Hier (Utrecht) was t met de auto wel prima te doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik werk nog even thuis momenteel... straks even kijken of het te doen is om naar werk te gaan
Ben vanmiddag na 3 uur ook weer vrij, dus als ik dan pas om 12 uur op werk ben heeft het ook weinig zin
Die kans was ook alweer aanzienlijk kleiner gewordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:59 schreef Ang3l het volgende:
Nou, als het zo hard blijft smelten als dat het nu doet.... dan geloof ik niet in die voorspelde witte kerst hoor
T gaat dan ook gewoon weer opnieuw sneeuwen....zeggen "ze"quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:59 schreef Ang3l het volgende:
Nou, als het zo hard blijft smelten als dat het nu doet.... dan geloof ik niet in die voorspelde witte kerst hoor
Ja als er dan toch sneeuwtroubles zijn dan eis ik ook gewoon een fokking Witte Kerst ja?!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Die kans was ook alweer aanzienlijk kleiner geworden![]()
Heyquote:Hey
*kijkt* Ja? Wel?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:16 schreef Yoppie het volgende:
[..]
T gaat dan ook gewoon weer opnieuw sneeuwen....zeggen "ze"
Er valt hier wel al iets uit de lucht...maar of t nou sneeuw of ijzel is is eigenlijk niet echt duidelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:19 schreef Ang3l het volgende:
*kijkt* Ja? Wel?
Ik hoorde iets van ijzel... da's dan weer minder
Als echt enige regio hier rijden de bussen hier nog nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:53 schreef Baltar het volgende:
En in de randstad zo het OV weer rijden, zoals het behoorde?
Dat is wel minder, dan. Lekkere domperquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als echt enige regio hier rijden de bussen hier nog niet
Anyways, ik mag thuis werken vandaag. Ik zou vanavond de stad in gaan met Steve, maar dat zit er ook niet in door dat kut weer
De buschauffeurs wilden nog een extra dag vrij hebben?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:01 schreef Vlarp het volgende:
Het dooit hier keihard momenteel... dus waarom de bussen niet rijden is me een raadsel
Nou ja, het is voor allebei niet te doen om ergens op een centrale plek te komenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:00 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat is wel minder, dan. Lekkere domper
Ach, dit is de meest stakingsbereide regio van Nederland, dus het zou me niks verbazen als de chauffeurs de druk op de ketel houden om niet uit te rijdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
De buschauffeurs wilden nog een extra dag vrij hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |