Volgens mij wordt het tijd om hier de hulptroepen te mobiliserenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als echt enige regio hier rijden de bussen hier nog niet
Anyways, ik mag thuis werken vandaag. Ik zou vanavond de stad in gaan met Steve, maar dat zit er ook niet in door dat kut weer
Showchat is dus gewoon een verkapte [Homo] 2.0- topicreeksquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Korttijdelijk.
En de "eer" was omdat ineens de halve H in Showchat zit. Ik denk dan kan ik ook net zo goed daar weer rond gaan hangen
Wat mij betreft nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:48 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Showchat is dus gewoon een verkapte [Homo] 2.0- topicreeks
kom zeg Mieke ben je daar nu niet een beetje te groot voor geworden om op de grond te gaan liggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
Ik hoor dat de afgelopen dagen veel sneeuw is gevallen bij jullie.![]()
Iedereen al sneeuwpoppen gemaakt?![]()
![]()
Heb al veel wings gemaakt met onderbuurjongen.
T is zo makkelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
Ik hoor dat de afgelopen dagen veel sneeuw is gevallen bij jullie.![]()
Iedereen al sneeuwpoppen gemaakt?![]()
![]()
Heb al veel wings gemaakt met de onderbuurjongen onder de buurjongen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom zeg Mieke ben je daar nu niet een beetje te groot voor geworden om op de grond te gaan liggen
Ga dan maar weer terug naar de stapel autobanden
quote:
das waar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maaar anders begrijpt Mieke het niet
gummen kun je ook beter aan lesbo's overlatenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar.
ik zag laatst een bord staan in the mall waarop stond WET FLOOR, en dat deed ik ook....
Hoe weet jij dat? Heb jij highschool afgemaakt dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef mike_hunt het volgende:
Tis net high-school hier. Nee, je mag niet daar komen.
ze zijn nog te klein voor een sneeuwballen gevechtquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nah, i don't act my age.
maar goed, die onderbuurjongen is 11, dus ik kan er nog mee wegkomen in Central Park. Als ik daar alleen had gelegen was dat wel erg sneu..
Jij doet toch ook kids stuff met je neefjes?
ik had het over pissen, dummie...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gummen kun je ook beter aan lesbo's overlaten![]()
net als scharen
look what the cat dragged in......quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Heb jij highschool afgemaakt dan?
ja, voorslepen die kinderen... lopen, bitch....it's good 4 u...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze zijn nog te klein voor een sneeuwballen gevecht
en met de slee spelen betekent dat ik ze vooruit moet slepen
Geen dood vogeltje, dat kan ik je wel vertellenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
look what the cat dragged in......
Mensen met zelfkennisquote:Nee, geen high-school afgemaakt... De straat lonkte....
Cas is 5quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, voorslepen die kinderen... lopen, bitch....it's good 4 u...![]()
hoe oud zijn ze dan?
Mieke kan al heel goed binnen de lijntjes kleurenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen dood vogeltje, dat kan ik je wel vertellen
[..]
Mensen met zelfkennisHeerlijk als je zelf niets meer hoeft in te vullen.
hij gaat gewoon op oude voet verder alsof er niets aan de hand is?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:37 schreef Xiance het volgende:
* Xiance zucht
ik heb Jasper maar weer gemaild..
van al dat gekijk en heen-en-weer gelach krijg je ook geen duidelijkheid
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij gaat gewoon op oude voet verder alsof er niets aan de hand is?
en jij reageert nog steeds als een verliefde bakvis ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |