abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 28 december 2009 @ 23:20:42 #76
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_76163469
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:41 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Net zoals in zeeps komt het totaal niet over en voor mij hoeft dat dan ook totaal niet
Ik hoor liever 10 min sci-babble dan 2 min zeep-talk

Overigens heb ik TNG nooit chronologisch gekeken, altijd maar losse eps hier en daar, misschien moet ik dat toch maar eens gaan oppakken.
DS9, VOY en ENT uiteraard wel gekeken. TOS is mij gewoon iets te oud en trekt me niet zo.
TOS is gewoon camp. Net als met Dr. Who je weet dat het crap is maar het is gewoon vermakelijke crap.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:25:17 #77
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76180415
Ik ben bezig met de laatste fillers van DS9. Nu de vraag: ga ik verder met ENT of TNG?
Resistance is futile.
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:50:37 #78
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_76181476
Doe maar ENT!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_76184105
quote:
Op maandag 28 december 2009 23:20 schreef Ps2K het volgende:

[..]

TOS is gewoon camp. Net als met Dr. Who je weet dat het crap is maar het is gewoon vermakelijke crap.

Camp absoluut, maar dan nog niet eens het vermakelijke soort. Tenminste, niet voor mij.
pi_76196541
TNG natuurlijk
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:25:09 #81
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76202633
Nu weet ik het nog niet, mensen.
Resistance is futile.
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:33:56 #82
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_76203140
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef het_fokschaap het volgende:
ik mis nog een Poll, het irritantste character waar Neelix goed gaat scoren.

oh...en TNG en Picard
Dit inderdaad, met...

  • TNG - De jonge Wesley Crusher (eerste 2-3 seizoenen zo'n beetje?)
  • DS9 - Major Kira
  • VOY - Neelix

    TOS, TAS en ENT geen idee. Neelix zou het makkelijk winnen inderdaad, al kon ik me aan de andere twee soms ook flink ergeren. Zo'n irritant jong mannetje met een gemaakte glimlach die "alles" weet, kan, en overdreven moralistische thema's aansnijdt.

    Kira staat me gewoon tegen omdat ze soms wel erg overkomt als een stoer tuinbroekentype.
  •   dinsdag 29 december 2009 @ 23:40:20 #83
    158899 GasTurbine
    SEE THE PATERN ON MY COCK
    pi_76203454
    Kira met d'r zielige slachtofferrol.
    Kes met d'r moralistische thema's
    Bev. Crusher met d'r pacifistische waanzin en d'r kroost
    'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
    „Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
    pi_76205463
    quote:
    Op dinsdag 29 december 2009 14:25 schreef Seven. het volgende:
    Ik ben bezig met de laatste fillers van DS9. Nu de vraag: ga ik verder met ENT of TNG?
    Wat vind je het leukst aan DS9?
    Anti-globalisten aller landen verenigt u!
    bron
    Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
      woensdag 30 december 2009 @ 00:27:09 #85
    277627 Seven.
    We are Borg.
    pi_76205557
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef PhysicsRules het volgende:

    [..]

    Wat vind je het leukst aan DS9?
    De oorlog, de verhaallijn.

    Het kutste vond ik acteerwerk muv Quark. Ik heb de laatste 2 seizoenen de fillers overgeslagen.
    Resistance is futile.
    pi_76205808
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 00:27 schreef Seven. het volgende:

    [..]

    De oorlog, de verhaallijn.

    Het kutste vond ik acteerwerk muv Quark. Ik heb de laatste 2 seizoenen de fillers overgeslagen.
    [vloeken in de kerk modus]Dan zou ik Babylon 5 gaan kijken. Een goed uitgewerkte oorlog zoals in DS9 komt nergens in Star Trek voor (is ook eigenlijk niet echt Star Trek). Ook heeft die serie een prachtig uitgewerkte verhaallijn.[/vloeken in de kerk modus]

    Ik blijf natuurlijk vooral fan van TNG, maar dat zal ook wel aan de leeftijd liggen . Enterprise is een aaneenschakeling van gemiste kansen. Er zitten leuke delen in, maar de Xindi-arc (poging tot verhaal/oorlog) komt niet goed uit de verf.
    Anti-globalisten aller landen verenigt u!
    bron
    Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
      woensdag 30 december 2009 @ 09:19:07 #87
    274062 Sjaakz
    Teflonbuikspreekpop
    pi_76210805
    Babylon 5 voor oorlog ja... Het duurt even voor hij echt los barst, maar dan heb je ook echt een oorlog.
    pi_76211118
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 00:33 schreef PhysicsRules het volgende:

    [..]

    [vloeken in de kerk modus]Dan zou ik Babylon 5 gaan kijken. Een goed uitgewerkte oorlog zoals in DS9 komt nergens in Star Trek voor (is ook eigenlijk niet echt Star Trek). Ook heeft die serie een prachtig uitgewerkte verhaallijn.[/vloeken in de kerk modus]
    Als Seven al zo moeilijk doet over DS9 kan ze B5 maar beter overslaan. Het verhaal is uitermate goed uitgewerkt maar je moet je over een heleboel dingen heen zetten. Goedkopere decors, visual effects, acteerwerk op sommige momenten.
    "Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
    Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
    pi_76212234
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 09:38 schreef MrData het volgende:

    [..]

    Als Seven al zo moeilijk doet over DS9 kan ze B5 maar beter overslaan. Het verhaal is uitermate goed uitgewerkt maar je moet je over een heleboel dingen heen zetten. Goedkopere decors, visual effects, acteerwerk op sommige momenten.


    Juist, B5 is goed vergelijkbaar met TOS van Star Trek. Door de lage productie-waarden eigenlijk niet meer aanschouwbaar. De eerste serie waar de visuele effecten volledig uit de pc komen en als je dan weet dat deze computer een Commodore Amiga betrof weet je genoeg over de kwaliteiten van de effecten. Ik vond de effecten indertijd al erg achterblijven bij Star Trek.
    pi_76212428
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 10:29 schreef Big-Ern het volgende:

    [..]

    Juist, B5 is goed vergelijkbaar met TOS van Star Trek. Door de lage productie-waarden eigenlijk niet meer aanschouwbaar. De eerste serie waar de visuele effecten volledig uit de pc komen en als je dan weet dat deze computer een Commodore Amiga betrof weet je genoeg over de kwaliteiten van de effecten. Ik vond de effecten indertijd al erg achterblijven bij Star Trek.
    Het is prima aanschouwbaar, maar je moet er niet aan gaan beginnen als je mega-budget visual effects en decors verwacht.

    Net als TOS, afleveringen als Space Seed en City Of The Edge of Forever blijven gewoon goed. En tsja, dan staat er ergens een golfkartonnen wandje als decor..boeiend. Spock, Kirk en McCoy blijven zo leuk dat dat mij niet uitmaakt.
    "Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
    Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
    pi_76213428
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 10:36 schreef MrData het volgende:

    [..]

    Het is prima aanschouwbaar, maar je moet er niet aan gaan beginnen als je mega-budget visual effects en decors verwacht.

    Net als TOS, afleveringen als Space Seed en City Of The Edge of Forever blijven gewoon goed. En tsja, dan staat er ergens een golfkartonnen wandje als decor..boeiend. Spock, Kirk en McCoy blijven zo leuk dat dat mij niet uitmaakt.

    In mijn optiek moet je geen scifi gaan maken als je geen degelijk budget hebt om het er enigszins redelijk uit te laten zien. Dat hoort nu eenmaal bij scifi, of je moet er al heel sluw omheen weten te werken. Star Trek en Battlestar Galactica wisten ook visueel degelijk tot uitstekend werk af te leveren. Zulke series zijn voor mij de standaard. TOS van Star Trek had voor die tijd uiteraard wel hele goede productie-waarden.
      woensdag 30 december 2009 @ 11:34:27 #92
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_76214231
    quote:
    Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Seven. het volgende:
    Nu weet ik het nog niet, mensen.
    Mja ik ben van mening dat de eerste seizoenen van TNG niet echt goed met de tijd zijn meegegaan... alhoewel het voor jou als VOY fan misschien wel leuk is om te zien waar VOY nou precies op gebaseerd is
    Enterprise is geen slechte serie, het is jammer dat alle verhaallijnen die gepland waren voor de niet gemaakte seizoenen in seizoen 4 zijn gepropt. En de allerlaatste aflevering van Enterprise zou ik gewoon helemaal niet kijken.
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      woensdag 30 december 2009 @ 11:44:02 #93
    277627 Seven.
    We are Borg.
    pi_76214560
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 11:34 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Mja ik ben van mening dat de eerste seizoenen van TNG niet echt goed met de tijd zijn meegegaan... alhoewel het voor jou als VOY fan misschien wel leuk is om te zien waar VOY nou precies op gebaseerd is
    Enterprise is geen slechte serie, het is jammer dat alle verhaallijnen die gepland waren voor de niet gemaakte seizoenen in seizoen 4 zijn gepropt. En de allerlaatste aflevering van Enterprise zou ik gewoon helemaal niet kijken.
    Gelukkig heb ik nog een paar dagen om te beslissen.
    Resistance is futile.
      woensdag 30 december 2009 @ 11:45:03 #94
    277627 Seven.
    We are Borg.
    pi_76214605
    quote:
    Op zondag 27 december 2009 21:34 schreef YellowBlacks het volgende:
    [ afbeelding ]

    Those spots are so hot.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Resistance is futile.
      woensdag 30 december 2009 @ 11:46:28 #95
    277627 Seven.
    We are Borg.
    pi_76214665
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 09:38 schreef MrData het volgende:

    [..]

    Als Seven al zo moeilijk doet over DS9 kan ze B5 maar beter overslaan. Het verhaal is uitermate goed uitgewerkt maar je moet je over een heleboel dingen heen zetten. Goedkopere decors, visual effects, acteerwerk op sommige momenten.
    OK, geen Babylon 5 dus.
    Resistance is futile.
    pi_76214977
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 00:33 schreef PhysicsRules het volgende:

    [..]

    [vloeken in de kerk modus]Dan zou ik Babylon 5 gaan kijken. Een goed uitgewerkte oorlog zoals in DS9 komt nergens in Star Trek voor (is ook eigenlijk niet echt Star Trek). Ook heeft die serie een prachtig uitgewerkte verhaallijn.[/vloeken in de kerk modus]

    Ik blijf natuurlijk vooral fan van TNG, maar dat zal ook wel aan de leeftijd liggen . Enterprise is een aaneenschakeling van gemiste kansen. Er zitten leuke delen in, maar de Xindi-arc (poging tot verhaal/oorlog) komt niet goed uit de verf.
    Er is een paar jaar geleden nog een B5 film uitgekomen die er wel heel behoorlijk uitziet, maar helaas is die verhaaltechnisch weer niet zo goed.
    http://www.imdb.com/title/tt0871427/
    pi_76216316
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 11:55 schreef Big-Ern het volgende:

    [..]

    Er is een paar jaar geleden nog een B5 film uitgekomen die er wel heel behoorlijk uitziet, maar helaas is die verhaaltechnisch weer niet zo goed.
    http://www.imdb.com/title/tt0871427/
    Als B5 fan vond ik die "film" tergend slecht.
    Ten aanzien van slecht decor en effecten, moet je hier alleen ff doorheen prikken in seizoen 1. In de overige seizoenen valt dit heel erg mee.
    pi_76216843
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 12:33 schreef STING het volgende:

    [..]

    Als B5 fan vond ik die "film" tergend slecht.
    Ten aanzien van slecht decor en effecten, moet je hier alleen ff doorheen prikken in seizoen 1. In de overige seizoenen valt dit heel erg mee.

    Nee, dat valt helaas niet mee. Tenminste, niet als je Star Trek gewend bent. Een serie als Andromeda net zo. Ik heb me er nooit in kunnen verdiepen door de hele slechte productie-waarden.
    pi_76217222
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 12:47 schreef Big-Ern het volgende:

    [..]

    Nee, dat valt helaas niet mee. Tenminste, niet als je Star Trek gewend bent. Een serie als Andromeda net zo. Ik heb me er nooit in kunnen verdiepen door de hele slechte productie-waarden.
    Dan blijven alleen de series over met mega-budgetten en mis je andere hele goede series. Bij een goede serie gaat het mij meer om de verhalen en karakters, niet om de flitsende decors. Het helpt natuurlijk wel, maar ik ga me echt niet druk maken dat het geen Star Trek niveau heeft qua looks.

    Bij B5 begint het wat goedkoop maar het wordt echt wel steeds beter. Visuele effecten worden beter en de decors groter. Maar je zit inderdaad naar een 15 jaar oude serie te kijken met alle gevolgen van dien. Maar bijvoorbeeld valt toch prima te kijken? :

    "Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
    Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
      woensdag 30 december 2009 @ 13:00:38 #100
    277627 Seven.
    We are Borg.
    pi_76217311
    Niet slecht. Alleen het acteerwerk .
    Resistance is futile.
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')