheid had om te komen en vooral niet meer naar huis kon achteraf en of ze wellicht uit coulance nog iets voor je kunnen betekenen.
pi_75890839
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:06 schreef Trusten het volgende:

[..]

Klopt maar in dit geval gaat het wel om een hele grote groep mensen die neit kan komen (de halve zaal was leeg) en aangezien dit hooguit een paar keer per jaar voorkomt vind ik dat ik van zo'n grote organisatie wel wat coulance mag verwachten...
Dat zei ik toch ook... je moet het op coulance gooien. Het feit dat er weinig vervoer was, dat het weer rot was e.d. daar kunnen ze het niets aan doen. Het feit dat jij vindt dat ze maar moeten aflassen (wat voor hen op nog meer kosten komt te staan), doet er niets aan af dat dat een stomme beslissing is, bedrijfsmatig gezien. Er kon gereden worden, zeker om 15.00, er was geen weeralarm en de sneeuwval is meegevallen.

Ik zou een nette coulance brief schrijven met daarin:
- Ik heb mijn best gedaan om me te informeren of de voorstelling door kon gaan, maar helaas was er geen duidelijk antwoord op
- Door omstandigheden heb ik uiteindelijk gekozen om niet te gaan, maar hoorde dat de voorstelling toch is door gegaan.
- Ik vind de gang van zaken erg vervelend en mijn ervaring met SeeTickets dus ook, als ik zeker had geweten dat de voorstelling door zou gaan had ik misschien nog wat extra's kunnen regelen (taxi vervoer bijv.). Zouden jullie uit coulance mij korting kunnen geven op een nieuwe voorstelling van deze musical.

Iets in die trant heeft de meeste kans van slagen... je hebt helaas echt niets te eisen.
pi_75890868
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
Seetickets is niet de organisator he! Dat is of het theater wat de voorstelling geeft of het gezelschap zelf. Dus denk dat je zelfs nog eerder daar moet zijn.
Prima, dan gaat m'n brief naar JvdE theaterproducties...doet er verder niet zoveel toe toch?
pi_75890921
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:12 schreef Trusten het volgende:

[..]

Prima, dan gaat m'n brief naar JvdE theaterproducties...doet er verder niet zoveel toe toch?
Nou ja, lijkt me toch wel belangrijk dat je klacht bij de juiste persoon terecht komt.
pi_75890984
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:12 schreef Trusten het volgende:

[..]

Prima, dan gaat m'n brief naar JvdE theaterproducties...doet er verder niet zoveel toe toch?
Zo anders reageer je even gepikeerd. Daar moet je het er dus inderdaad op gooien dat je het onverantwoord vond om te rijden, refereer ook even naar dat verhaal over de sneeuwkettingen en wellicht komen ze je tegemoet. Verder heb je gewoon geen poot om op te staan. Jij kiest om niet te gaan en daar is zowel dat ticketbureau als de organisator in de kern niet verantwoordelijk voor.
pi_75890995
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:13 schreef Dennis101 het volgende:
Nou ja, lijkt me toch wel belangrijk dat je klacht bij de juiste persoon terecht komt.
Ja maar bij Seetickets ligt ie ook niet heel verkeerd aangezien ik bij hun kaartjes koop en zij me tot 2 uur voor de voorstelling niet eens kunnen vertellen of ik deze wel of niet kan gebruiken. Maar goed, JvdE lijkt me inderdaad beter
pi_75891001
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:13 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nou ja, lijkt me toch wel belangrijk dat je klacht bij de juiste persoon terecht komt.
en dat dus!
pi_75891067
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:14 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ja maar bij Seetickets ligt ie ook niet heel verkeerd aangezien ik bij hun kaartjes koop en zij me tot 2 uur voor de voorstelling niet eens kunnen vertellen of ik deze wel of niet kan gebruiken. Maar goed, JvdE lijkt me inderdaad beter
En van wie denk jij dat ze die info moeten krijgen? Van de spelende partij/de zaal waar het gehouden wordt of van de roddel bij het koffieapparaat?
pi_75891074
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:14 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ja maar bij Seetickets ligt ie ook niet heel verkeerd aangezien ik bij hun kaartjes koop en zij me tot 2 uur voor de voorstelling niet eens kunnen vertellen of ik deze wel of niet kan gebruiken. Maar goed, JvdE lijkt me inderdaad beter
Seetickets is niet degene die beslist of een evenement doorgaat.
pi_75891136
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:09 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Seetickets is niet de organisator he! Dat is of het theater wat de voorstelling geeft of het gezelschap zelf. Dus denk dat je zelfs nog eerder daar moet zijn.
Wat maakt dat uit? Ze heeft een afspraak gemaakt met Seetickets niet met JvdE. Die hebben makkelijk gezegd geen hol te maken met TS want ze hebben geen 'contract' met haar. Wie Seetickets vervolgens gata regelen om een liedje te zingen is hun probleem.
pi_75891159
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:15 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Seetickets is niet degene die beslist of een evenement doorgaat.
Maar wel verantwoordelijk om HUN klanten op de hoogte te houden.
pi_75891191
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Maar wel verantwoordelijk om HUN klanten op de hoogte te houden.
Juist ja, en hoe gaan ze dat doen als ze afhankelijk zijn van de organisator die niets laat weten?
pi_75891250
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Juist ja, en hoe gaan ze dat doen als ze afhankelijk zijn van de organisator die niets laat weten?
Dat is hun probleem niet die van TS.

TS > Seetickets > JvdE?

Het maakt geen hol uit.
pi_75891351
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:19 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat is hun probleem niet die van TS.

TS > Seetickets > JvdE?

Het maakt geen hol uit.
Dat is zeker wel het probleem van TS, aangezien TS die info ook nodig heeft, het 'probleem' van Seetickets is dus wel degelijks TS haar probleem.
pi_75891415
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:21 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat is zeker wel het probleem van TS, aangezien TS die info ook nodig heeft, het 'probleem' van Seetickets is dus wel degelijks TS haar probleem.
Seetickets is als verkoper verantwoordelijk om die informatie te geven en dat is dus de ingang die TS gebruiken. Ze heeft alleen een overeenkomst met Seetickets.

Als het brood wat je koopt niet lekker is door het verkeerde graan ga je toch ook niet bij de boer klagen?
pi_75891478
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit? Ze heeft een afspraak gemaakt met Seetickets niet met JvdE. Die hebben makkelijk gezegd geen hol te maken met TS want ze hebben geen 'contract' met haar. Wie Seetickets vervolgens gata regelen om een liedje te zingen is hun probleem.
En dus als ze dan zeggen, wij weten het ook niet, want we hebben niets gehoord is dat dus ook een antwoord.

BTW uit de voorwaarden:
quote:
Artikel 7. Aansprakelijkheid
7.1. SEE is niet verantwoordelijk en verleent geen enkele garantie voor (de toegang van) het Evenement, voor de organisatie van het Evenement, voor de (artistieke) kwaliteit en inhoud van het Evenement , noch voor de gang van zaken in en rondom de Locatie en aanvaardt terzake geen enkele aansprakelijkheid.

7.2. SEE is niet aansprakelijk voor eventuele annulering van een Evenement door de Organisator dan wel de houder van de Locatie. Indien en voorzover Organisator besluit tot restitutie van Entreegelden en Organisator SEE daarvoor inschakelt, zal restitutie van Entreegelden die aantoonbaar aan SEE zijn voldaan plaatsvinden via SEE. SEE zal in geen enkel geval gehouden zijn meer te vergoeden dan de Entreegelden. Dit houdt onder meer in dat nooit vergoed worden eventuele extra kosten welke Cliënt heeft betaald voor de door Organisator of namens Organisator door SEE verleende diensten, zoals reserveringskosten. SEE aanvaardt in zodanig geval nimmer aansprakelijkheid voor eventuele overige direct of indirect gemaakte (on)kosten en/of uitgaven.

7.3. SEE zal in geen enkel geval gehouden zijn meer te vergoeden dan de Entreegelden. Dit houdt onder meer in dat nooit vergoed worden eventuele extra kosten welke Cliënt heeft betaald voor de door Organisator of namens Organisator door SEE verleende diensten, zoals reserveringskosten. SEE aanvaardt in zodanig geval nimmer aansprakelijkheid voor eventuele overige direct of indirect gemaakte (on)kosten en/of uitgaven.

7.4. SEE kan nimmer aansprakelijk gesteld worden voor schade ten gevolge van dood, letsel, ongevallen, kwetsing, verlies, beschadiging of diefstal veroorzaakt aan de Cliënt tijdens of ten gevolge van een bezoek aan het Evenement of de Locatie.

7.5. Onder overmacht wordt onder meer verstaan: oorlog, oorlogsgevaar en oproer, belemmerende maatregelen zowel van binnenlandse en buitenlandse overheden, overlijden van één of meer leden van het Koninklijk Huis, brand, stakingen, falen van en schade aan apparatuur- en apparatuurbesturingssystemen, stremming/staking van vervoer, overstroming, uitsluitingen, sabotage en in het algemeen alle onvoorziene omstandigheden zowel in binnen- als in buitenland, ten gevolge waarvan naleving van de Overeenkomst redelijkerwijze niet meer van SEE verlangd kan worden

7.6. SEE aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor verlies van de Tickets of (een deel van) Waardecheques door de Cliënt door welke oorzaak dan ook.

7.7. SEE aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor de koop en levering van Tickets die niet plaatsvinden bij SEE, noch voor Overeenkomsten die, al dan niet op verzoek van de Cliënt, niet geheel worden afgewikkeld door SEE en waarbij een derde – bijvoorbeeld de kassa bij een Locatie – al dan niet rechtstreeks betrokken is.
pi_75891487
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:22 schreef Godtje het volgende:

[..]

Seetickets is als verkoper verantwoordelijk om die informatie te geven en dat is dus de ingang die TS gebruiken. Ze heeft alleen een overeenkomst met Seetickets.

Als het brood wat je koopt niet lekker is door het verkeerde graan ga je toch ook niet bij de boer klagen?
Seetickets heeft als laatste informatie dat het gewoon doorgaat en heeft dat ook gemeld aan TS waarschijnlijk. Als er geen nieuwere info kan er ook niets doorgegeven worden.
pi_75891523
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

En dus als ze dan zeggen, wij weten het ook niet, want we hebben niets gehoord is dat dus ook een antwoord.

BTW uit de voorwaarden:
[..]
Zo kan je het ook verwoorden inderdaad
pi_75891604
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Seetickets heeft als laatste informatie dat het gewoon doorgaat en heeft dat ook gemeld aan TS waarschijnlijk. Als er geen nieuwere info kan er ook niets doorgegeven worden.
Daarom heeft klagen ook geen zin. Er was namelijk niks door te geven. Ze heeft bij Seetickets een afspraak gemaakt om naar een voorstelling te gaan waaar ze kaartjes voor verkopen. Seetockets heeft aan zijn verplichtingen voldaan.
pi_75891637
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:26 schreef Godtje het volgende:

[..]

Daarom heeft klagen ook geen zin. Er was namelijk niks door te geven. Ze heeft bij Seetickets een afspraak gemaakt om naar een voorstelling te gaan waaar ze kaartjes voor verkopen. Seetockets heeft aan zijn verplichtingen voldaan.
Joh... Daar ging het mij om...
pi_75891806
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:26 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Joh... Daar ging het mij om...
Mijn punt was dat ze werd doorverwezen naar JvdE en daar was ik het niet mee eens. Als ze echt wil gaan klagen dan moet ze Seetickets hebben wat mij betreft. Al denk ik ook dat ze geen pooot heeft om op te staan maar nooit geschoten is altijd mis.
pi_75891820
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:26 schreef Godtje het volgende:

[..]

Daarom heeft klagen ook geen zin. Er was namelijk niks door te geven. Ze heeft bij Seetickets een afspraak gemaakt om naar een voorstelling te gaan waaar ze kaartjes voor verkopen. Seetockets heeft aan zijn verplichtingen voldaan.
gaap en daarom was dus ook het advies coulance bij JvdE te vragen!
pi_75891832
Ok bedankt mensen, ik weet genoeg
pi_75897462
quote:
7.5. Onder overmacht wordt onder meer verstaan: oorlog, oorlogsgevaar en oproer, belemmerende maatregelen zowel van binnenlandse en buitenlandse overheden, overlijden van één of meer leden van het Koninklijk Huis, brand, stakingen, falen van en schade aan apparatuur- en apparatuurbesturingssystemen, stremming/staking van vervoer, overstroming, uitsluitingen, sabotage en in het algemeen alle onvoorziene omstandigheden zowel in binnen- als in buitenland, ten gevolge waarvan naleving van de Overeenkomst redelijkerwijze niet meer van SEE verlangd kan worden
  maandag 21 december 2009 @ 21:19:23 #46
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_75897694
stremmingen van vervoer? vandaag??
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_75911946
Waarom zouden zij moeten opdraaien voor het feit dat jij hen niet met het openbaar vervoer kon bereiken als gevolg van weersomstandigheden? Had je eerder van huis gegaan dan had je kunnen gaan.

(Ik neem aan dat de voorstelling door is gegaan.)
Hebben jullie me een beetje gemist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')