Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hahahaha
een ijsbaan in de winkel?
Wat dat betreft ben ik wel blij met m'n veiligheidsschoenen van IKEA... die zijn echt reuze handig nu!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef MisterO het volgende:
Wat wel raar was! Ik had vanochtend echt super veel haast naar mijn werk, dus ik rennen naar de metro, die ik dus nog maar nét haalde, en toen ik in de metro stond werd ik opeens VET misselijk. En ik moest dus overgeven. Maar dat kon niet, dus ik helemaal inhouden tot ik bij de volgende halte was... Ik dacht echt, okay deur open deur open deur open. En toen ging de deur open en ik kotste alles eruit. Zo bizar, ik kots zelfs niet als ik drink![]()
Misschien de stress vd paar laatste dagen.
Hwhahaha echt wel nu ook:quote:
Nou, daarna moest ik richting mijn trein, en toen werd ik dus weer misselijk. Alleen gelukkig minder erg. En verder de rest vd dag geen last gehad. Het was zo gezellig met mijn collegaquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:53 schreef Steve het volgende:
[..]. Dat lijkt me echt vreselijk!
Gelukkig kon je het nog ophouden zeg... En daarna voelde je je weer gewoon helemaal goed?
Oh ja absoluut!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef MisterO het volgende:
Dit blijft 1 van de beste Nederlandstalige nummers ooit![]()
Ik was hem ff vergeten, maar ik krijg toch net kippenvelquote:
!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of toont Bartjebart ook echt opvallend veel veel interesse in Mr.O?
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of toont Bartjebart ook echt opvallend veel veel interesse in Mr.O?
Volgens mij heeft Erik aandacht nodig ofzo. Let er maar niet teveel opquote:
Toepasselijk nummerquote:
Nou ja, ik zie een bruiloft tussen de IKEA veiligheidsschoen en de Manfield herenschoen nog niet zo gebeuren.quote:
alsof ik sowieso elke dag in veiligheidsschoenen loopquote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie een bruiloft tussen de IKEA veiligheidsschoen en de Manfield herenschoen nog niet zo gebeuren.
alsof dat ook nodig is om goede muziek te maken...quote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Toepasselijk nummer![]()
http://vodpod.com/watch/1177208-robin-thicke-sweetest-love-video
Trouwens Robin ziet tegenwoordig niet meer uit
Serieus, het kan echt aan mij liggen hoor, maar het viel me vanavond op. Ik bedoel, dat Steve en Vlarpgedoe kon je ook mijlenver zien aankomen.quote:
Weljaquote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Erik aandacht nodig ofzo. Let er maar niet teveel op![]()
Ik denk dat het aan jou ligt inderdaad...quote:Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Serieus, het kan echt aan mij liggen hoor, maar het viel me vanavond op. Ik bedoel, dat Steve en Vlarpgedoe kon je ook mijlenver zien aankomen.
[..]
Welja.
MisterO is bezet door een ander fokkerquote:Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Serieus, het kan echt aan mij liggen hoor, maar het viel me vanavond op. Ik bedoel, dat Steve en Vlarpgedoe kon je ook mijlenver zien aankomen.
[..]
Welja.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Kerel... dat was inderdaad wel heel duidelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 00:16 schreef Steve het volgende:
[..]. Dat is ook een beetje in jouw hoofd begonnen hoor.
je bent vast zwangerquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, daarna moest ik richting mijn trein, en toen werd ik dus weer misselijk. Alleen gelukkig minder erg. En verder de rest vd dag geen last gehad. Het was zo gezellig met mijn collega
Vlarp; ik heb er nog 1 blijkbaarquote:Op woensdag 23 december 2009 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |