We gaan toch niet elkaars zinnen afmaken he?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[quote]Mensen met zelfkennisHeerlijk als je zelf niets meer hoeft in te vullen.
u fucking bitchquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke kan al heel goed binnen de lijntjes kleuren
maar niet te lang want dan snuift hij ze op
he jongenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:37 schreef Xiance het volgende:
* Xiance zucht
ik heb Jasper maar weer gemaild..
van al dat gekijk en heen-en-weer gelach krijg je ook geen duidelijkheid
http://www.jhjacobs.nl/in(...)loofd-en-ongelukkig/quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
Wie is Jasper? iemand waar je een crush op hebt?
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
http://www.jhjacobs.nl/in(...)loofd-en-ongelukkig/
Jij bent meer Lindsay's mentor...quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u fucking bitch![]()
ik ben geen Lindsay
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij bent meer Lindsay's mentor...
tis euhm.. vooral erg deprimerend!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh![]()
maar goed, lijkt me wel kut.... had ik vroeger ook weleens gehad, het is tijdrovend...
*COUGH*nee op banden*COUGH*quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
hello, ik lig niet fucked up in the gutter...
Hej, ik beweer ook niet dat ze je in alles na doet, maar de basis heeft ze van jou!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
hello, ik lig niet fucked up in the gutter...
ja, klopt... helemaal als ie geen sjoege geeft..quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis euhm.. vooral erg deprimerend!
quote:
echt niet, volgens mij heeft ze dat van Brittany Murphy...quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej, ik beweer ook niet dat ze je in alles na doet, maar de basis heeft ze van jou!
Dan ben ik Kwik, jij Kwek..,. maar wat doen we dan met ons Kwakje?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
We gaan toch niet elkaars zinnen afmaken he?
was thuiswerken dan geen succes? Ik vond dat heerlijk thuiswerken...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef Vlarp het volgende:
Morgen toch maar weer op m'n werk gaan werken
Kerel, je mag er best trots op zijn hoor... dat iemand overduidelijk zo goed iets van je leert is best knap!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet, volgens mij heeft ze dat van Brittany Murphy...
hoe is het met buurjongen? heeft ie eindelijk die bitch de deur gewezen?![]()
snowballen ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ben ik Kwik, jij Kwek..,. maar wat doen we dan met ons Kwakje?
Ook alleen omdat je dan mocht neuken in je eigen bed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was thuiswerken dan geen succes? Ik vond dat heerlijk thuiswerken...
Ik ben niet voor niets paar jaar een leraar Engels geweest. Tuurlijk leren ze van me...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel, je mag er best trots op zijn hoor... dat iemand overduidelijk zo goed iets van je leert is best knap!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook alleen omdat je dan mocht neuken in je eigen bed.
Wat leerden ze dan? Belabberd Engels? En dat de leukste Coke niet de Coca Cola is?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets paar jaar een leraar Engels geweest. Tuurlijk leren ze van me...
Ja, steenkolen Engels, want zoals je weet woon ik hier al tig jaar maar spreek het erg slecht...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat leerden ze dan? Belabberd Engels? En dat de leukste Coke niet de Coca Cola is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |