ze heeft wel lefquote:Op maandag 21 december 2009 13:44 schreef Samzz het volgende:
Wat houden we hier toch van elkaarHartverwarmend!
Hihihihi, leedvermaak, m'n zusje gaat met de trein naar Groningen
Die komt toch nooit aan ofwel?quote:Op maandag 21 december 2009 13:44 schreef Samzz het volgende:
Wat houden we hier toch van elkaarHartverwarmend!
Hihihihi, leedvermaak, m'n zusje gaat met de trein naar Groningen
quote:Op maandag 21 december 2009 13:24 schreef Robinhoo het volgende:
Vergeetachtig ook een kenmerk van ADHD.
Zit op stage, en ondertussen bezig met verslagen.quote:Op maandag 21 december 2009 13:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed hoor
ik probeer een microcontroller aan de praat te krijgen. En hoe is het daar?
Wat?quote:
Vergeetachtigheid een kenmerk van ADHD? Ik heb ook ADHDquote:
Die vrouw zei tegen mij van welquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vergeetachtigheid een kenmerk van ADHD? Ik heb ook ADHDMaar zo vergeetachtig ben ik niet
Wanneer spreken wij weer eens iets af? Ik moet je nog steeds je gitaartas teruggevenquote:
Het kan voorkomen bij gebruik van Ritalin, ja.quote:
Ik heb Concerta geprobeerd trouwens, maar kreeg er elke dag maar weer een zere kop vanquote:Op maandag 21 december 2009 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het kan voorkomen bij gebruik van Ritalin, ja.
En je bent ook niet agressief. Misschien toch eens extra laten testen of je wel echt ADHD hebt?quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vergeetachtigheid een kenmerk van ADHD? Ik heb ook ADHDMaar zo vergeetachtig ben ik niet
Concerta bij ADHD? Zeg, bij welke dokter zit jij?quote:Op maandag 21 december 2009 13:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb Concerta geprobeerd trouwens, maar kreeg er elke dag maar weer een zere kop van.
Grapje, haalde het door elkaar met een ander medicijnquote:Op maandag 21 december 2009 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Concerta bij ADHD? Zeg, bij welke dokter zit jij?
quote:Op maandag 21 december 2009 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Concerta bij ADHD? Zeg, bij welke dokter zit jij?
Wat voor studie doe jij?quote:Methylfenidaat is een psychostimulantium dat sinds het begin van de jaren zestig is geregistreerd als medicijn. Het verschil met amfetamine is dat het een piperidine-kern bevat in plaats van een fenethylaminekern. Het heeft een lage biologische beschikbaarheid van 11 tot 51 %, afhankelijk van de individuele opname. Methylfenidaat wordt op de markt gebracht onder de merknamen Concerta (Janssen-Cilag), Equasym (UCB Pharma), Medikinet (EuroCept) en Ritalin (België: Rilatine) (Novartis).
Lees mijn reactie boven deze van jouquote:
Ok. Maar welke studie doe je dan ?quote:Op maandag 21 december 2009 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lees mijn reactie boven deze van jou
SPW4quote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ok. Maar welke studie doe je dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |