misselijk en dan niet kunnen rijden....quote:Op maandag 21 december 2009 15:41 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ik kon niet rijden omdat ik misselijk was geworden die nacht en zodoende moest zij maar terug rijden
vaak alleen geregistreerd partnerschap....quote:Op maandag 21 december 2009 15:44 schreef mjh487 het volgende:
Waarschijnlijk zul je moeten zeggen dat het je partner is (als je niks wilt betalen, of in het ergste geval eigen risico)
ik hoop dat dat het geval isquote:Op maandag 21 december 2009 15:48 schreef punchdrunk het volgende:
bij mijn lm geld: verzekering dekt huisgenoten en reisgenoten. in jouw geval dus geen probleem. eventueel eigen risico is natuurlijk wel gewoon geldig, en zal op jou verhaald worden.
Haar WA-verzekering? Voor haar auto?quote:Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef capricia het volgende:
Kun je die vriendin niet aansprakelijk stellen voor het eigen risico wat jij moet betalen? Neem aan dat ze zelf WA verzekerd is.
WA geldt nooit voor motorvoertuigenquote:Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef capricia het volgende:
Kun je die vriendin niet aansprakelijk stellen voor het eigen risico wat jij moet betalen? Neem aan dat ze zelf WA verzekerd is.
Dat zou ik hoe dan ook richting die vriendin schuiven.quote:Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
WA geldt nooit voor motorvoertuigen
gaat puur en alleen via de autoverzekering dus eigen risico moet gewoon betaald worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |