En iedereen moest geld geven, anders kreeg je een van die producten?quote:Op maandag 21 december 2009 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben een veiling gehad met gesigneerde producten door oa Racoon, Blof, Ferry Corsten, Jan Smit, Mental Theo.
quote:Op maandag 21 december 2009 13:22 schreef broer het volgende:
[..]
En iedereen moest geld geven, anders kreeg je een van die producten?
[..]
[..]
Dat dacht ik ook ja!quote:Op maandag 21 december 2009 13:24 schreef muiterij het volgende:
Hadden ze vorig jaar geen Ikea inrichting?
Vorig jaar was het Ikea volgens mij.quote:Op maandag 21 december 2009 13:24 schreef muiterij het volgende:
Volgens mij praktisch alle jaren tot nu toe.quote:Op maandag 21 december 2009 13:24 schreef muiterij het volgende:
Sluik? Riiiigthquote:
Wie zou het volgend jaar zijn?quote:Op maandag 21 december 2009 13:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Vorig jaar Ikea, dit jaar Wehkamp
Toni Luca toch?quote:Op maandag 21 december 2009 13:27 schreef themauster het volgende:
Bert Maalderink is homo
Done.quote:Op maandag 21 december 2009 13:27 schreef Piles het volgende:
Bertje Maaldering...
Roel post hetzelfde, wedden
Neh.. Doe maar niet.quote:Op maandag 21 december 2009 13:26 schreef rubbereend het volgende:
Draai K3 ook maar meteen
zou die vent zelf ook zo'n wehkamp zak hebben?quote:
Yupquote:Op maandag 21 december 2009 13:29 schreef DrowningMan het volgende:
Om twee uur komt Annemiek zeker weer.
quote:Op maandag 21 december 2009 13:29 schreef DrowningMan het volgende:
Om twee uur komt Annemiek zeker weer.
Lol, ik zie nu pas dat ik zijn naam verkeerd om heb staanquote:Op maandag 21 december 2009 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb ook meer met Luca Toni dan Bertje Maalderink eigenlijk.
quote:Op maandag 21 december 2009 13:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lol, ik zie nu pas dat ik zijn naam verkeerd om heb staan
Rood, met nietjes, plakt. Ik hoop het niet voor hemquote:Op maandag 21 december 2009 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou die vent zelf ook zo'n wehkamp zak hebben?
Volgens mij ook redelijk gevuld.quote:Op maandag 21 december 2009 13:30 schreef rubbereend het volgende:komt ff een draagbaar Glazenhuis aan
Gelukkig zeg.quote:Op maandag 21 december 2009 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
je moet ff de 101 stream doen... dan heb je geen last ervan
* meedanst *quote:
whehe, best een stoere naam voor een mafiafilmquote:
Nou, ik ben niet in Utrecht hoorquote:Op maandag 21 december 2009 13:32 schreef Againzender het volgende:
"die kans is groot, want je schijnt er niet weg te kunnen"
ik ook al niet. hij liegt!quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 13:35 schreef Againzender het volgende:
Ik vind het wel leuk dat John Bakker zoveel uitzendtijd heeft nu met die rotzooi
en dan moet het nog gaan sneeuwenquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 13:37 schreef Noortje. het volgende:
tot nu toe slechts vijf minuten vertragingben dus een uur te vroeg wss
![]()
Heb je iedereen van de NS omgeluld ofzo dat ze je echt moesten brengen?quote:Op maandag 21 december 2009 13:37 schreef Noortje. het volgende:
tot nu toe slechts vijf minuten vertragingben dus een uur te vroeg wss
![]()
stomawat?quote:Op maandag 21 december 2009 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk dat John zo stoicijns doorgaat meestal.
quote:Op maandag 21 december 2009 13:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb je iedereen van de NS omgeluld ofzo dat ze je echt moesten brengen?
Nou dat wordt een avontuurlijke terugreisquote:Op maandag 21 december 2009 13:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan moet het nog gaan sneeuwen
Collega Sanne is op cursus in Utrecht, met de auto. En die moet straks weer terug naar Amsterdam
Kun je beter een krant instoppen. Da's beter voor je schoenen dan op de verwarming.quote:Op maandag 21 december 2009 13:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
Crap. Schoenen nat. Nu op de verwarming liggende -_-
Was niet nodig, ze houden gewoon van mequote:Op maandag 21 december 2009 13:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb je iedereen van de NS omgeluld ofzo dat ze je echt moesten brengen?
Omdat ze niet kunnen plannenquote:Op maandag 21 december 2009 13:43 schreef TAV74 het volgende:
waarom zitten die updates midden in het programma vandaag
't Is bloedirritantquote:
en van het aanzoekquote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef JaneDoe het volgende:
ik wil beeld van een betaste pa ekdom!
Ramon werkt de SR boekhouding bijquote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ramon de Stagiair aan z'n tafeltje
Wie nietquote:Op maandag 21 december 2009 13:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Was niet nodig, ze houden gewoon van me
quote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ramon de Stagiair aan z'n tafeltje
Met Imca Marinaquote:
dus hij loopt idd achter miss montreal aan?quote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef iBenny het volgende:
vanvelzen is nu onderweg naar groningen...
Als een soort mol onder de sneeuw door?quote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef iBenny het volgende:
Ja,hij komt niet boven de sneeuw uit en kan anders dat huis nooit vinden in z'n eentjequote:Op maandag 21 december 2009 13:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dus hij loopt idd achter miss montreal aan?
Hopelijk komt hij vast te zitten in de sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef iBenny het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef DrowningMan het volgende:
Volgens mij hebben gerard en giel een verschrikkelijke tyfushekel aan kinderen; dat gaat nog een feest worden!
Dan heb je goede radioquote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef borisz het volgende:
Dan moet je gewoon keihard nee zeggen.
Gerard gaat straks slapen heb ik begrepen... nooit meer wat van vernomenquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef DrowningMan het volgende:
Volgens mij hebben gerard en giel een verschrikkelijke tyfushekel aan kinderen; dat gaat nog een feest worden!
Volgens mij zijn ze gewoon buiten gewoon vriendelijk tijdens SR. Er staan nu ook elke keer genoeg kinderen aan de bus.quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef DrowningMan het volgende:
Gerard is zelf tweevoudig vaderquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef DrowningMan het volgende:
Jah johquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef DrowningMan het volgende:
Ja. Ik vind dit om te janken zo mooi. Misschien van Tom Waits nog mooier, maar ook deze versie mag er zijn.quote:
Vooral Giel is erg goed met kinderen heb ik de indrukquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef DrowningMan het volgende:
Tom Waitsquote:Op maandag 21 december 2009 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja. Ik vind dit om te janken zo mooi. Misschien van Tom Waits nog mooier, maar ook deze versie mag er zijn.
Ja, hij heeft er zelfs 1 als vriendinquote:Op maandag 21 december 2009 13:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vooral Giel is erg goed met kinderen heb ik de indruk![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft er zelfs 1 als vriendin
[..]
[..]
[..]
hebben we gisterenavond nog kunnen zien met jordy v loonquote:Op maandag 21 december 2009 13:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vooral Giel is erg goed met kinderen heb ik de indrukBen benieuwd of die kids erg getraumatiseerd uit het huis komen
Dan kan hij nog wel een hekel aan kinderen hebbenquote:Op maandag 21 december 2009 13:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Jah johGerard is zelf vader van 2 zoons
[..]
Update van mijn collega: hij rijdt net weg bij Rotterdam. Inmiddels vijf uur onderweg vanaf Alphen naar Goes.quote:Op maandag 21 december 2009 13:57 schreef Noortje. het volgende:
te vroeg gejuicht, trein rijdt niet verder dan amersfoort
quote:Op maandag 21 december 2009 13:57 schreef Noortje. het volgende:
Daar gaan je 5 minutenquote:Op maandag 21 december 2009 13:57 schreef Noortje. het volgende:
als je een hekel aan kinderen hebt wil je er zelf toch ook geenquote:Op maandag 21 december 2009 13:56 schreef drummerdude het volgende:
Mooi nummer![]()
[..]
Dan kan hij nog wel een hekel aan kinderen hebben
Schijnt anders te zijn. Ik heb ook een gloeiende hekel aan die kinders, maar da's ook omdat ze niet van mij zijn natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je een hekel aan kinderen hebt wil je er zelf toch ook geen
Precies! Die 2 krijgen die kinderen wel even gek, maar Annemiek vind het maar niks..quote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef muisje-eliza het volgende:
volgens mij kunnen Giel en Gerard prima met kids overweg...denk dat Annemiek zich meer afzijdig gaat houden
Die valt wel opquote:Op maandag 21 december 2009 13:59 schreef iBenny het volgende:
daar komt weer een cheque van ¤1500 aan
over het weer misschien? of omdat NOS onderweg is naar Groningen?quote:Op maandag 21 december 2009 13:59 schreef iBenny het volgende:
hoezo krijgen we nu wel het nieuws te horen
Precies. Dat kunnen ze beter afschaffen, heb je die problemen niet meer.quote:
Staat er ook één met een cheque van 9000+quote:Op maandag 21 december 2009 13:59 schreef iBenny het volgende:
daar komt weer een cheque van ¤1500 aan
Welke Alphen?quote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Update van mijn collega: hij rijdt net weg bij Rotterdam. Inmiddels vijf uur onderweg vanaf Alphen naar Goes.
Sirolf: bitte aanpassen naar Annemiek...quote:21-12-2009 14:00 Dj wissel Gerard - Michiel, start van de kindermiddag
zo te horen blijkbaar om het laatstequote:Op maandag 21 december 2009 14:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
over het weer misschien? of omdat NOS onderweg is naar Groningen?
Aan den Rijn.quote:
Hoeveel zou daar in zittenquote:Op maandag 21 december 2009 14:02 schreef rubbereend het volgende:
Dat draagbare Glasenhuis staat nog steeds in de rij
Tof idee thoughquote:Op maandag 21 december 2009 14:02 schreef alors het volgende:
Die 'race' wie doet dat nou vrijwillig
En hij zit ook vast op Amersfoort
er kan nog genoeg bij in ieder gevalquote:
Zat mensen die hun eigen kinderen prima vinden, maar niks van andersmans moeten hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je een hekel aan kinderen hebt wil je er zelf toch ook geen
Ow, shoot!quote:Op maandag 21 december 2009 13:57 schreef Noortje. het volgende:
mamase mamasa mamasakabumbaquote:Op maandag 21 december 2009 14:05 schreef muiterij het volgende:
Ik ben benieuwd naar de kindermiddag, hoogstwaarschijnlijk veel k3 en djumbo.
en toch is het de grootste/best scorende nummer gewordenquote:Op maandag 21 december 2009 14:05 schreef drummerdude het volgende:
Ik vind dit zo'n slecht eindnummer van een band. Als je stopt, schrijf je een nummer waar iedereen helemaal tot zijn recht komt. Dit slaat nergens op..
Ik vind dat maar raar, als je een hekel aan kinderen hebt ga je toch niet de gok nemen dat je die van jezelf wel leuk vind. Bovendien krijg je dan voortaan altijd kinderen van anderen over de vloerquote:Op maandag 21 december 2009 14:03 schreef alors het volgende:
[..]
Zat mensen die hun eigen kinderen prima vinden, maar niks van andersmans moeten hebben.
Maar het nummer is ook gewoon erg goed, maar gewoon niet als stopnummerquote:Op maandag 21 december 2009 14:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
en toch is het de grootste/best scorende nummer geworden
Je eigen kinderen zijn altijd leuker en je hebt echt niet elke dag kinderen van andere over de vloer.quote:Op maandag 21 december 2009 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind dat maar raar, als je een hekel aan kinderen hebt ga je toch niet de gok nemen dat je die van jezelf wel leuk vind. Bovendien krijg je dan voortaan altijd kinderen van anderen over de vloer
Whehehequote:
quote:Op maandag 21 december 2009 14:10 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Van velzen kan ook wel bij de kindermiddag, hebben we hem ook weer gehad
En dan heel de avond VanVelzen-muziek? Lijkt me verrekte sterkquote:Op maandag 21 december 2009 14:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
dit is wordt nog leuk vanavond...
http://twitter.com/vanvelzenfans/status/6892432515
het valt mee, over vijf minuten stoptrein naar utrecht cs. ns lost het goed op tot nu toe. Net zo'n zeikerd gezegd dat het helemaal niet aan Nederland ligt en toen was hij van z'n apropos (sp?) hihiquote:
Staat dr goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |