Allemaal soorten vlees en soep enzo. Was wel kalm, maar luxe tent, dat wel.quote:
Precies wat ik ook al dachtquote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Marko had jägermeister bij...
Zo, heb even 2 uurtjes liggen slapen en t gaat nu wel weer ietsje beter.
Geen idee. Ik had zelf het idee dat mijn voorhoofd nogal erg warm was, maar mn ma vond dat het normaal aanvoelde. Ik voelde me al de hele dag wat slapjes en lusteloos, had ook helemaal geen trek in eten enzo.quote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Precies wat ik ook al dachtomg...
Wat heb je dan? griepje??
ANDREAquote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Precies wat ik ook al dachtomg...
Wat heb je dan? griepje??
Omgquote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inmiddels al iets langer hoorEagles staat nog maar met 10, in de 1ste helft al een rode kaart gekregen; en aan Heracles-kant doet vooral het publiek onsportief, 2 keer toe al een Jägermeister-fles richting de keeper
Die tong... Echt freakyquote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
0-2, afgelopen over en uit voor Heracles.
PaFiPo met:
Wen er maar aanquote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enschede is van niemand. Je mag er solidair mee zijn, maar vechten omdat het je stad is... Nein.
Volgensmij is een deel van die tong een opzetstuk. Het lijkt wel zo op die fotoquote:Op maandag 21 december 2009 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij kan er vast erg goed mee likken
Ook allemaal halfvol hé, stelletje neptankers daar in Almeloooo.quote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef ACT-F het volgende:
Wordt er nou gevoetbald of wordt er een poging ondernomen om de Guiness Book of Records te halen om met Jägermeisterflessen zoveel mogelijk de keeper te raken?
Hoezo? Ga jij iedereen die Enschede een kutstad vind persoonlijk in elkaar slaan? Want dan mag je wat mij betreft, beginnen met mijquote:
Echt zķt... Ik had zo'n wedstrijd stopgezet. Net zo lang tot de helden die de flessen gooien zichzelf aangeven of dat ze gevonden worden.quote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef ACT-F het volgende:
Wordt er nou gevoetbald of wordt er een poging ondernomen om de Guiness Book of Records te halen om met Jägermeisterflessen zoveel mogelijk de keeper te raken?
Nee, iedereen die met een grote groep in Enschede komt en gaat provoceren kan het wel verwachten dat Enschede dan ook met een groep verhaal komt halen.quote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Ga jij iedereen die Enschede een kutstad vind persoonlijk in elkaar slaan? Want dan mag je wat mij betreft, beginnen met mij
Of zonder publiek verder....quote:Op maandag 21 december 2009 22:07 schreef Samzz het volgende:
Echt zķt... Ik had zo'n wedstrijd stopgezet. Net zo lang tot de helden die de flessen gooien zichzelf aangeven of dat ze gevonden worden.
Mwoh, ik zou er niet op ingaan, tenzij ze erg handtastelijk worden, dan heb je aan mij een kwaaie.quote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee, iedereen die met een grote groep in Enschede komt en gaat provoceren kan het wel verwachten dat Enschede dan ook met een groep verhaal komt halen.
En dat is precies wat zo sneu is aan het hele voetbalgebeuren. Het is maar voetbal, niemand gaat dood als een team verliest, de economie valt er niet door in elkaar en de aarde stopt ook niet met draaien. Oke... misschien gaat er eentje dood door die rellen, maar goed, eigen schuld dikke bult, dan.quote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee, iedereen die met een grote groep in Enschede komt en gaat provoceren kan het wel verwachten dat Enschede dan ook met een groep verhaal komt halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |