Tell me, how?quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Whehe nee tuurlijk is dat een grapje, maar ik had je eerlijk gezegd anders voorgesteld.
Hahahaquote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeg ik nou ook altijd tegen iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Naja niet echt uit te leggen, maar het was wel een vooroordeel.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HahahaHihihihihSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Wat was je vooroordeel?quote:Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Naja niet echt uit te leggen, maar het was wel een vooroordeel.
Mijn vooroordeel kwam omdat je lesbisch bentquote:Op maandag 21 december 2009 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat was je vooroordeel?
Had je verwacht dat ik lelijker was?
Dat ik er asocialer uitzag?
Of juist een stuk bekakter?
Je negeert me op msn he?quote:Op maandag 21 december 2009 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Btw, staat er ook een foto in mn fotoboek hier op Fok!
Juiste keuze, beste planning voor de 2equote:Op maandag 21 december 2009 14:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hey ik ga ook naar dat zaalvoetbaltoernooi. En ook bruins.
Atak , dat is toch zon alternatieve dingesquote:Op maandag 21 december 2009 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
3e kerstdag moet ik ook werken.
OH! En ik ga 2e kerstdag naar Atak. Xit top 50
* Mdrop kijkt stiekem ook evenquote:Op maandag 21 december 2009 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Btw, staat er ook een foto in mn fotoboek hier op Fok!
Fleringehhhquote:Op maandag 21 december 2009 14:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juiste keuze, beste planning voor de 2e.
Fout.quote:Op maandag 21 december 2009 14:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel kwam omdat je lesbisch bent
En lelijker dus ook jaAsocialer of bekakter niet nee.
Jepquote:Op maandag 21 december 2009 14:34 schreef Mdrop het volgende:
Atak , dat is toch zon alternatieve dinges? Qua muziek enzo?
Ooh okeequote:Op maandag 21 december 2009 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit op stage. MSN is thuis
Ooh dat wist ik nietquote:
Qua geest ben ik ook wel een stuk ouderquote:Op maandag 21 december 2009 14:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh dat wist ik niet. Je bent trouwens nog maar 19, had je wel ouder geschat.
Ja toch.quote:Op maandag 21 december 2009 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu weet je dat ze bi is en ga je slijmen?
wat doenquote:Op maandag 21 december 2009 14:42 schreef haakon het volgende:
MOI
lekker ral, dus ik ga naar Almelooooooooo
Muziekkwartier.quote:Op maandag 21 december 2009 14:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, waar in Enschede zit dat dan in hemelsnaam, binnenstad of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |