En sinds wanneer heb jij iets te eisen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als er dan toch sneeuwtroubles zijn dan eis ik ook gewoon een fokking Witte Kerst ja?!
[..]
Hey
[..]
*kijkt* Ja? Wel?
Ik hoorde iets van ijzel... da's dan weer minder
Als een icequeen ergens toch wel IETS van te eisen zou moeten hebben dan is het wel ijzel, sneeuw en een beetje Kerst hequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En sinds wanneer heb jij iets te eisen?
Nee, Kerst is dan alweer te gezellig/warm voor een Icequeen, dan smelt ze nogquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als een icequeen ergens toch wel IETS van te eisen zou moeten hebben dan is het wel ijzel, sneeuw en een beetje Kerst heWakker worden!
Gewoon niet te dicht bij de boom zetten, dan komt alles goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, Kerst is dan alweer te gezellig/warm voor een Icequeen, dan smelt ze nog
Kan allemaal geregeld wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon niet te dicht bij de boom zetten, dan komt alles goed
En....nog in shock of valt het mee?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen. Kapper geweest, maar ik heb het zelf nog niet echt goed gezien. Het voelt alsof er heel veel af is
.
Volgens mij is Tha_Erik nog in shock ervanquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef Yoppie het volgende:
[..]
En....nog in shock of valt het mee?
ga je een show op West End kijken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef Baltar het volgende:
Zolang 2de Kerstdag de vlieger gewoon kan vertrekken naar Londen, vind ik alles best
spam je deze nu dagelijks, als tegenhanger van Killing in the name van Rage against the machine ?quote:
den haag heeft er niets meer over te vertellen nu het geprivatiseerd isquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, het is voor allebei niet te doen om ergens op een centrale plek te komen.
Als morgen nog steeds het OV ontregeld is dan hoop ik toch zo dat Den Haag de OV bedrijven eens flink onder hun kont trapt. Maar ja, maar dan "Foei! Slecht gedaan" zal het wel niet worden van onze Christen fundamentalisten
Ow ik heb niks met RATM, maar vind Joe gewoon leukquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
spam je deze nu dagelijks, als tegenhanger van Killing in the name van Rage against the machine ?
Die laatste heeft al gewonnen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
spam je deze nu dagelijks, als tegenhanger van Killing in the name van Rage against the machine ?
ja dat was al bekend, maar ik dacht weer te ver door, dat Bartjebart voor het broodnodige tegengas aan het zorgen wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |