Buiten dat is Seetickets een kuttent als het dit soort dingen betreftquote:Op maandag 21 december 2009 18:47 schreef kahlie het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je er van baalt, maar je hebt verder weinig rechten. Er is geen weeralarm meer en in principe is het mogelijk om te reizen. NS heeft ook sporadisch gereden. Hoe laat was die voorstelling?
Ik zou het op coulance gooien en vragen of je een tegemoetkoming kan krijgen. Seetickets kan namelijk niets aan de omstandigheden doen, de zaalhuur e.d. moet ook gewoon betaald worden, dus meestal gaan evenementen gewoon door.
Die beroepen zich op overmacht.quote:Op maandag 21 december 2009 18:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik zou bij je vervoerder klagen, door hen kon je niet op tijd bij de musical zijn.
Het is inderdaad heel verantwoordelijk om de weg op te gaan... En als je met het OV wil gaan is er een grote kans dat je gelijk een hotel kan boeken voor vanavond.quote:Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef UncleSam het volgende:
Had je op tijd moeten vertrekken? Was toch duidelijk dat er al dagen sneeuw ligt.
Hier in de omgeving reden 0 bussen dus ik kon niet naar het station. De treinen reden idd sporaridsch. In Den Haag reden er geen trams naar Scheveningen en bussen zeer sporadisch. Maar waar ik vooral ook van baalde was de reactie van de medewerker van Seetickets aan de telefoon, ik begon namelijk al om half 10 vanmorgen met bellen want als ik op tijd zou willen zijn zou ik heel vroeg weg moeten (normale reistijd is al 1,5 uur naar Scheveningen). Alleen zij wist het ook niet, ze wist ook niet wanneer het ze het wel zou weten of het door zou gaan en toen ik aangaf waarom ik het graag wilde weten zei ze dat zij daar ook niets aan kon doen. Dat laatste zal natuurlijk best waar zijn maar klantvriendelijk noem ik het niet.quote:Op maandag 21 december 2009 18:47 schreef kahlie het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je er van baalt, maar je hebt verder weinig rechten. Er is geen weeralarm meer en in principe is het mogelijk om te reizen. NS heeft ook sporadisch gereden. Hoe laat was die voorstelling?
Het was niet bekend of de voorstelling wel of niet door ging. Hier heb ik wel meerdere keren naar geinformeerd maar niemand kon me iets vertellen. Het zou vanmiddag weer uren gaan sneeuwen en zonder die extra sneeuw reden er hier al GEEN bussen, vanaf het station amper treinen en in Den Haag geen trams. Ik heb het niet gegokt omdat ik bang was niet meer thuis te komen en net als veel mensen moet ik gewoon morgen werken.quote:Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef UncleSam het volgende:
Had je op tijd moeten vertrekken? Was toch duidelijk dat er al dagen sneeuw ligt.
Maar, wat kan Seetickets daar aan doen?quote:Op maandag 21 december 2009 18:53 schreef Trusten het volgende:
[..]
Het was niet bekend of de voorstelling wel of niet door ging. Hier heb ik wel meerdere keren naar geinformeerd maar niemand kon me iets vertellen. Het zou vanmiddag weer uren gaan sneeuwen en zonder die extra sneeuw reden er hier al GEEN bussen, vanaf het station amper treinen en in Den Haag geen trams. Ik heb het niet gegokt omdat ik bang was niet meer thuis te komen en net als veel mensen moet ik gewoon morgen werken.
Daarbij, Erwin van Lambaart was net op TV aan het vertellen dat ze de castbussen met sneeuwkettingen hebben laten rijden, alsof iedereen die optie heeft?![]()
De voorstelling aflassen (zoals ze zondag ook hebben gedaan) omdat je anders zowel je personeel als je bezoekers in gevaar brengt...quote:Op maandag 21 december 2009 18:55 schreef Dennis101 het volgende:
Maar, wat kan Seetickets daar aan doen?
Ben ik op zich wel met je eens, maar die kosten van de annulering verhalen ze toch ook niet op jou?quote:Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef Trusten het volgende:
[..]
De voorstelling aflassen (zoals ze zondag ook hebben gedaan) omdat je anders zowel je personeel als je bezoekers in gevaar brengt...
Maar goed, ik ben het blijkbaar niet met de meesten hier eens. Kom er zelf wel uit
Ik begrijp je niet geloof ik..quote:Op maandag 21 december 2009 18:59 schreef Dennis101 het volgende:
Ben ik op zich wel met je eens, maar die kosten van de annulering verhalen ze toch ook niet op jou?
Denk je dat het annuleren inhoudt dat de organisator geen kosten heeft? De inkomsten vallen weg, kosten misschien gedeeltelijk. Dus waarom zou Seetickets dat verlies nemen? Of neem je dan ook genoegen met een gedeeltelijke restitutie?quote:
Nou jij verwacht dat je gecompenseerd wordt omdat je niet kan komen, maar wie compenseert hun als ze een voorstelling moeten afblazen? Want dat kost hun ook een behoorlijke smak geld. Nu kun je zeggen dat dat het risico van het bedrijf is, maar het is net zo goed jouw risico dat je niet kan komen.quote:
Klopt maar in dit geval gaat het wel om een hele grote groep mensen die neit kan komen (de halve zaal was leeg) en aangezien dit hooguit een paar keer per jaar voorkomt vind ik dat ik van zo'n grote organisatie wel wat coulance mag verwachten...quote:Op maandag 21 december 2009 19:04 schreef Dennis101 het volgende:
Nou jij verwacht dat je gecompenseerd wordt omdat je niet komen, maar wie compenseert hun als ze een voorstelling moeten afblazen? Want dat kost hun ook een behoorlijke smak geld. Nu kun je zeggen dat dat het risico van het bedrijf is, maar het is net zo goed jouw risico dat je niet kan komen.
Ja hoor, als ik nieuwe kaartjes moet kopen en bijv. de tweede kaart gratis kreeg of een musicalbon zodat ik het ook weer bij hen moet uitgeven dan zou ik al tevreden zijnquote:Op maandag 21 december 2009 19:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Of neem je dan ook genoegen met een gedeeltelijke restitutie?
Seetickets is niet de organisator he! Dat is of het theater wat de voorstelling geeft of het gezelschap zelf. Dus denk dat je zelfs nog eerder daar moet zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 19:06 schreef Trusten het volgende:
[..]
Klopt maar in dit geval gaat het wel om een hele grote groep mensen die neit kan komen (de halve zaal was leeg) en aangezien dit hooguit een paar keer per jaar voorkomt vind ik dat ik van zo'n grote organisatie wel wat coulance mag verwachten...
In dat geval kan je in je brief zeggen dat je het onverantwoord vond om mensen de weg op te sturen en dat je geen mogelijkheid had om te komen en vooral niet meer naar huis kon achteraf en of ze wellicht uit coulance nog iets voor je kunnen betekenen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:07 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ja hoor, als ik nieuwe kaartjes moet kopen en bijv. de tweede kaart gratis kreeg of een musicalbon zodat ik het ook weer bij hen moet uitgeven dan zou ik al tevreden zijnaangezien zij er weinig aan kunnen doen dat ik (en vele anderen) niet kunnen komen maar ik kan er ook niets aan doen dat ik niet kan komen.
Dat zei ik toch ook... je moet het op coulance gooien. Het feit dat er weinig vervoer was, dat het weer rot was e.d. daar kunnen ze het niets aan doen. Het feit dat jij vindt dat ze maar moeten aflassen (wat voor hen op nog meer kosten komt te staan), doet er niets aan af dat dat een stomme beslissing is, bedrijfsmatig gezien. Er kon gereden worden, zeker om 15.00, er was geen weeralarm en de sneeuwval is meegevallen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:06 schreef Trusten het volgende:
[..]
Klopt maar in dit geval gaat het wel om een hele grote groep mensen die neit kan komen (de halve zaal was leeg) en aangezien dit hooguit een paar keer per jaar voorkomt vind ik dat ik van zo'n grote organisatie wel wat coulance mag verwachten...
Prima, dan gaat m'n brief naar JvdE theaterproducties...doet er verder niet zoveel toe toch?quote:Op maandag 21 december 2009 19:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
Seetickets is niet de organisator he! Dat is of het theater wat de voorstelling geeft of het gezelschap zelf. Dus denk dat je zelfs nog eerder daar moet zijn.
Nou ja, lijkt me toch wel belangrijk dat je klacht bij de juiste persoon terecht komt.quote:Op maandag 21 december 2009 19:12 schreef Trusten het volgende:
[..]
Prima, dan gaat m'n brief naar JvdE theaterproducties...doet er verder niet zoveel toe toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |