Kut site van KPN. Natuurlijk werkt hij wel in Chrome, er is niks wat Firefox kan dat Chrome niet kan. Als het nou om een activex component gaat, okee (nog steeds slecht, maar goed). Dit is gewoon opdringerige Firefox reclamequote:De pagina die je zojuist wilde openen, kan niet worden getoond in browsers (surfprogramma's) als Safari, Chrome en Opera. In een andere browser kan de pagina wel worden geopend. Een alternatief, dat je gratis kan downloaden, is de browser Mozilla Firefox.
Tip:
Stel na het downloaden en installeren Firefox in als standaard browser.
Onzin, die site werkt prima in Chrome, alleen KPN wil het niet laten zien. Die pagina is allee maar een registratieformuliertje.quote:Op maandag 21 december 2009 17:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat bepaal je toch ook zelf.
Dat sommige sites niet (goed) werken, is de consequentie van je keus voor een bepaalde browser.
Een website hoort gewoon te werken in de standaard browsers, en niet in 1 bepaalde browser.quote:Op maandag 21 december 2009 17:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat bepaal je toch ook zelf.
Dat sommige sites niet (goed) werken, is de consequentie van je keus voor een bepaalde browser.
Dan nog bepaal je zelf welke browser je gebruikt.quote:Op maandag 21 december 2009 17:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Onzin, die site werkt prima in Chrome, alleen KPN wil het niet laten zien. Die pagina is allee maar een registratieformuliertje.
Lees mijn PS.quote:Op maandag 21 december 2009 17:02 schreef Yi-Long het volgende:
Een website hoort gewoon te werken in de standaard browsers, en niet in 1 bepaalde browser.
Dat is gewoon slechte service van zo'n site, en opdringerige 'reclame' voor een bepaalde browser.
Zeikerd, je begrijpt heus wel wat ik bedoelquote:Op maandag 21 december 2009 17:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan nog bepaal je zelf welke browser je gebruikt.
Zeikerd, typ dan wat je bedoelt.quote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Dennis_enzo het volgende:
Zeikerd, je begrijpt heus wel wat ik bedoel
Oh ja, daar had ik even niet aan gedachtquote:Op maandag 21 december 2009 17:04 schreef Apebeer het volgende:
Chrome heeft vast wel iets als IETab voor FF
Ik bepaal zelf welke browser ik gebruikt, maar een site als die van KPN wil door middel van nutteloze restricties mij dwingen een andere browser te gebruiken.quote:Op maandag 21 december 2009 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeikerd, typ dan wat je bedoelt.
Nou is 5% niet echt een groot percentage. Maar een bedrijf zoals Kpn moet zich daarop aan kunnen passen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:00 schreef Mindstate het volgende:
Ik geloof dat zo'n 5% van de mensen Safari gebruikt, dus is het is sowieso vrij lomp van KPN om daar niet voor te ontwikkelen
quote:Op maandag 21 december 2009 17:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik bepaal zelf welke browser ik gebruikt, maar een site als die van KPN wil door middel van nutteloze restricties mij dwingen een andere browser te gebruiken.
Zo goed?
Bullshit. MySpace werkt prima in FF.quote:
Dan heb jij pech.quote:Op maandag 21 december 2009 17:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf welke browser ik gebruikt, maar een site als die van KPN wil door middel van nutteloze restricties mij dwingen een andere browser te gebruiken.
Zo goed?
Correctie: Wil dat ik de nieuwste FF neem, terwijl dat niet nodig isquote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bullshit. MySpace werkt prima in FF.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |