Ja tuurlijk en ik bij Texaco!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik sta bij Megapool achter de kassa...
Oh wacht, jij had toch ook zoiets gedaan in Denekamp ofzo, iets met een hamburger en een MrFluffie ofzo...?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Weet jij niet wat een fluffer is?
In Denekamp?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh wacht, jij had toch ook zoiets gedaan in Denekamp ofzo, iets met een hamburger en een MrFluffie ofzo...?
Jaaa of Vreiezenveenscheveld ofzo doar of dat je een McFluffie bestelde en een heel hard ijsje kreeg toen?quote:
een au bain marie is een warmhouder toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooohhh een au bain marie, zoals een cock ook wel eens gebruikt...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa of Vreiezenveenscheveld ofzo doar of dat je een McFluffie bestelde en een heel hard ijsje kreeg toen?
Nee... au bain marie is dat je iets warm maakt in een schaal in warm/kokend waterquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
een au bain marie is een warmhouder toch?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist ook niet wat een fluffer was hoor. Dat is helemaal niet zo raar, als je dat niet weet.
neej niet alleen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee... au bain marie is dat je iets warm maakt in een schaal in warm/kokend water
Nah god jeeeeetje meneer heeft een kookworkshop gehad hoor tsssss pffffffquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee... au bain marie is dat je iets warm maakt in een schaal in warm/kokend water
O ja... kutquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
neej niet alleen!
Veel buffetten worden warm (of koud) gehouden met au bain marie's
Wellesquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist ook niet wat een fluffer was hoor. Dat is helemaal niet zo raar, als je dat niet weet.
Ook dat nogquote:
you leftquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:26 schreef Ang3l het volgende:
Jezus, 3u weg en 1 post verder?What happened over here?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |