Heb ik ook gedaan,maar ik voelde me toch gedisstquote:Op maandag 21 december 2009 16:09 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Trek het je niet aan groet ze terug met 1 vinger.
Jullie hebben 4 banden,wij 2!quote:Op maandag 21 december 2009 16:10 schreef Fe2O3 het volgende:
Nee. Wij rijden daar op die gladde klerezooi, proberen niet met elkaar te botsen en dan moeten we nog es zo'n kut pauper, waarschijnlijk ook nog es zonder licht, proberen te ontwijken in een stalen slee van +/- 1200 kilo die maar net te besturen is, omdat meneer het verdomt op het voor hem gereserveerde stuk openbare weg te begeven.
Tuurlijk klaag ik danquote:Op maandag 21 december 2009 16:12 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik heb 1200 kilo onder me reet, jij hooguit een jas die vies wordt als je ompleurt op je fietspad waar je hoort te zijn.
Als ik je voor je flikker glij met deze gladheid durf je vast nog te klagen ook.
dat dusquote:Op maandag 21 december 2009 16:11 schreef craftyvirus het volgende:
misschien omdat de automobilisten als de dood zijn dat jij valt door de spekgladde wegen, en daardoor onder een wiel komt.....
tenminste, dat had ik gister, fietser valt, ik moet op rem, glij door en rij bijna over persoon heen.... was ik boos? Ja ik was boos.... ga dan lopen!
Nee,wij hadden een dag extra les omdat ze ons met de Meivakantie een dag extra moesten geven door omstandigheden ofzoiets..quote:Op maandag 21 december 2009 16:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Nu nog naar school hoeven? Heb je geen vakantie (lees: blokperiode) dan?
Lopen duurt zo langquote:Op maandag 21 december 2009 16:11 schreef craftyvirus het volgende:
misschien omdat de automobilisten als de dood zijn dat jij valt door de spekgladde wegen, en daardoor onder een wiel komt.....
tenminste, dat had ik gister, fietser valt, ik moet op rem, glij door en rij bijna over persoon heen.... was ik boos? Ja ik was boos.... ga dan lopen!
De Hel van '09quote:Op maandag 21 december 2009 16:21 schreef ikbenklaar het volgende:
Ach, je maakt deze kleine beproeving mee. en wanneer het allemaal weer voorbij is kan je terug kijken en met trots denken: Kijk, ik fietste ooit door de kouwe, harde, besneeuwde straten in midden December. Ik ben echt een stoere held!
Als je auto maar net te besturen is moet je misschien wat langzamer rijden. Of winterbanden (laten)monteren. Of een combinatie van beiden.quote:Op maandag 21 december 2009 16:10 schreef Fe2O3 het volgende:
Nee. Wij rijden daar op die gladde klerezooi, proberen niet met elkaar te botsen en dan moeten we nog es zo'n kut pauper, waarschijnlijk ook nog es zonder licht, proberen te ontwijken in een stalen slee van +/- 1200 kilo die maar net te besturen is, omdat meneer het verdomt op het voor hem gereserveerde stuk openbare weg te begeven.
Net zoals soldaten dat in de oorlog meemaken. En wanneer ze terug zijn, hebben ze genoeg trots voor een hele leven, en terecht zo.quote:
Ik weet van mezelf al dat ik een held ben,met een fietsquote:Op maandag 21 december 2009 16:21 schreef ikbenklaar het volgende:
Ach, je maakt deze kleine beproeving mee. en wanneer het allemaal weer voorbij is kan je terug kijken en met trots denken: Kijk, ik fietste ooit door de kouwe, harde, besneeuwde straten in midden December. Ik ben echt een stoere held!
Mensen die denken dat winterbanden helpen met dit weerquote:Op maandag 21 december 2009 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je auto maar net te besturen is moet je misschien wat langzamer rijden. Of winterbanden (laten)monteren. Of een combinatie van beiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |